Page 26 - e-agora_26-10-20
P. 26
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Cupra Leon e-Hybrid
αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή μια περνά στον μπροστινό άξονα, καθώς τα
ακριβής σύγκριση. Το στοιχείο, που εί- ηλεκτρονικά δε ρυθμίζουν τέλεια τις στρο-
χαν και τα δύο μοντέλα κοινά, ωστόσο, φές λειτουργίας του κινητήρα κατά την εκ-
ήταν μια λογική τάση υποστροφής. κίνηση, αφήνοντας τελικά να παρουσιάζε-
Κινούμενοι στο επαρχιακό οδικό δί- ται αρκετή ολίσθηση των τροχών. Ωστόσο,
κτυο, μας άρεσε ο ήχος του κινητήρα είμαστε πεπεισμένοι ότι τα 6,7 δευτερόλε-
του ισπανικού μοντέλου, που δεν είναι πτα από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα, που
ενοχλητικός, αλλά η σπορτίφ χροιά του, ανακοινώνει η CUPRA, είναι μία επίδοση,
η οποία παράγεται τεχνητά, είναι ευχά- που ισχύει. Η ανάρτηση, από την πλευρά
ριστη. Στο υψηλής ποιότητας εσωτερι- της, ευχαριστεί με μια ωραία διαφορά με-
κό, η CUPRA δίνει προσοχή στη λεπτο- ταξύ άνεσης και σπορτίφ συμπεριφοράς,
μέρεια, για παράδειγμα στον αερόσακο μάλιστα στη δεύτερη δε χαρακτηρίζεται
στο τιμόνι, ο οποίος έχει τρισδιάστατη πολύ σκληρή. Προφανώς, ο στόχος των
εμφάνιση. Όι χάλκινες πινελιές του δεί- Ίσπανών τείνει συνολικά προς την καθη-
χνουν πραγματικά καλές, ενώ η πλοή- μερινότητα.
γηση στο menu της οθόνης 10 ιντσών,
που είναι ψηλά τοποθετημένη, κρίνεται
πολύ περίπλοκη για εμάς. Τα σπορ κα- Συμπέρασμα
Σπορτίφ θίσματα θα μπορούσαν να έχουν καλύ- Η ουσία του CUPRA Leon e-Hybrid
πίσω μέρος τερη πλευρική στήριξη στην έδρα τους,
με χάλκινες σχετίζεται άμεσα με τη χρήση του.
απολήξεις της σε αντίθεση με την πλάτη τους, η οποία Όποιος μπορεί να το φορτίζει χω-
εξάτμισης και αγκαλιάζει και στηρίζει πολύ καλά το ρίς δυσκολίες, αποκτά τελικά
συνεχόμενη πάνω μέρος του σώματος.
φωτιστική ένα σπορτίφ μικρομεσαίο αυτο-
λωρίδα απ’ Κατά τη διάρκεια της launch εκκίνη- κίνητο, το οποίο επωφελεί-
άκρη σ’ άκρη. σης, νοιώθει την δύναμη να ται από το περιβαλλοντικό
bonus. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-26-10-20.indd 26 26/10/2020 10:25:35 π