Page 43 - e-agora 12-10-20
P. 43

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport
               ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ        ALFA ROMEO                BMW
                 Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι   Τετρακύλινδρος, turbo   Τετρακύλινδρος, turbo

               Θέση                       εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα   εμπρός, κατά το διαμήκη άξονα  1.
               Βαλβίδες/εκκεντροφόροι            16/1                   16/2
               Τύπος εκκεντροφόρου              με ιμάντα              με ιμάντα
               Κυβισμός κ.εκ.                    1.995                 1.998
               Ισχύς PS/σ.α.λ.                 280/5.250              258/5.000
               Ροπή Nm/σ.α.λ.                  400/2.250              400/1.550
               Τελική ταχύτητα km/h              240                    250
               Κιβώτιο/σχέσεις                 αυτόματο/8             αυτόματο/8
               Μετάδοση                      στους πίσω τροχούς     στους πίσω τροχούς  1. BMW 330i Έτσι πρέπει να
               Φρένα εμπρός/πίσω               δίσκοι/δίσκοι          δίσκοι/δίσκοι
               Ελαστικά μοντέλου δοκιμής                               ε-π  225/40 R 19 Y - 255/35 R 19 W   225/40 R 19 - 255/35 R 19 Y  είναι μια σπορτίφ λιμουζίνα.
               Ελαστικά                        Pirelli P Zero      Michelin Pilot Sport 4 S  Ο κινητήρας και το κιβώτιο
               Διάσταση ζάντας              ε. 8,0 x 19’’/ π. 9 x 19’’   ε. 8,0 x 19’’/π. 8,5 x 19’’  είναι εξαιρετικά και η οδική
               Ρύποι CO2                        195 g/km              165 g/km       συμπεριφορά φανταστική.
               Κατανάλωση (WLTP)               8,2 l/100 km          6,9 l/100 km
               Ρεζερβουάρ/καύσιμο            58 l/super αμόλυβδη   59 l/super αμόλυβδη
               Θόρυβος (πέρασμα)                66 dB(A)               65 dB(A)
               Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα   1.600/745 kg   1.600/750 kg   2.
               Χώρος αποσκευών λίτρα             480                    480
               Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)          4.643/1.860/1.450 mm   4.709/1.827/1.442 mm
               Επιδόσεις
               Επιτάχυνση                                             0-50 km/h
               2,2 δευτ.                        2,3 δευτ.
               0-100 km/h                       5,6 δευτ.              5,8 δευτ.
               0-130 km/h                       8,7 δευτ.              9,1 δευτ.
               0-160 km/h                      13,0 δευτ.             13,7 δευτ.
               0-200 km/h                      22,0 δευτ.             23,2 δευτ.     2. Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo
               Ρεπρίζ                                                60-100 km/h     Θαυμάσια εναλλακτική πρόταση
               2,9 δευτ.                        3,0 δευτ.                            με μεγαλοπρεπή σχεδίαση, ισχυρό
               80-120 km/h                      3,5 δευτ.              3,7 δευτ.     κινητήρα και επιθετική οδική
               Βάρος/φόρτωση                  1.612/493 kg           1.602/458 kg
               Κατανομή βάρους ε/π              50/50 %               50/50 %        συμπεριφορά.
               Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά   11,7/11,4 m           11,5/11,3 m
               Ύψος καθίσματος                  500 mm                 520 mm
               Φρένα από τα 100 km/h κρύα m      35,5                   33,4
               Φρένα από τα 100 km/h ζεστά m     36,4                   33,0
               Θόρυβος με 50 km/h                58 dB                 57 dB
               με 100 km/h                       65 dB                 63 dB
               με 130 km/h                       69 dB                 67 dB
               Κατανάλωση test - CO2       8,9 lt/100 km - 211 g/km   7,8 lt/119 km - 185 g/km  Συμπέρασμα
               Αυτονομία                        650 km                 750 km
               Τιμή μοντέλου δοκιμής (στη Γερμανία)   58.048 ευρώ    57.308 ευρώ       Κυρίαρχες σπορ λιμουζίνες και
               Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Ελλάδα)   54.500 ευρώ      49.503 ευρώ
                                                                                     οι  δύο  προτάσεις.  Με  δυναμι-
                                       σιο της δοκιμής μας κατανάλωσε 7,8 λί-        κούς κινητήρες, κορυφαίες επι-
               Τέλεια: η               τρα/100  km,  περισσότερο  από  1  λίτρο      δόσεις,  επιθετική  οδική  συμπε-
               κατανομή του            λιγότερο  σε  σχέση  με  την  Giulia,  που    ριφορά  και  καλούς  χώρους  στο
               βάρους                  χρειάστηκε 8,9 λίτρα.                         εσωτερικό τους. Η BMW δείχνει
               Κάτι τέτοιο είναι         Ως Veloce, με 280 PS και τον εξοπλι-
               σπάνιο, καθώς και                                                     πιο ώριμη συνολικά και σε πολ-
               τα δύο μοντέλα με       σμό του μοντέλο της δοκιμής μας, η Alfa       λές λεπτομέρειες απλώς ανώτε-
               κατανομή βάρους         Romeo στοιχίζει (στη Γερμανία) 58.048         ρη. Η Giulia αρέσει πάνω απ’ όλα
               50/50% είναι τέλεια     ευρώ  και  ξεκινά  από  τα  54.500  ευρώ      με τη σχεδίασή της. Δε θα τη δεί-
               ισορροπημένα. Κι        στην Ελλάδα. Έτσι, είναι πιο ακριβή από       τε στους δρόμους με μεγάλη συ-
               αυτό το καταλαβαίνει    την BMW 330i των 258 PS, που στη Γερ-         χνότητα  και  σαφώς  προτείνεται
               κανείς κατά την         μανία κοστίζει 57.308 ευρώ και 49.503         ως μία πολύ στιλάτη εναλλακτι-
               οδήγησή τους, αφού      ευρώ στη χώρα μας, και λάμπει στο τέ-
               αμφότερα είναι          λος περισσότερο.                              κή πρόταση. v
               εξαιρετικά επιθετικά.

                                                   43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-10-20.indd   43                                                                     8/10/2020   4:49:43 μμ
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48