Page 26 - e-agora_26-10-20
P. 26

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Cupra Leon e-Hybrid


                                 αποτέλεσμα  να  μην  είναι  δυνατή  μια  περνά  στον  μπροστινό  άξονα,  καθώς  τα
                                 ακριβής σύγκριση. Το στοιχείο, που εί- ηλεκτρονικά δε ρυθμίζουν τέλεια τις στρο-
                                 χαν και τα δύο μοντέλα κοινά, ωστόσο,  φές λειτουργίας του κινητήρα κατά την εκ-
                                 ήταν μια λογική τάση υποστροφής.             κίνηση, αφήνοντας τελικά να παρουσιάζε-
                                   Κινούμενοι  στο  επαρχιακό  οδικό  δί- ται αρκετή ολίσθηση των τροχών. Ωστόσο,
                                 κτυο,  μας  άρεσε  ο  ήχος  του  κινητήρα  είμαστε πεπεισμένοι ότι τα 6,7 δευτερόλε-
                                 του ισπανικού μοντέλου, που δεν είναι  πτα από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα, που
                                 ενοχλητικός, αλλά η σπορτίφ χροιά του,  ανακοινώνει η CUPRA, είναι μία επίδοση,
                                 η οποία παράγεται τεχνητά, είναι ευχά- που ισχύει. Η ανάρτηση, από την πλευρά

                                 ριστη. Στο υψηλής ποιότητας εσωτερι- της, ευχαριστεί με μια ωραία διαφορά με-
                                 κό, η CUPRA δίνει προσοχή στη λεπτο- ταξύ άνεσης και σπορτίφ συμπεριφοράς,
                                 μέρεια, για παράδειγμα στον αερόσακο  μάλιστα  στη  δεύτερη  δε  χαρακτηρίζεται
                                 στο  τιμόνι,  ο  οποίος  έχει  τρισδιάστατη  πολύ  σκληρή.  Προφανώς,  ο  στόχος  των
                                 εμφάνιση. Όι χάλκινες πινελιές του δεί- Ίσπανών τείνει συνολικά προς την καθη-
                                 χνουν πραγματικά καλές, ενώ η πλοή- μερινότητα.
                                 γηση στο menu της οθόνης 10 ιντσών,
                                 που είναι ψηλά τοποθετημένη, κρίνεται

                                 πολύ περίπλοκη για εμάς. Τα σπορ κα-         Συμπέρασμα
                     Σπορτίφ     θίσματα θα μπορούσαν να έχουν καλύ-            Η  ουσία  του  CUPRA  Leon  e-Hybrid
                 πίσω μέρος      τερη πλευρική στήριξη στην έδρα τους,
                 με χάλκινες                                                  σχετίζεται  άμεσα  με  τη  χρήση  του.
               απολήξεις της     σε αντίθεση με την πλάτη τους, η οποία           Όποιος μπορεί να το φορτίζει χω-
               εξάτμισης και     αγκαλιάζει  και  στηρίζει  πολύ  καλά  το          ρίς  δυσκολίες,  αποκτά  τελικά
                 συνεχόμενη      πάνω μέρος του σώματος.
                   φωτιστική                                                        ένα  σπορτίφ  μικρομεσαίο  αυτο-
                  λωρίδα απ’       Κατά τη διάρκεια της launch εκκίνη-                   κίνητο,  το  οποίο  επωφελεί-
               άκρη σ’ άκρη.     σης,  νοιώθει  την  δύναμη  να                            ται από το περιβαλλοντικό

                                                                                             bonus. v

































                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-26-10-20.indd   26                                                                    26/10/2020   10:25:35 π
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31