Page 38 - e-agora 19-10-20
P. 38
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Volvo XC40 Recharge
ματος κατανέμει το βάρος του σχεδόν τάξης των 1.500 κιλών, σε αντίθεση με
ιδανικά. ένα Tesla Model 3 που μπορεί να τρα-
Χαρακτη- Λίγη συνήθεια απαιτεί το πρόγραμ- βήξει μόνο 1.000 κιλά. Βέβαια, κατά τη
ριστικό μα του ενός πεντάλ. Όταν είναι ενερ- διαδικασία της ρυμούλκησης η μπατα-
Volvo: γοποιημένο, το Volvo ανακτά ενέργεια ρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξα-
Κορυφαία
ποιότητα από το φρενάρισμα, αν και στην πόλη ντλείται σε χρόνο ρεκόρ. Στην πρώτη
και κάπως το σύστημα φρενάρει τόσο έντονα, που δοκιμαστική διαδρομή μας, όπου κινη-
αινιγματική ο οδηγός δεν μπορεί να απαλλαγεί από θήκαμε κατά 70% στο επαρχιακό δίκτυο
(αλλά
συνολικά το φόβο της πρόκλησης μιας σύγκρου- με υψηλή ταχύτητα και κατά 30% στην
βελτιωμένη) σης στο πίσω μέρος του οχήματος, αν πόλη, σημειώσαμε χαμηλότερη κατανά-
λειτουργία - το δεξί πεντάλ αφεθεί από το πόδι του λωση σε σχέση με την τιμή, που ανακοι-
οι συνεργάτες οδηγού απότομα, κάτι που αποδεικνύε- νώνει η Volvo: 23,8 kWh/100 km. Κα-
της φίρμας
από την Pole- ται ενοχλητικό. τά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο,
star μπορούν Οι Σουηδοί δεν έχουν ξεχάσει τους βέβαια, η κατανάλωση είναι πολύ πιθα-
να τα ιδιοκτήτες οι οποίοι μερικές φορές πρέ- νό να αυξηθεί απότομα για προφανείς
καταφέρουν
στο PS2 πει να ρυμουλκήσουν κάτι. Έτσι, το μέ- λόγους. Σε ό,τι αφορά την άνεση κατά
καλύτερα. γιστο ρυμουλκούμενο βάρος είναι της την οδήγηση, ισχύει ό,τι έχει ήδη γρα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-19-10-20.indd 38 16/10/2020 9:20:25 πμ