Page 36 - e-agora_02-11-20
P. 36
n ΔΟΚΊΜΗ Land Rover Defender 110 D240
ναμφίβολα, το λογία, μεγάλες οθόνες και είναι πάντα
Land Rover on line. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν έχει κα-
ΑDefender είναι μία σχέση με ένα Defender. Ή, μήπως,
ένα εκτός δρόμου όχημα, έχει;
το οποίο έχει αφήσει εποχή Τουλάχιστον οι σχεδιαστές από την
Ο και έχει γράψει πολλά κεφάλαια πλευρά τους προσπάθησαν να μεταφέ-
ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ρουν στο νέο μοντέλο κάποια στοιχεία
Το πρώτο De- στην ιστορία του αυτοκινήτου. Μάλι-
fender, που στα, η προηγούμενη -πρώτη- γενιά του από το παλιό. Έτσι, η σύγχρονη έκδοση
κατασκευ- κατασκευαζόταν από το 1948 μέχρι και έχει… δανειστεί πολλά πράγματα από
αζόταν από το Defender των μέσων του προηγού-
το 1948 έως το 2016! Οι δυνατότητές του, ειδικά πέ-
το 2016, ρα από τα όρια της ασφάλτου, δεν τέ- μενου αιώνα: το σχεδόν επίπεδο καπό,
εκσυγχρο- θηκαν ποτέ υπό αμφισβήτηση, ωστόσο στρογγυλούς προβολείς και το κάθετο
νιζόταν πίσω μέρος. Το βέβαιο είναι πως αυτό
τεχνολογικά η κατασκευάστρια εταιρεία έπρεπε κά-
μόνο ποια στιγμή να το εκσυγχρονίσει συνο- το Land Rover δεν είναι ένα πιστό αντί-
προσεκτικά. λικά. Αυτή η στιγμή, λοιπόν, έφτασε και γραφο του αρχικού, όπως συνέβη με τη
Πλεονέκτημα εμείς είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε Mercedes G-Class, στην οποία μόνο οι
της απλής
κατασκευής σε επαφή με τη νέα γενιά του. πραγματικοί γνώστες αναγνωρίζουν τις
του ήταν πως αλλαγές, που έχουν γίνει.
οι βλάβες Πόσο Defender είναι;
επισκευ- Με εξαιρετικές εκτός
άζονταν Πρόκειται, όμως, πράγματι για ένα
εύκολα. Defender; Αυτό το όνομα μάς φέρνει δρόμου επιδόσεις
εικόνες στο μυαλό από τα πλέον δυ- Το βρετανικό μοντέλο έχει έρθει πιο
σπρόσιτα μέρη του πλανήτη μας: από κοντά στον προκάτοχό του και σε ό,τι
LAND ROVER ερήμους μέχρι ζούγκλες και λάσπες: αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητες.
DEFENDER 90
Το νέο De- όπου δεν υπήρχε δρόμος, πάντα ένα Μάλιστα, μπορούμε να πούμε ότι είναι
fend- Defender κατάφερνε να περάσει! Και και ακόμα καλύτερο και στα χαρτιά ξε-
er θα είναι τώρα; Τι έχουμε εδώ μπροστά μας; Ένα περνά σαφώς τον προκάτοχό του, εντυ-
διαθέσιμο και
σε «κοντή» υπερσύγχρονο SUV, με μεταλλικό χρώ- πωσιάζοντας στο σύνολό του. Μέχρι
έκδοση μα και χωρίς… ρυτίδες στο αμάξωμα! σήμερα, σε οτιδήποτε συνέβαινε εκτός
με τρεις Μία πρόταση, που ξεχειλίζει από τεχνο- δρόμου, έπρεπε ο οδηγός να… βγάλει
πόρτες. Το
90 (με μήκος το φίδι από την τρύπα, αλλά τώρα έχει
4,30 μέτρα) αναλάβει ο υπολογιστής αυτή τη δου-
είναι πάντα λειά. Με το Defender, λοιπόν, σε μη
πενταθέσιο. ασφαλτοστρωμένα εδάφη όλα γίνονται
Η εμπορική
πορεία του πιο εύκολα.
νέας γενιάς Φυσικά, πίσω από τη νέα γε-
του Defend- νιά κρύβεται πολλή τεχνολο-
er αναμένεται
να ξεκινήσει γία: το πρώτο Defender ήταν
στην Ευρώπη κατασκευασμένο με απλότητα,
την άνοιξη του επομένως όταν πάθαινε κάποια
2021.
βλάβη, ήταν εύκολο να επισκευα- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-02-11-20.indd 36 30/10/2020 1:18:42 μμ