Page 16 - e-agora_02-11-20
P. 16

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



                                 τα επτά οχήματα του 1ου παγκοσμίως ηλε- προσπάθειά μας να παρέχουμε μια καλύτε-
                                 κτρικού βαρέως τύπου φορτηγού κυψελών  ρη εμπειρία ζωής στους πελάτες μας και σε
                                 καυσίμου μαζικής παραγωγής XCIENT Fuel  ολόκληρη την ανθρωπότητα καθώς και να
                                 Cell σε πελάτες στην Ελβετία. Η παραγωγι- καθιερωθούμε ως μια μάρκα που συμβάλ-
                                 κή ικανότητα του XCIENT Fuel Cell θα φτά- λει στην ανθρώπινη ευτυχία».
                                 σει τις 2.000 μονάδες ετησίωςέως το 2021.      Ταυτόχρονα,  η  Hyundai  προσαρμοσμένη
                                   Επιπλέον,  η  εταιρεία  προσπαθεί  να  δώ- στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενι-
                                 σει λύσεις στις προκλήσεις της αστικής κυ- σχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια
                                 κλοφορίας και να αναδείξει ένα καινοτόμο  πωλήσεών της. Συγκεκριμένα, η πλατφόρ-

                                 νέο πρότυπο κινητικότητας μέσω της Urban  μα «Click to Buy»της εταιρείας παρουσιάζει
                                 Air Mobility (UAM). Και για να ενισχύσει την  στις ΗΠΑ και την Ίνδία εξαιρετικά αποτελέ-
                                 ανταγωνιστικότητά  της  στη  ρομποτική,  την  σματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδι-
                                 αυτόνομη  οδήγηση  και  άλλους  μελλοντι- κτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την
                                 κούς τρόπους κινητικότητας, πραγματοποι- Ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα
                                 εί συνεχώς νέα προγράμματα συνεργασίας  έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέ-
                                 έρευνας και ανάπτυξης με διάφορα εργα- πτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήμα-
                                 στήρια καινοτομίας σε όλο τον κόσμο.         τα και έχει πραγματοποιήσει περισσότερες

                                   «Έχουμε προσαρμοστεί στις ταχέως εξε- από 2.000 πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας
                                 λισσόμενες συνθήκες της αγοράς για να γί- Click to Buy στην Ίνδία. Στις ΗΠΑ, περισσό-
                                 νουμε ηγέτης της μελλοντικής κινητικότητας  τερο από το 95% των τοπικών αντιπροσώ-
                                 και είμαστε ευέλικτοι να ανταποκριθούμε σε  πων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Click to
                                 πρωτόγνωρες  συνθήκες,  όπως  αυτές  που  Buy.
                                 προκαλούνται από την πανδημία», δήλωσε           Αντιμετωπίζοντας  τις  συνθήκες  του
                                 ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing  COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποί-
                                 Officer της Hyundai Motor Company. «Βα- ησε  διάφορες  δραστηριότητες  κοινωνικής
                                 σιζόμενοι στις ενισχυμένες επενδύσεις και  προσφοράς  για  πελάτες  που  επλήγησαν
                                 την τεχνολογική ανταγωνιστικότητα της μελ- από τις συνέπειες της πανδημίας. Η εταιρεία

                                 λοντικής κινητικότητας, θα συνεχίσουμε την  παρείχε  υποστήριξη  οχημάτων,  προϊόντα
                                                                              υγιεινής,  μεταφορά  ασθενών  και  ιατρικού
                                                                              προσωπικού καθώς και διάφορα οικονομικά
                                                                              οφέλη και υπηρεσίες.
                                                                                Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία συμβούλων
                                                                              Interbrand διεξάγει ετησίως την αξιολόγη-
                                                                              ση των μεγάλων εμπορικών μαρκών παγκο-

                                                                              σμίως και διαμορφώνει την κατάταξή τους.
                                                                              Η παρούσα αξία κάθε μάρκας επιτυγχάνε-
                                                                              ται μετά από μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση
                                                                              των φορολογικών και εμπορικών της δρα-
                                                                              στηριοτήτων,  οι  οποίες  χρησιμοποιούνται
                                                                              για τον υπολογισμό των μελλοντικών εσό-
                                                                              δων της. v
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16




          #e-agora-themata-02-11-20.indd   16                                                                    30/10/2020   12:25:34
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21