Page 16 - e-agora 19-10-20
P. 16
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
Με σπορ DNA,
δυναµικά
οδηγικά
χαρακτηριστικά
και καθηµερινή
χρηστικότητα,
το AudiQ8
TFSI equattro
προσφέρει
έναν καινοτόµο
συνδυασµό
απόδοσης και
ισχύος, σε µια
ολοκληρωµένη
ηλεκτρική
εµπειρία Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο και των δύο κινητήριων συστημάτων, η επιτά-
οδήγησης.
εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,4 δευτε-
χωρητικότητα 48 Ah, με το σύστημα μπατα- ρόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ρυθμίζεται ηλε-
ρίας να έχει συνολική ενεργειακή χωρητικό- κτρονικά στα 240 χλμ./ώρα. Το Q8 55 TFSI
τητα 17,8 kWh, περίπου 0,5 kWh περισσότε- equattro έχει συνδυαστική ισχύ 381 PS (280
ρο από την αντίστοιχη μπαταρία με την οποία kW) και 600 Nm ροπής ενώ επιταχύνει 0-100
λανσαρίστηκε το Q7 TFSIequattro το 2019, χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, με τελική τα-
ενώ είναι και περίπου 40 κιλά ελαφρύτερη. χύτητα επίσης στα 240 χλμ./ώρα.
Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, ση- Σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, το Q8 60
μαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χω- TFSI equattro, επιτυγχάνει αυτονομία έως
ρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας. 56 χιλιόμετρα (κατά NEDC, έως 45 χιλιόμε-
Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον τρα κατά WLTP). Το Q8 55 TFSI equattro επι-
3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός 8-τάχυ- τυγχάνει ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιό-
του tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξα- μετρα (κατά NEDC, έως 47 χιλιόμετρα κατά
σφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο WLTP). Μέχρι ταχύτητες 135 χλμ./ώρα το Q8
βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος. TFSIequattro μπορεί να κινείται αποκλειστικά
Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, με ηλεκτροκίνηση.
χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά Το σύστημα υβριδικής διαχείρισης του Audi
μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κα- Q8 TFSI equattro επιλέγει τη βέλτιστη στρα-
νονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της τηγική λειτουργίας για κάθε διαδρομή αυτό-
ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και ματα. Το SUVCoupé ξεκινά σε πλήρως ηλε-
το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτε- κτρική λειτουργία «EV». Σε χαμηλή ταχύτητα,
ρο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα ένα μεγάφωνο που βρίσκεται στο θόλο του
με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινού δεξιού τροχού παράγει τον υπο-
μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω). χρεωτικό δια νόμου καθορισμένο ήχο προει-
Η Audi προσφέρει το SUVCoupé σε δύο δοποίησης (AVAS, Acoustic Vehicle Alerting
επίπεδα ισχύος. Το Q8 60 TFSI equattro έχει System). Ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιεί-
συνδυαστική ισχύ 462 PS (340 kW) και ρο- ται μόνο όταν ο οδηγός πιέζει το δεξί πεντάλ,
πή συστήματος 700 Nm. Σε πλήρη λειτουργία γνωστό ως «ενεργό πεντάλ γκαζιού», πέρα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16
#e-agora-themata-19-10-20.indd 16 16/10/2020 9:20:51 π