Page 43 - e-agora 12-10-20
P. 43
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport
ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ALFA ROMEO BMW
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι Τετρακύλινδρος, turbo Τετρακύλινδρος, turbo
Θέση εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα 1.
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 16/1 16/2
Τύπος εκκεντροφόρου με ιμάντα με ιμάντα
Κυβισμός κ.εκ. 1.995 1.998
Ισχύς PS/σ.α.λ. 280/5.250 258/5.000
Ροπή Nm/σ.α.λ. 400/2.250 400/1.550
Τελική ταχύτητα km/h 240 250
Κιβώτιο/σχέσεις αυτόματο/8 αυτόματο/8
Μετάδοση στους πίσω τροχούς στους πίσω τροχούς 1. BMW 330i Έτσι πρέπει να
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής ε-π 225/40 R 19 Y - 255/35 R 19 W 225/40 R 19 - 255/35 R 19 Y είναι μια σπορτίφ λιμουζίνα.
Ελαστικά Pirelli P Zero Michelin Pilot Sport 4 S Ο κινητήρας και το κιβώτιο
Διάσταση ζάντας ε. 8,0 x 19’’/ π. 9 x 19’’ ε. 8,0 x 19’’/π. 8,5 x 19’’ είναι εξαιρετικά και η οδική
Ρύποι CO2 195 g/km 165 g/km συμπεριφορά φανταστική.
Κατανάλωση (WLTP) 8,2 l/100 km 6,9 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 58 l/super αμόλυβδη 59 l/super αμόλυβδη
Θόρυβος (πέρασμα) 66 dB(A) 65 dB(A)
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.600/745 kg 1.600/750 kg 2.
Χώρος αποσκευών λίτρα 480 480
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.643/1.860/1.450 mm 4.709/1.827/1.442 mm
Επιδόσεις
Επιτάχυνση 0-50 km/h
2,2 δευτ. 2,3 δευτ.
0-100 km/h 5,6 δευτ. 5,8 δευτ.
0-130 km/h 8,7 δευτ. 9,1 δευτ.
0-160 km/h 13,0 δευτ. 13,7 δευτ.
0-200 km/h 22,0 δευτ. 23,2 δευτ. 2. Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo
Ρεπρίζ 60-100 km/h Θαυμάσια εναλλακτική πρόταση
2,9 δευτ. 3,0 δευτ. με μεγαλοπρεπή σχεδίαση, ισχυρό
80-120 km/h 3,5 δευτ. 3,7 δευτ. κινητήρα και επιθετική οδική
Βάρος/φόρτωση 1.612/493 kg 1.602/458 kg
Κατανομή βάρους ε/π 50/50 % 50/50 % συμπεριφορά.
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 11,7/11,4 m 11,5/11,3 m
Ύψος καθίσματος 500 mm 520 mm
Φρένα από τα 100 km/h κρύα m 35,5 33,4
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m 36,4 33,0
Θόρυβος με 50 km/h 58 dB 57 dB
με 100 km/h 65 dB 63 dB
με 130 km/h 69 dB 67 dB
Κατανάλωση test - CO2 8,9 lt/100 km - 211 g/km 7,8 lt/119 km - 185 g/km Συμπέρασμα
Αυτονομία 650 km 750 km
Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία) 58.048 ευρώ 57.308 ευρώ Κυρίαρχες σπορ λιμουζίνες και
Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα) 54.500 ευρώ 49.503 ευρώ
οι δύο προτάσεις. Με δυναμι-
σιο της δοκιμής μας κατανάλωσε 7,8 λί- κούς κινητήρες, κορυφαίες επι-
Τέλεια: η τρα/100 km, περισσότερο από 1 λίτρο δόσεις, επιθετική οδική συμπε-
κατανομή του λιγότερο σε σχέση με την Giulia, που ριφορά και καλούς χώρους στο
βάρους χρειάστηκε 8,9 λίτρα. εσωτερικό τους. Η BMW δείχνει
Κάτι τέτοιο είναι Ως Veloce, με 280 PS και τον εξοπλι-
σπάνιο, καθώς και πιο ώριμη συνολικά και σε πολ-
τα δύο μοντέλα με σμό του μοντέλο της δοκιμής μας, η Alfa λές λεπτομέρειες απλώς ανώτε-
κατανομή βάρους Romeo στοιχίζει (στη Γερμανία) 58.048 ρη. Η Giulia αρέσει πάνω απ’ όλα
50/50% είναι τέλεια ευρώ και ξεκινά από τα 54.500 ευρώ με τη σχεδίασή της. Δε θα τη δεί-
ισορροπημένα. Κι στην Ελλάδα. Έτσι, είναι πιο ακριβή από τε στους δρόμους με μεγάλη συ-
αυτό το καταλαβαίνει την BMW 330i των 258 PS, που στη Γερ- χνότητα και σαφώς προτείνεται
κανείς κατά την μανία κοστίζει 57.308 ευρώ και 49.503 ως μία πολύ στιλάτη εναλλακτι-
οδήγησή τους, αφού ευρώ στη χώρα μας, και λάμπει στο τέ-
αμφότερα είναι λος περισσότερο. κή πρόταση. v
εξαιρετικά επιθετικά.
43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-12-10-20.indd 43 8/10/2020 4:49:43 μμ