Page 52 - e-agora_26-10-20
P. 52

n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Kamiq G-TEC



                                                                              με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης, χωρητικό-
                                                                              τητας μόλις 9 λίτρων. Αρχικά, ο κινητή-
                                                                              ρας  καταναλώνει  φυσικό  αέριο,  εκτός
                                                                              από  τις  κρύες  εκκινήσεις,  οπότε  ο  κι-
                                                                              νητήρας ξεκινά με βενζίνη και γυρνάει
                                                                              σε φυσικό αέριο αυτόματα. Η εναλλαγή
                                                                              ανάμεσα  στα  καύσιμα  περνά  απαρατή-
                                                                              ρητη από τον οδηγό, ο οποίος δεν μπο-
                                                                              ρεί να επιλέξει το καύσιμο της επιλογής

                                                                              του. Ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς πρό-
                                                                              βλημα  και  μόνο  στις  χαμηλές  στροφές
                                                                              και υπό φορτίο, δείχνει μια μικρή αδυ-
                                                                              ναμία, που ξεπερνιέται χάρη στην σχετι-
                                                                              κά κοντή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβω-
                                                                              τίου ταχυτήτων.
                                                                                Σύμφωνα με την Skoda, η εργοστασια-
                                                                              κή κατανάλωση 3,7 κιλά CNG/100 χλμ.,
               μων: μια για βενζίνη και μια για φυσικό       Καμία
               αέριο. Αντίστοιχα, διπλές είναι και οι εν-    διαφορά στο      στην πράξη όμως, όπως μετρήσαμε και
                                                             ποιοτικό και
               δείξεις για την κατανάλωση στην οθόνη         γεροδεμένο       στην  δοκιμή  μας,  υπολογίστε  5,5    κι-
               πληροφοριών. Έτσι, ο οδηγός ξέρει ανά         εσωτερικό        λά/100 χλμ. δηλαδή, μόνο 4,7 ευρώ για
               πάσα στιγμή τόσο την κατανάλωση, όσο          της έκδοσης      κάθε 100 χλμ. (τιμή CNG: 0,850 ευρώ/
               και την υπολειπόμενη αυτονομία. Οι δι-        διπλού           κιλό), και αυτό είναι το μεγάλο πλεονέ-
                                                             καυσίμου
               αθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες είναι        G-TEC του        κτημα του Kamiq G-Tec για τους χιλιομε-
               αμετάβλητοι και αρκετοί για 4 ενήλικες,       Skoda Kamiq.     τροφάγους.
               σε  αντίθεση  με  τον  χώρο  αποσκευών,       Ο εξοπλισμός     Τι είναι το CNG;
                                                             της βασικής
               που έχει μειωθεί κατά 122 λίτρα, λόγω         έκδοσης Am-

               της τοποθέτησης των φιαλών του φυσι-          bition είναι       Tο CNG,  ή Compressed Natural Gas όπως
               κού αερίου.                                   υπερπλήρης       είναι η επίσημη ονομασία του, είναι αέριο
                                                             με στάνταρ
                                                                                     Δύο δείκτες καυσίμου στον πίνακα
               Κινητήρας                                     την κεντρική         οργάνων και έξτρα πληροφορίες στην
                                                             οθόνη αφής
                 Το  Kamiq  G-TEC  εφοδιάζεται  με  τον      των 8,0                  οθόνη πληροφοριών ανάμεσα στα
                                                             ιντσών.
               3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου                                                 αναλογικά όργανα.
               VW, ο οποίος έχει δεχτεί τις απαραίτητες

               αλλαγές,  προκειμένου  να  χρησιμοποι-
               εί και φυσικό αέριο σαν καύσιμο, χωρίς
               προβλήματα και αποδίδει 90 ίππους και
               160 Nm ροπής.  Το Kamiq G-Tec εξοπλί-
               ζεται με 3 φιάλες φυσικού αερίου, χω-
               ρητικότητας 13,8 κιλών, που βρίσκονται
               κάτω από τον χώρο των αποσκευών, και
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-26-10-20.indd   52                                                                    26/10/2020   10:27:26 πμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57