Page 32 - e-agora_02-11-20
P. 32
n ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ Ford Mustang Mach-E
μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, ο χώ- με κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 269
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ ρος είναι ευάερος, ενώ το πιο εντυπωσια- PS και μπαταρία 76 kWh. Η τιμή της επό-
κό στοιχείο του cockpit είναι η οθόνη αφής μενης έκδοσης με μπαταρία 99 kWh και
των 15,5 ιντσών, η οποία στέκεται κάθετα, ισχύ 290 PS ξεκινά από τα 54.475 ευρώ,
όπως η αντίστοιχη στα Tesla, και προβάλ- ενώ η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέ-
Τι μας άρεσε λει τις ενδείξεις του συστήματος πολυμέ- σιμη με τιμή, που θα ξεκινά από τα 54.000
και τι όχι σων Sync-4. Όσον αφορά την πίσω σειρά ευρώ.
Το Mach-E φαίνε- θέσεων, δεν μπορούμε να πούμε πως εκεί
ται καλό και η τε- είναι εξίσου άνετα τα πράγματα, όχι τόσο FORD MUSTANG MACH-E
χνολογία του είναι Κινητήρας Σύγχρονος, ηλεκτρικός
ενημερωμένη, ενώ επειδή δεν είναι εντάξει ο διαθέσιμος χώ- Ισχύς 198 kW (269 PS)
έχει και όνομα βα- ρος όσο επειδή το πίσω ενιαίο κάθισμα εί- Ροπή 430 Nm
ρύ σαν ιστορία για
την Ford: Mustang! ναι τοποθετημένο αρκετά χαμηλά. Μετάδοση στους πίσω τροχούς
Οι τιμές θα ξεκινούν (στη Γερμανία) από Μ/Π/Υ 4.713/1.881/1.624 mm
Βάρος (καθαρό)
2.000 kg
τα 46.900 ευρώ για τη Mustang Mach-E Χώρος αποσκευών 402-1.420 l
0-100 km/h 7,0 δευτ.
Τελική ταχύτητα 180 km/h
Χωρητικότητα μπαταρίας 76 kWh
Kατανάλωση 16,5 kWh/100 km
Αυτονομία 450 km (WLTP)
Εκπομπές καυσαερίων CO2 0 g/km
Συμπέρασμα
Το Mustang Mach-E είναι μια σημαντική
παρουσία με βολικό μέγεθος και άφθο-
νους χώρους. Ήδη ανυπομονούμε για την
πρώτη δοκιμή μας. v
Σε ό,τι
αφορά,
δε, τους
ηλεκτρο-
κινητήρες,
αυτοί θα
είναι ισχύος
269, 290 ή
346 PS και
θα τροφοδο-
τούνται από
μία μπαταρία
είτε 76 kWh
είτε 99 kWh.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-02-11-20.indd 32 30/10/2020 1:18:18 μμ