Page 42 - e-agora 12-10-20
P. 42
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V Q2 Veloce vs BMW 330i M Sport
Το -μη απενεργοποιούμενο- ESP επεμ- οπωσδήποτε απαραίτητα, καθώς έτσι η
βαίνει με ευαισθησία και επιμέλεια. Το BMW γίνεται πάρα πολύ σφικτή και στις
σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο και γρήγορες εγκάρσιες ανωμαλίες του
παρέχει άμεση αίσθηση. Ταυτόχρονα, οδοστρώματος τείνει να... χωροπηδάει.
το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά, τελικά, Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, η Σει-
αποδεικνύεται αρκετά ελαφρύ και δεν ρά 3 πατά στην άσφαλτο πιο σταθερά
παρέχει την απαιτούμενη αίσθηση. σε σχέση με την Alfa Romeo. Μάλιστα,
Πάντως, τα φρένα της Alfa περισσότε- σε αντίθεση με την Giulia στην BMW
ρο μας απογοήτευσαν παρά μας ενθου- το ESP απενεργοποιείται, κάτι που οι
σίασαν, καθώς έδειξαν να λειτουργούν σπορτίφ οδηγοί θα εκτιμήσουν δεό-
χωρίς να παρέχουν αίσθηση στο χειρι- ντως. Το τιμόνι του γερμανικού μοντέ-
στή τους. Επιπλέον, στο πλαίσιο των με- λου θα λέγαμε ότι κρίνεται με βάση το
τρήσεων, κατά την ακινητοποίηση από γούστο του καθενός, καθώς είναι άμε-
τα 100 km/h με ζεστά φρένα, η Giulia Στο τέλος, σο και ακριβές, παρέχοντας περισσότε-
χρειάστηκε 36,4 μέτρα και η BMW 33,0 η Σειρά 3 ρη πληροφόρηση στον οδηγό σε σχέση
καταλήγει και
μέτρα, επομένως η διαφορά είναι σα- στην πράξη με αυτό της Alfa, αλλά γύρω από τη θέ-
φής. πιο μπροστά ση της ευθείας είναι ελαφρώς νευρικό.
Η 330i της δοκιμής μας εφοδιάζεται από την Ό κινητήρας των 2,0 λίτρων με τα 258
επίσης με σπορ διαφορικό στον πίσω Giulia. Και τα PS δείχνει ζωηρός και από το χαμη-
δύο μοντέλα
άξονα (1.365 ευρώ στη Γερμανία), προ- διαθέτουν λό πεδίο στροφών λειτουργίας του, εί-
σαρμοζόμενη ανάρτηση M (585 ευρώ), δυναμικά ναι πιο εύστροφος σε σχέση με της Alfa
χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 mm και πίσω μέρη και και λειτουργεί ως και πιο ψηλά, ως τις
πραγματικές
πιο σφικτά ελατήρια και αμορτισέρ. Τα απολήξεις 6.500 σ.α.λ. Μάλιστα, παραμένει ταυ-
τελευταία δεν είναι κατά τη γνώμη μας εξάτμισης. τόχρονα εκπληκτικά ήσυχος. Στο πλαί-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 42
#e-agora-themata-12-10-20.indd 42 8/10/2020 4:49:40 μμ