Page 15 - e-agora_02-11-20
P. 15

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ


               Η Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες



               αυτοκινήτων παγκοσμίως





                                                                              Company μπορεί να αποδοθεί στην ενίσχυ-
                                                                              ση των  μελλοντικών δραστηριοτήτων κινη-
                                                                              τικότητας και στις συνεχείς επενδύσεις της
                                                                              μάρκας,  όπως  η  ανακοίνωση  της  μάρκας

                                                                              ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ», δήλωσε ο κ.
                                                                              Mike Rocha, Global Director της Interbrand
                                                                              Brand Valuation. «Εν μέσω της πανδημίας
                                                                              Covid-19, η Hyundai Motor Company έχει
                                                                              αποδείξει ενεργά πόσο ανταποκρίνεται στις


                 Η Hyundai              έρευνα  ανέδειξε  ότι  η  παγκόσμια   αλλαγές  της  αγοράς.  Λαμβάνει  διάφορες
                                                                              αποφάσεις, όπως η γρήγορη ανταπόκριση
                                        αξία  της  Hyundai  Motor  αυξήθηκε
                      Motor      Η                                            στις διαδικτυακές πωλήσεις, οι δραστηριό-
                  Company               κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρ-    τητες κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς,

                αυξάνει την      χεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολά-    η επέκταση των πωλήσεων ηλεκτρικών και
                 παγκόσμια       ρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση    υδρογονοκίνητων  οχημάτων  καθώς  και  η
                                 μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκο-
                    αξία της     σμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγο-      συνεχής επένδυση στη μελλοντική κινητικό-
                και τη θέση      ράς  που  προκλήθηκαν  από  την  πανδημία    τητα».
                                                                                Η δέσμευση της Hyundai Motor στα ηλε-
                της μάρκας       COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται     κτρικά οχήματα αποδείχθηκε πρόσφατα με

                μεταξύ των       ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανά-     το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφο-
               αυτοκινητο-       μεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και    ρά αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Στο
              βιομηχανιών,       υπηρεσιών.                                   πλαίσιο της IONIQ, η εταιρεία θα αξιοποιήσει

                  σύμφωνα          Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητο-   την κορυφαία τεχνογνωσία της σε ηλεκτρικά
                 με τα Best      βιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της     (EV) οχήματα παρουσιάζοντας τρία νέα ειδι-
                                 μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατα-
                      Global     σκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες    κά μοντέλα στα επόμενα τέσσερα χρόνια και

              Brands 2020        τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται.    ακόμη πιο καινοτόμα μοντέλα μελλοντικά. Η
                                                                              δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνε-
              Rankings της       Αξίζει  να  σημειωθεί  ότι  η  Hyundai  Motor   ται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της

                Interbrand.      βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της    αγοράς και επιταχύνει το πλάνο της Hyundai
                                 Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συ-  να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρι-
                                 νεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005    κών (EV) οχημάτων.
                                 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά        Η επένδυση, επίσης, της Hyundai Motor
                                 την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor πα-     στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρο-
                                 ραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συνα-     γόνου ενίσχυσε ιδιαίτερα τη θέση της στον
                                 πτά έτη.                                     ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα μεταφορών.

  S                                «Η άνοδος της αξίας της Hyundai Motor      Η  εταιρεία  παρέδωσε  πρόσφατα  τα  πρώ-  S

                                                   15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-02-11-20.indd   15                                                                    30/10/2020   12:25:34
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20