Page 15 - e-agora_02-11-20
P. 15
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
Η Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες
αυτοκινήτων παγκοσμίως
Company μπορεί να αποδοθεί στην ενίσχυ-
ση των μελλοντικών δραστηριοτήτων κινη-
τικότητας και στις συνεχείς επενδύσεις της
μάρκας, όπως η ανακοίνωση της μάρκας
ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ», δήλωσε ο κ.
Mike Rocha, Global Director της Interbrand
Brand Valuation. «Εν μέσω της πανδημίας
Covid-19, η Hyundai Motor Company έχει
αποδείξει ενεργά πόσο ανταποκρίνεται στις
Η Hyundai έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αλλαγές της αγοράς. Λαμβάνει διάφορες
αποφάσεις, όπως η γρήγορη ανταπόκριση
αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε
Motor Η στις διαδικτυακές πωλήσεις, οι δραστηριό-
Company κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρ- τητες κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς,
αυξάνει την χεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολά- η επέκταση των πωλήσεων ηλεκτρικών και
παγκόσμια ρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση υδρογονοκίνητων οχημάτων καθώς και η
μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκο-
αξία της σμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγο- συνεχής επένδυση στη μελλοντική κινητικό-
και τη θέση ράς που προκλήθηκαν από την πανδημία τητα».
Η δέσμευση της Hyundai Motor στα ηλε-
της μάρκας COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται κτρικά οχήματα αποδείχθηκε πρόσφατα με
μεταξύ των ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανά- το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφο-
αυτοκινητο- μεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και ρά αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Στο
βιομηχανιών, υπηρεσιών. πλαίσιο της IONIQ, η εταιρεία θα αξιοποιήσει
σύμφωνα Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητο- την κορυφαία τεχνογνωσία της σε ηλεκτρικά
με τα Best βιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της (EV) οχήματα παρουσιάζοντας τρία νέα ειδι-
μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατα-
Global σκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες κά μοντέλα στα επόμενα τέσσερα χρόνια και
Brands 2020 τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. ακόμη πιο καινοτόμα μοντέλα μελλοντικά. Η
δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνε-
Rankings της Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor ται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της
Interbrand. βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της αγοράς και επιταχύνει το πλάνο της Hyundai
Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συ- να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρι-
νεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 κών (EV) οχημάτων.
στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά Η επένδυση, επίσης, της Hyundai Motor
την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor πα- στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρο-
ραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συνα- γόνου ενίσχυσε ιδιαίτερα τη θέση της στον
πτά έτη. ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα μεταφορών.
S «Η άνοδος της αξίας της Hyundai Motor Η εταιρεία παρέδωσε πρόσφατα τα πρώ- S
15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-02-11-20.indd 15 30/10/2020 12:25:34