Page 40 - e-agora 12-10-20
P. 40

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport


               Οι ζάντες των                                                  τρων  κάτω  από  το  καπό.  Όσον  αφορά
                   19 ιντσών                                                  την απόδοση, οι δύο τετρακύλινδροι κι-
                    στην Alfa
                ονομάζονται                                                   νητήρες  δεν  ευθύνονται  τόσο  για  άλ-
                 Classico και                                                 λα  πολλά,  όσο  για  τον  ήχο  που  εκπέ-
               κοστίζουν 975                                                  μπουν. Ακούγονται, όπως συνήθως τα
                   ευρώ (στη
               Γερμανία). Και                                                 τετρακύλινδρα  μηχανικά  σύνολα,  ακό-
             εδώ διαφέρουν                                                    μα κι αν είναι ρυθμισμένοι κατά κάποιο
                οι διαστάσεις                                                 τρόπο  έτσι,  ώστε  να  είναι  κάπως  τρα-
              των ελαστικών
                  ανά άξονα:                                                  χείς και σκληροπυρηνικοί.
                    μπροστά                                                     Και  οι  δύο,  πάντως,  ωθούν  προς  τα
                  225/40 και                                                  εμπρός με δύναμη τα αυτοκίνητά τους
                πίσω 255/35.
                                                                              και στον τομέα των επιδόσεων βρίσκο-
                                                                              νται ουσιαστικά στο ίδιο επίπεδο, με την
                                                                              Giulia να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα.
                                                                              Ό κινητήρας της Alfa Romeo με τα 280
                                                                              PS χαρακτηρίζεται για το δυναμικό τρά-
                                                                              βηγμά του, αλλά με τις 6.000 σ.α.λ. λει-

                                                                              τουργίας του δε φτάνει τόσο ψηλά όσο
                                 Λιγότερη ελευθερία χώρου για το κεφάλι       αυτός της BMW, έστω κι αν η ισχύς του
                                 και πιο στενά τα πράγματα: στη δεύτερη       είναι άφθονη. Από την πλευρά του, το
                                 σειρά θέσεων η Alfa είναι κάπως πιο          αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF
                                 στενή σε σχέση με την BMW, όπως
                                 βλέπετε κι εσείς.                            αντιδρά ελάχιστα λιγότερο αποφασιστι-

                                 θετημένο,  υποχρεώνοντας  ουσιαστι-          κά σε σχέση με το σχεδόν τέλειο αντί-
                                 κά τους επιβάτες να γονατίζουν έντονα        παλό του της BMW, που επίσης προέρ-
                                 πάνω  από  το  δάπεδο.  Τα  σπορ  καθί-      χεται από την ZF, καθώς «κρατά» κάπως
                                 σματα  στο  μπροστινό  μέρος  της  BMW       περισσότερο την εκάστοτε σχέση προ-
                                 (standard στην έκδοση M Sport) δεν εί-       τού επιλέξει την επόμενη.
                                 ναι  τόσο  ασυμβίβαστα  κατασκευασμέ-          Αξίζει  να  σημειώσουμε  πως  η  Giulia
                                 να για σπορ περιπέτειες, αλλά μπορούν        της  δοκιμής  ήταν  εφοδιασμένη  με  το

                                 να  προσαρμοστούν/ρυθμιστούν  άνετα          «πακέτο»  Performance  (2.242  ευρώ
                                 με πολλούς τρόπους. Και οι δύο χώροι         στη  Γερμανία),  το  οποίο  περιλαμβάνει
                                 αποσκευών,  κάτι  που  πρέπει  να  είναι     προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και μπλοκέ
                                 σύμπτωση, έχουν όγκο 480 λίτρων, και         διαφορικό στον πίσω άξονα. Η αίσθηση,
                                 η αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθι-         που παρέχει σε σχέση με την BMW, εί-
                                 σμάτων σε αναλογία 40/20/40 είναι πά-        ναι πως είναι ελαφρύτερη, αν και στην
                                 ντοτε standard.                              πραγματικότητα η Ιταλίδα είναι βαρύτε-
                                   Όμοιότητες υπάρχουν επίσης στον το-        ρη κατά 10 kg (1.612 έναντι 1.602 kg).
                                 μέα  των  μηχανικών  συνόλων,  καθώς         Ωστόσο,  η  οδική  συμπεριφορά  της  εί-
                                 και  οι  δύο  προτάσεις  εφοδιάζονται  με    ναι  «επιθετική»  και  ουδέτερη,  παρόλο

                                 έναν κατά το διαμήκη άξονα εγκατεστη-        που στις γρήγορες στροφές παρουσιά-
                                 μένο κινητήρα με χωρητικότητα 2,0 λί-        ζεται πιο βαριά σε σχέση με την BMW.       S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-12-10-20.indd   40                                                                     8/10/2020   4:49:28 μμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45