Page 27 - e-agora 09-11-2020
P. 27
n ΔΟΚΙΜΗ Audi A5 Sportback 40 g-tron
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.0 TFSI
ΜΟΝΑΔΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ
ΦΙΑΛΕΣ CNG
ΘΥΡΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ
ΑΕΡΙΟΥ
Κάνοντας την
τεχνολογία
ορατή: Τα
ρεζερβουάρ
είναι από car-
bon, ενώ ο
ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ TFSI,
ΑΕΡΙΟΥ
χάρη στην
υψηλότερη
ΔΙΚΤΥΟ ΑΕΡΙΟΥ συμπίεσή του,
είναι σαφώς
κατάλληλος για
Ντεπόζιτο καυσίμου τη χρήση CNG.
εκνευρίζει τους επιβάτες και τον οδηγό του κινητήρα κάποια μειονεκτήματα; Όυσιαστικά
στην καθημερινότητα. Σύμφωνα με τα γού- όχι. Απλώς, το πάτωμα του χώρου αποσκευ-
στα μας, πάντως, το πολύ ελαφρύ τιμόνι του ών βρίσκεται (εξαιτίας του ρεζερβουάρ φυσι-
θα μπορούσε να αποκρίνεται με μεγαλύτερη κού αερίου) 3,5 εκατοστά ψηλότερα, κάτι που
ακρίβεια. καταλαβαίνει κανείς μόνο αν βάλλει δίπλα-δί-
Το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού πλα ένα A5 CNG και ένα Α5 με κινητήρα βεν- Το A5 g-tron
απαιτεί ...παρακάμψεις στο δρομολόγιο ζίνης ή diesel. Ωστόσο, υπάρχει ένα θέμα με έχει υποστεί
Έχει τελικά αυτό το αυτοκίνητο με τον CNG αυτό το αυτοκίνητο, που εκνευρίζει το χρή- κάποιες αλλαγές
στις εσωτερικές
διαστάσεις του
εξαιτίας της
διαφοροποίησης,
που απαιτεί η
κατανάλωση
φυσικού αερίου.
Εξαιτίας, λοιπόν,
του όγκου του
ρεζερβουάρ
φυσικού αερίου
ο χώρος των
αποσκευών του
A5 Sportback
(465-1.280 λίτρα)
συρρικνώθηκε
στα 390-1.200
S λίτρα. S
27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-09-11-20.indd 27 6/11/2020 1:42:08