Page 40 - e-agora 19-10-20
P. 40

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Volvo XC40 Recharge







































               Η ροπή των        φτεί για το XC40: Συνολικά, μόνο μικρές  ρώ. Αυτό το SUV, όμως, είναι πλήρες,
               660 Nm ωθεί       κακοτεχνίες της ασφάλτου γίνονται αι- αφού ένας τριφασικός ενσωματωμένος
               το XC40 προς
               τα εμπρός         σθητές, ενώ οι επιβάτες τις νιώθουν κά- φορτιστής, που καθορίζει την ταχύτητα
               τόσο έντονα,      πως  λιγότερο  στο  Recharge  λόγω  του  της φόρτισης, είναι standard, κάτι που
               που ο οδηγός      υψηλότερου βάρους του. Παραμένουν,  φυσικά δεν είναι αυτονόητο.
               νιώθει την
               τάση της          επίσης, καλά τα καθίσματα χάρη στο με-         Παρεμπιπτόντως,  το  XC40  κοστίζει
               τετρακίνησης      γάλο εύρος των ρυθμίσεών τους.               περισσότερο  από  το  τεχνολογικά  συγ-
               για ευθεία          Ας  περάσουμε  στα  μειονεκτήματα:  γενές ηλεκτρικό sedan Polestar 2 της
               πορεία στο        αυτό το αυτοκίνητο είναι βαρύ, καθώς  ίδιας εταιρείας, το οποίο πωλείται μόνο
               τιμόνι, το
               οποίο θα          κενό ζυγίζει 2.188 κιλά. Η diesel έκδο- μέσω διαδικτύου, μια επιλογή των Σου-
               ήταν καλό να      ση ζυγίζει 400 κιλά λιγότερο, ενώ η τι- ηδών και των… Κινέζων, η οποία εξοι-
               συγκρατιέται      μή του (στη Γερμανία) είναι 60.437 ευ- κονομεί κάποια έξοδα.
               επιμελώς!
                                 VOLVO XC40 RECHARGE P8 AWD
                                     Κινητήρας      Ηλεκτροκινητήρας, ιόντων λιθίου
                                    Χωρητικότητα μπαταρίας           78 kWh   Συμπέρασμα
                                    Συνδυαστική ισχύς         300 kW (408 PS)
                                    Μεγ. ροπή              660 Nm (συνδυαστική)  Το XC40 P8 Recharge παραμένει στην
                                    Μετάδοση/κιβώτιο  σε όλους τους τροχούς/μίας σχέσης  καρδιά ένα πραγματικό Volvo: με εξαιρε-
                                    Μ/Π/Υ               4.425/1.863/1.651 mm  τική  σχεδίαση,  ποιότητα  και  υψηλό  επί-
                                    Βάρος (κενό)                    2.188 kg  πεδο  άνεσης.  Πλέον  εφοδιάζεται  και  με
                                    Χώρος αποσκευών              414-1.328 l
                                    0-100 km/h                      4,9 δευτ.  έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, αλλά η τιμή
                                    Τελική ταχύτητα                180 km/h   του παραμένει υψηλή ακόμα και μετά την
                                    Kατανάλωση/100 km           23,8-25,0 kWh  αφαίρεση του περιβαλλοντικού bonus.  v
                                    Τιμή            από 60.437 ευρώ (στη Γερμανία)


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-19-10-20.indd   40                                                                    16/10/2020   9:20:33 πμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45