Page 16 - e-agora_02-11-20
P. 16
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
τα επτά οχήματα του 1ου παγκοσμίως ηλε- προσπάθειά μας να παρέχουμε μια καλύτε-
κτρικού βαρέως τύπου φορτηγού κυψελών ρη εμπειρία ζωής στους πελάτες μας και σε
καυσίμου μαζικής παραγωγής XCIENT Fuel ολόκληρη την ανθρωπότητα καθώς και να
Cell σε πελάτες στην Ελβετία. Η παραγωγι- καθιερωθούμε ως μια μάρκα που συμβάλ-
κή ικανότητα του XCIENT Fuel Cell θα φτά- λει στην ανθρώπινη ευτυχία».
σει τις 2.000 μονάδες ετησίωςέως το 2021. Ταυτόχρονα, η Hyundai προσαρμοσμένη
Επιπλέον, η εταιρεία προσπαθεί να δώ- στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενι-
σει λύσεις στις προκλήσεις της αστικής κυ- σχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια
κλοφορίας και να αναδείξει ένα καινοτόμο πωλήσεών της. Συγκεκριμένα, η πλατφόρ-
νέο πρότυπο κινητικότητας μέσω της Urban μα «Click to Buy»της εταιρείας παρουσιάζει
Air Mobility (UAM). Και για να ενισχύσει την στις ΗΠΑ και την Ίνδία εξαιρετικά αποτελέ-
ανταγωνιστικότητά της στη ρομποτική, την σματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδι-
αυτόνομη οδήγηση και άλλους μελλοντι- κτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την
κούς τρόπους κινητικότητας, πραγματοποι- Ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα
εί συνεχώς νέα προγράμματα συνεργασίας έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέ-
έρευνας και ανάπτυξης με διάφορα εργα- πτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήμα-
στήρια καινοτομίας σε όλο τον κόσμο. τα και έχει πραγματοποιήσει περισσότερες
«Έχουμε προσαρμοστεί στις ταχέως εξε- από 2.000 πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας
λισσόμενες συνθήκες της αγοράς για να γί- Click to Buy στην Ίνδία. Στις ΗΠΑ, περισσό-
νουμε ηγέτης της μελλοντικής κινητικότητας τερο από το 95% των τοπικών αντιπροσώ-
και είμαστε ευέλικτοι να ανταποκριθούμε σε πων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Click to
πρωτόγνωρες συνθήκες, όπως αυτές που Buy.
προκαλούνται από την πανδημία», δήλωσε Αντιμετωπίζοντας τις συνθήκες του
ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποί-
Officer της Hyundai Motor Company. «Βα- ησε διάφορες δραστηριότητες κοινωνικής
σιζόμενοι στις ενισχυμένες επενδύσεις και προσφοράς για πελάτες που επλήγησαν
την τεχνολογική ανταγωνιστικότητα της μελ- από τις συνέπειες της πανδημίας. Η εταιρεία
λοντικής κινητικότητας, θα συνεχίσουμε την παρείχε υποστήριξη οχημάτων, προϊόντα
υγιεινής, μεταφορά ασθενών και ιατρικού
προσωπικού καθώς και διάφορα οικονομικά
οφέλη και υπηρεσίες.
Η παγκοσμίου φήμης εταιρεία συμβούλων
Interbrand διεξάγει ετησίως την αξιολόγη-
ση των μεγάλων εμπορικών μαρκών παγκο-
σμίως και διαμορφώνει την κατάταξή τους.
Η παρούσα αξία κάθε μάρκας επιτυγχάνε-
ται μετά από μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση
των φορολογικών και εμπορικών της δρα-
στηριοτήτων, οι οποίες χρησιμοποιούνται
για τον υπολογισμό των μελλοντικών εσό-
δων της. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16
#e-agora-themata-02-11-20.indd 16 30/10/2020 12:25:34