Page 36 - e-agora 12-10-20
P. 36
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport
Κομψό
cockpit με
ξεκάθαρα
όργανα. Τα
paddles για τη
χειροκίνητη
χρήση του
αυτόματου
κιβωτίου
ταχυτήτων
βρίσκονται
σταθερά στην
κολώνα του
τιμονιού.
Ξεχωρίζουν
επίσης τα
χειριστήρια,
που Το λογότυπο “Q2” συνοδεύει την
παραπέμπουν Κατ’ αρχάς, ας δούμε την κομ- Giulia στην πισωκίνητη έκδοσή
σε BMW στην ψή Ιταλίδα, που κλέβει την πα- της. Αντίστοιχα, η τετρακίνητη
κεντρική έκδοση ονομάζεται “Q4”.
κονσόλα και ράσταση από τη Βαυαρή σε
η οθόνη του ό,τι αφορά τη σχεδίαση. Υπέ- δευμένη, όντας σφιχτή και κά-
συστήματος ροχες αναλογίες, όμορφες λε- πως πιο σοβαρή, όπως πάντα.
πλοήγησης Και τα δύο μοντέλα έχουν κομ-
των 8,8 πτομέρειες, όπως το scudetto ή
ιντσών. η μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας, ψή διαχείριση του εσωτερικού, με αυ-
που είναι τοποθετημένη στο πλάι, είναι τό της Alfa να δείχνει επίσης υψηλής
στοιχεία απολύτως ταιριαστά. Από την ποιότητας, αν και για το σύστημα πο-
πλευρά της, η Σειρά 3 δε χρειάζεται να λυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8
κρύβεται δίπλα της, δείχνει καλά εκπαι- ιντσών οι Ιταλοί έχουν αντιγράψει το κε-
Σχετικά όμοιοι οι
δύο τετρακύλινδροι
κινητήρες των 2,0
λίτρων, που είναι
τοποθετημένοι κατά το
διαμήκη άξονα. Της
Alfa αποδίδει 280 PS
και της BMW
258 PS.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 36
#e-agora-themata-12-10-20.indd 36 8/10/2020 4:49:04 μμ