Page 34 - e-agora 19-10-20
P. 34
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Volvo XC40 Recharge
στους φίλους της ηλεκτροκίνησης, όταν menu λειτουργίας των συστημάτων
ο οδηγός του ανοίγει το μπροστινό κα- στην κεντρική οθόνη, χωρίς το οποίο
πό, αφού από κάτω υπάρχει απλά ένας δε λειτουργεί τίποτα στο Volvo: Για πα-
μικρός χώρος αποσκευών, που παρα- ράδειγμα, υπάρχει ένα πρόγραμμα
Ακόμα με πέμπει στα πισωκίνητα μοντέλα της «οδήγησης εκτός δρόμου», το οποίο
την αξία Porsche. ενεργοποιεί το σύστημα υποβοήθησης
της σπα-
νιότητας Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κατωφέρειας και μιμείται στην ουσία
στον κόσμο μια πιο κοντή σχέση μετάδοσης, ώστε
της Volvo: η διακόπτη! το XC40 να επιβραδύνει με τον κινητή-
πλακέτα, που Η πρώτη έκπληξη ήρθε για εμάς με ρα του. Επιπλέον, η Volvo ανακοινώνει
υποδεικνύ- ένα βάθος διάσχισης υδάτινου κωλύ-
ει πως είναι το ξεκίνημα της οδήγησης αυτού του ματος για αυτό το e-τετρακίνητο της τά-
ηλεκτροκί- XC40: Δεν υφίσταται πλέον διακόπτης ξης των 450 mm, κάτι εξαιρετικά χρή-
νητο έναρξης λειτουργίας του κινητήρα. Με σιμο. Το «εκτός δρόμου» πρόγραμμα
το κλειδί στην τσέπη σας, απλώς απο-
απενεργοποιείται, όταν η ταχύτητα του
οχήματος υπερβαίνει τα 40 km/h. Η
απόσταση του αμαξώματος από το έδα-
φος, που φτάνει τα 190 mm, είναι η χα-
ρακτηριστική τιμή ενός SUV, που είναι
αρκετή για την υπέρβαση των περισ-
σότερων περασμάτων μέσα σε ένα δά-
σος. Η χρήση των διάφορων συστημά-
των μέσω της κεντρικής οθόνης αφής,
όπως και του infotainment, που πα-
ρέχεται από την Google, έχει βελτιω-
θεί στη λεπτομέρεια σε σύγκριση με το
plug-in-XC60. Η διαδικασία σύζευξης
Σχεδόν μακρύνεστε από τη θέση στάθμευσης, με το κινητό τηλέφωνο δεν ολοκληρώ-
πάγιος: ο νεται πλέον με την εντολή «τέλος», που
τριφασικός που είχατε καταλάβει, εφόσον, βέβαια, μπερδεύει, αλλά με τη φράση «ολοκλή-
ενσωμα- γνωρίζετε την ιδιαιτερότητα του Volvo,
τωμένος ότι πρέπει δηλαδή να πατήσετε τους δι- ρωση», η οποία είναι λιγότερο συγκε-
φορτιστής, ακόπτες “D” ή “R” δύο φορές. Η χωρη- χυμένη.
που ανήκει
στο standard τικότητα της μπαταρίας των περίπου 78 Επιτάχυνσης supercar!
εξοπλισμό. kWh φαίνεται πως είναι η σωστή, κα-
θώς το VW ID.4 ή το Tesla Model Y χρη- Η πιο σημαντική εμπειρία κατά την
σιμοποιούν μπαταρίες παρόμοιας χω- οδήγηση ενός τέτοιου ηλεκτρικού αυ-
ρητικότητας. Στην περίπτωση της Volvo, τοκινήτου είναι η επιτάχυνση: η τιμή
μάλιστα, οι μπαταρίες προέρχονται από των 4,9 δευτερολέπτων, που ανακοι-
την LG. νώνει η Volvo, για το σπριντ από στάση
Μια περαιτέρω έκπληξη κρύβει το έως τα 100 km/h φαίνεται αξιόπιστη. Οι
ελιγμοί προσπέρασης ολοκληρώνονται S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-19-10-20.indd 34 16/10/2020 9:19:58 πμ