Page 42 - e-agora 12-10-20
P. 42

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport


               Το -μη απενεργοποιούμενο- ESP επεμ-                            οπωσδήποτε απαραίτητα, καθώς έτσι η
               βαίνει με ευαισθησία και επιμέλεια. Το                         BMW γίνεται πάρα πολύ σφικτή και στις
               σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο και                           γρήγορες  εγκάρσιες  ανωμαλίες  του
               παρέχει  άμεση  αίσθηση.  Ταυτόχρονα,                          οδοστρώματος τείνει να... χωροπηδάει.
               το  τιμόνι  είναι  ακριβές,  αλλά,  τελικά,                      Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, η Σει-
               αποδεικνύεται αρκετά ελαφρύ και δεν                            ρά  3  πατά  στην  άσφαλτο  πιο  σταθερά
               παρέχει την απαιτούμενη αίσθηση.                               σε σχέση με την Alfa Romeo. Μάλιστα,
                 Πάντως, τα φρένα της Alfa περισσότε-                         σε  αντίθεση  με  την  Giulia  στην  BMW
               ρο μας απογοήτευσαν παρά μας ενθου-                            το  ESP  απενεργοποιείται,  κάτι  που  οι
               σίασαν, καθώς έδειξαν να λειτουργούν                           σπορτίφ  οδηγοί  θα  εκτιμήσουν  δεό-

               χωρίς να παρέχουν αίσθηση στο χειρι-                           ντως. Το τιμόνι του γερμανικού μοντέ-
               στή τους. Επιπλέον, στο πλαίσιο των με-                        λου θα λέγαμε ότι κρίνεται με βάση το
               τρήσεων, κατά την ακινητοποίηση από                            γούστο του καθενός, καθώς είναι άμε-
               τα 100 km/h με ζεστά φρένα, η Giulia          Στο τέλος,       σο και ακριβές, παρέχοντας περισσότε-
               χρειάστηκε 36,4 μέτρα και η BMW 33,0          η Σειρά 3        ρη πληροφόρηση στον οδηγό σε σχέση
                                                             καταλήγει και
               μέτρα,  επομένως  η  διαφορά  είναι  σα-      στην πράξη       με αυτό της Alfa, αλλά γύρω από τη θέ-
               φής.                                          πιο μπροστά      ση της ευθείας είναι ελαφρώς νευρικό.
                 Η  330i  της  δοκιμής  μας  εφοδιάζεται     από την            Ό κινητήρας των 2,0 λίτρων με τα 258

               επίσης  με  σπορ  διαφορικό  στον  πίσω       Giulia. Και τα   PS  δείχνει  ζωηρός  και  από  το  χαμη-
                                                             δύο μοντέλα
               άξονα (1.365 ευρώ στη Γερμανία), προ-         διαθέτουν        λό πεδίο στροφών λειτουργίας του, εί-
               σαρμοζόμενη ανάρτηση M (585 ευρώ),            δυναμικά         ναι πιο εύστροφος σε σχέση με της Alfa
               χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 mm και             πίσω μέρη και    και λειτουργεί ως και πιο ψηλά, ως τις
                                                             πραγματικές
               πιο σφικτά ελατήρια και αμορτισέρ. Τα         απολήξεις        6.500  σ.α.λ.  Μάλιστα,  παραμένει  ταυ-
               τελευταία δεν είναι κατά τη γνώμη μας         εξάτμισης.       τόχρονα εκπληκτικά ήσυχος. Στο πλαί-



































                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 42




          #e-agora-themata-12-10-20.indd   42                                                                     8/10/2020   4:49:40 μμ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47