Page 38 - e-agora 12-10-20
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport
Υψηλής
ποιότητας το
cockpit, αλλά
το ταχύμετρο
και το
στροφόμετρο
δεν είναι
ευανάγνωστα.
Τα paddles
του κιβωτίου
ταχυτήτων
είναι
τοποθετημένα
στο τιμόνι, το
σύστημα iD-
rive είναι
τέλειο και
το σύστημα
πλοήγησης
έχει οθόνη
10,25 ιντσών. ντρικό χειριστήριο από την BMW. Ωστό- «3άρα»; Όχι, οι περίεργα καμπυλωτές,
σο, όχι με επιτυχία, καθώς το σύστημα με δυσκολία αναγνώσιμες ψηφιακές
αντιδρά ελαφρώς πιο αργά, ενώ η λογι- οθόνες για το ταχύμετρο και το στρο-
κή και η πλοήγηση στο μενού δεν πλη- φόμετρο είναι ενοχλητικά στοιχεία στο
σιάζουν το πρωτότυπο. γερμανικό μοντέλο. Βρίσκεται, δηλαδή,
Επομένως, όλα είναι άριστα στην σε πλήρη αντίθεση με την Ιταλίδα με τα
Η παροχή ξεκάθαρα και όμορφα όργανα.
χώρων στην
πίσω σειρά Όσον αφορά τους χώρους, Giulia και
θέσεων στη Σειρά 3 δε διαφέρουν σημαντικά, με την
Σειρά 3 δεν BMW να προσφέρει ελάχιστα περισσό-
είναι ακριβώς τερο χώρο στο μπροστινό και στο πίσω
γενναιόδωρη,
αλλά κρίνεται μέρος και να παρέχει μία λίγο πιο ευά-
εντάξει. ερη αίσθηση. Στην Alfa κάθεται κανείς
Επιπλέον, η μπροστά στα σφιχτά, σπορ καθίσμα-
έδρα του πίσω
καθίσματος τα με την αυστηρή σχεδίαση (standard
είναι πολύ στην έκδοση Veloce) με πολύ καλή
χαμηλά πλευρική στήριξη και λίγο χαμηλότερα
τοποθετημένη.
απ’ όσο στην BMW, ενώ στην πίσω σει-
ρά θέσεων το κάθισμα είναι και στα δύο
αυτοκίνητα επίσης πολύ χαμηλά τοπο-
Οι ζάντες ελαφρού κράματος των 19
ιντσών στην BMW στοιχίζουν 1.638
ευρώ (στη Γερμανία). Οι διαστάσεις των
ελαστικών διαφέρουν μεταξύ μπροστινού
και πίσω άξονα: 225/40 εμπρός και 255/35
πίσω. Τα φρένα είναι σταθερής απόδοσης.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 38
#e-agora-themata-12-10-20.indd 38 8/10/2020 4:49:18 μμ