Page 54 - e-agora_26-10-20
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Kamiq G-TEC



                        Στην     μείγμα υδρογονανθράκων και είναι πιο απο-    Οδηγώντας
             «ακτινογραφία»      δοτικό καύσιμο από την βενζίνη ή το diesel,
                  του Kamiq                                                     Στο δρόμο, το Skoda Kamiq G-Tec έχει
                       G-TEC     αλλά και πολύ φθηνότερο. Επιπλέον, είναι     προβλέψιμη οδική συμπεριφορά, ενώ δι-
                διακρίνονται     ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον αφού
                οι δεξαμενές     εκπέμπουν  σημαντικά  λιγότερους  ρύπους     ακρίνεται για την άνεση και την ποιότητα
                    φυσικού      από τα παραδοσιακά καύσιμα.                  κύλισης που προσφέρει, μιας και η  ανάρ-
                  αερίου στο                                                  τηση χειρίζεται το επιπλέον βάρος χωρίς
                 πίσω μέρος.
                                                                                 πρόβλημα . Ο κινητήρας είναι ήσυχος
                                                                                   και  έχει  πολιτισμένη  λειτουργία.  Το
                                                                                    Kamiq G-Tec δεν έχει σπορτίφ ανα-
                                                                                    ζητήσεις  και  δίνει  προτεραιότητα
                                                                                    στην άνετη, ασφαλή και οικονομική
                                                                                       μετακίνηση. Τα δυνατά και απο-
                                                                                        τελεσματικά  φρένα  συμπληρώ-
                                                                                      νουν την θετική εικόνα του.


                                                                              Skoda One Click

                                                                                Η βασική έκδοση του Skoda Kamiq G-
                                                                              TEC, Ambition, που είναι σχεδόν πλήρης
                                 SKODA KAMIQ G-TEC
                                    Κυβισμός (κ.εκ.)                   999    σε εξοπλισμό, κοστίζει 19.500 ευρώ, ενώ
                                    Κύλινδροι/Βαλβίδες          3 σε σειρά/12  η κορυφαία έκδοση Style κοστίζει 20.500
                                    Τροφοδοσία  Αμεσος ψεκασμός βενζίνης ή CNG+ turbo  ευρώ. Αντίστοιχα, η έκδοση Ambition με
                                    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*     90/4.500-5.500
                                    Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*        160/1.800-3.800  τον βενζινοκινητήρα 1.0 TSI των 95 ίππων,
                                    Start/Stop                          NAI   κοστίζει 17.500 ευρώ.  Με το νέο πρωτο-
                                    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)               12,0   ποριακό σύστημα παραγγελίας Skoda One
                                    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*        176
               Στο δρόμο το         Βάρος (κιλά)*                     1.332   Click, που ισχύει για ετοιμοπαράδοτα αυ-
               Skoda Kamiq          Μέση εργοστασιακή κατανάλωση (kg/100 χλμ.)   3,7  τοκίνητα, μπορείτε να παραγγείλετε το δι-
               G-TEC είναι          Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)             95    κό σας Kamiq G-TEC, με σημαντικό όφε-
               ασφαλές και          Ρεζερβουάρ (kg CNG/λτ. βενζίνης)   13,8/9
               άνετο.               Τιμή από (ευρώ)                  19.500   λος  τιμής  άτοκη  χρηματοδότηση  και  1η
                                                                              δόση μετά από 6 μήνες.




                                                                              Συμπέρασμα

                                                                                Το Kamiq G-TEC παραμένει ένα πλή-
                                                                              ρες  κόμπακτ  SUV  ενώ  είναι  ιδιαίτερα
                                                                              οικονομικό  στην  μετακίνηση.  Θα  πρέ-
                                                                              πει όμως να ληφθεί υπόψη το περιορι-

                                                                              σμένο, προς το παρόν, δίκτυο ανεφοδι-
                                                                              ασμού φυσικού αερίου, που περιορίζει
                                                                              την αυτονομία του. v




                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-26-10-20.indd   54                                                                    26/10/2020   10:27:33 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58