Page 30 - e-agora_26-10-20
P. 30
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Mini Countryman ALL4 SE PHEV
9,6 kWh, δηλαδή 2 kWh περισσότερα
σε σχέση με πιο πριν ενώ ο ηλεκτρο- ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Επίπεδη κινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει Τι μας άρεσε
και τι όχι
κεντρική πλέον 70 αντί 65 kW, δηλαδή 95,2 αντί
οθόνη με 88,4 PS. Επιπλέον, προσφέρεται σαν
μεγαλύτερη έξτρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
επιφάνεια Κορυφαίο: η παρόμοια τεχνολογία με της BMW
αφής και Το ενδιαφέρον στοιχείο στη facelift X1, που εδώ είναι, όμως, πιο προσιτή. Όχι τόσο
λιγότερους έκδοση ενός τέτοιου plug-in- υβριδικού καλό: Οι λιγότεροι διακόπτες του infotainment, οι
απομακρυ- μοντέλου είναι πάντα η πρόοδος, που οποίοι κάνουν το cockpit να δείχνει τακτοποιημέ-
σμένους νο, ωστόσο δεν έχουν γίνει και πιο εύχρηστοι.
διακόπτες. έχει σημειωθεί σχετικά με την «ηλε-
κτρική οδήγηση». Έτσι, λοιπόν, επιλέ-
ξαμε το πρόγραμμα οδήγησης «Max
E-Drive» και, στη συνέχεια, ξεκινήσα-
με να το οδηγούμε. Με το προηγούμε-
νο μοντέλο είχαμε κάνει μόλις 25 χιλιό-
μετρα (έναντι των προδιαγραφών της
εταιρείας που έκαναν λόγο για 41 χιλιό-
μετρα), ενώ τώρα, καταφέραμε τώρα να
διανύσουμε σχεδόν 50 χιλιόμετρα (με
την εργοστασιακή τιμή της αυτονομίας
να κυμαίνεται μεταξύ 55 και 61 χιλιομέ-
τρων), αν και κινηθήκαμε για σύντομο
Χαρακτη-
ριστικό
MINI: η
οθόνη με τις
ενδείξεις του
συστήματος
πλοήγησης
βρίσκεται
στον κύκλο
στο κέντρο
του ταμπλό.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-26-10-20.indd 30 26/10/2020 10:24:57 πμ