Page 21 - e-agora 19-10-20
P. 21
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
Στον τομέα της εμφάνισης τώρα, το
αυτοκίνητο δείχνει τον δυναμικό του
χαρακτήρα με επανασχεδιασμένο, επι-
θετικό προφυλακτήρα με κυψελωτές
γρίλιες εμπρός, ενώ πρόσθετα σπόιλερ
στο χρώμα του αυτοκινήτου και μαύρα
ματ στοιχεία βρίσκονται χαμηλά μπρο-
στά, πίσω και στο πλάι του αμαξώματος.
Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέ-
βουν η αεροτομή σε μαύρο γυαλιστερό
χρώμα και η μεγάλη διπλή εξάτμιση, με
εμπρός άξονα είναι πιο θετική. Η προο- Οι μία απόληξη σε κάθε πλευρά. Την εξά-
δευτική υποβοήθηση του τιμονιού είναι µηχανολόγοι τμιση αγκαλιάζει η χαμηλή πίσω προ-
της VW
επίσης επαναμελετημένη και δίνει κα- έβγαλαν σθήκη, η οποία οπτικά μας θυμίζει δι-
λύτερη απόκριση στις στροφές. έξτρα 54 αχύτη.
Με αυτά τα ατού, η VW δηλώνει πως εργοστασιακά Τέλος, το εσωτερικό του καινούριου
το αυτοκίνητο θα «ακούει» καλύτερα άλογα από VW Golf GTI Clubsport έχει σαν βα-
τον δίλιτρο
ακόμα και στην παραμικρή κίνηση του κινητήρα, σικό εξοπλισμό τις υφασμάτινες τα-
οδηγού, ενώ θα εξαλειφθεί η υποστρο- κάνοντάς τον πετσαρίες, που η εταιρεία ονομάζει
φή, μία λέξη που μας έρχεται αυτόματα να αγγίξει «ArtVelours», ενώ σαν προαιρετική επι-
τους 296
στο μυαλό όταν ακούμε «γρήγορο προ- ίππους, αλλά λογή υπάρχει το τρυπητό δέρμα. Το
σθιοκίνητο». και τα 400Nm κόκκινο στοιχείο δεν θα μπορούσε να
Αναλογιζόμενοι τον πιο σπορ χα- ροπής, 30Nm λείπει από μια σπορ κατασκευή με την
ρακτήρα ενός ήδη σπορ μοντέλου εκ περισσότερα υπογραφή VW, έτσι υπάρχουν κόκκινες
από το απλό
Γερμανίας ορμώμενου, δεν μας κάνει VW Golf GTI. ραφές στα καθίσματα, τον τεμπέλη, το
εντύπωση πως οι μηχανολόγοι έχουν τιμόνι καθώς και στα πατάκια. v
προβλέψει πως το αυτοκίνητο θα επι- H VW δηλώνει πως το αυτοκίνητο θα «ακούει» καλύτερα
σκεφτεί και το Nürburgring. Έτσι λοι- ακόµα και στην παραµικρή κίνηση του οδηγού,
πόν, υπάρχει και η ρύθμιση «Special» ενώ θα εξαλειφθεί η υποστροφή, µία λέξη που µας
η οποία έχει εξελιχθεί με γνώμονα την έρχεται αυτόµατα στο µυαλό όταν ακούµε «γρήγορο
προσθιοκίνητο».
διάσημη πίστα, και μάλιστα κάνει την
ανάρτηση πιο μαλακή από ότι η «Sport»
ρύθμιση.
Τον λόγο μπορούμε να τον φαντα-
στούμε, ακόμα και αν έχουμε δει την
λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση» σε μία
μόνο φωτογραφία: Το οδόστρωμά της
απέχει παρασάγγας από τον χαρακτηρι-
σμό «μαγικό χαλί», επομένως μια πολύ
σκληρή ανάρτηση δεν είναι και ό,τι κα-
S λύτερο για να «γυρίσετε» το Ring. S
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-19-10-20.indd 21 16/10/2020 9:20:54 π