Page 23 - e-agora_26-10-20
P. 23

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Cupra Leon e-Hybrid


                                                                              Golf  7,  αποκτά  μια  δεύτερη  ζωή  στο
                                                                              plug-in-υβριδικό μοντέλο και αποδίδει
                                                                              150  ίππους,  ενώ  ο  ηλεκτροκινητήρας
                                                                              συνεισφέρει άλλα 70 kW (95 ίππους),
                                                                              εφόσον  βέβαια,  είναι  φορτισμένη  η
                                                                              μπαταρία. Η τελευταία μπορεί να φορ-
                                                                              τιστεί μέσω των ρυθμίσεων του συστή-
                                                                              ματος  κατά  την  οδήγηση  χρησιμοποι-
                                                                              ώντας  την  ανάκτηση,  ωστόσο  αυτή  η

                                                                              επιλογή δεν έχει τόσο πολύ νόημα σε
                                                                              μία σπορτίφ πρόταση, αφού είναι λογι-
                                                                              κό να θέλουμε να οδηγούμε με όλη τη

               μετάδοσης  του  CUPRA  Formentor  VZ.        Πολύ ωραία        δυνατή ισχύ. Επομένως, αν δεν υπάρ-
               Πάντως,  η  τελευταία  κορυφαία  έκδο-       ρυθμισμένο        χει  εύκολη  δυνατότητα  φόρτισης  στο
                                                            το τιμόνι,
               ση CUPRA θα είναι διαθέσιμη μόνο ως          με αισθητές       σπίτι ή κάπου κοντά, δε χρειάζεται να
               έκδοση  ST,  δηλαδή  με  station  wagon      επιδράσεις        κάνετε σκέψεις για ένα σπορτίφ PHEV,
               αμάξωμα. Έως τότε, μας επιτράπηκε να         από την ισχύ      αφού η άδεια μπαταρία δεν συνεισφέ-
               πάρουμε  μία  μικρή  πρόγευση  από  το       του κινητήρα.     ρει το μερίδιό της σε ισχύ και πρόκειται
               plug-in- υβριδικό Leon με τη συνδυα-                           να οδηγείτε ένα μικρομεσαίο μοντέλο
               στική ισχύ των 245 ίππων.                    Ο διακόπτης-      150 ίππων με επιπλέον βάρος, και όχι

                                                            επιλογέας         ένα σπορτίφ αυτοκίνητο. Σύμφωνα με
               Η τεχνολογία του                             του προγράμ-      μια πρόσφατη μελέτη, τα plug-in-υβρι-
                                                            ματος             δικά  μοντέλα  φορτίζουν  τις  μπαταρί-
                 Αρχικά,  λοιπόν,  θα  αναφερθού-           δυναμικής
               με  στην  τεχνολογία,  η  οποία  μας  εί-    οδήγησης          ες τους πολύ σπάνια, ώστε να λειτουρ-
               ναι ήδη γνωστή από το Golf GTE. Ό κι-        στο τιμόνι,       γούν  αποτελεσματικά.  Κάτι  ανάλογο
               νητήρας των 1,4 λίτρων, ο οποίος είχε        για άμεση         θα ήταν ιδιαίτερα προβληματικό σε μια
                                                            επιλογή του
               ήδη  αντικατασταθεί  με  το  facelift  του   “CUPRA”.          σπορτίφ έκδοση, επειδή το e-boost (η
                                                                              ηλεκτρική ενίσχυση) είναι το στοιχείο
                                                                              που την καθιστά τόσο ελκυστική.



                                                                              CUPRA LEON e-HYBRID
                                                                                  Κινητήρας   Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                                                                                 Κυβισμός                       1.395 cm3
                                                                                 Ισχύς          110 kW (150 PS)στις 2.500 σ.α.λ.
                                                                                                            + 70 kW (95 PS)
                                                                                 Μέγ. ροπή       400 Nm στις1.550-3.500 σ.α.λ.
                                                                                 Μετάδοση/Κιβώτιο   στους μπροστινούς τροχούς/
                                                                                                             DSG, 6 σχέσεων
                                                                                 Μ/Π/Υ                4.398/1.799/1.442 mm
                                                                                 Χώρος αποσκευών            270 l (ST: 470 l)
                                                                                 0-100 km/h                      6,7 δευτ.
                                                                                 Τελική ταχύτητα                 225 km/h
                                                                                 Κατανάλωση          1,4 super αμόλυβδη (WLTP)
                                                                                 Εκπομπές ρύπων CO2               32 g/km
  S                                                                                                                      S

                                                   23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-26-10-20.indd   23                                                                    26/10/2020   10:25:25 π
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28