Page 32 - e-agora 09-11-2020
P. 32

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW M440i xDrive


                Πανέμορφες
                  οι γραμμές
                    στο πλάι,
                    ακόμα κι
                     αν είναι
                  ελάχιστα…
               ελπιδοφόρες.




















                                 ντική για τους Βαυαρούς, καθώς με την  τη σπορτίφ M4. Όπως και να ‘χει, βοηθά
                                 προηγούμενη γενιά (F32), η BMW προ- σαφώς το γεγονός πως η «μικρή» Μ είναι
                                 σπάθησε να το επιτύχει σε μεγάλο βαθ- διαθέσιμη μόνο με το σύστημα τετρακίνη-
                                 μό μέσω του ονόματος, κάτι που το πέ- σης xDrive.
                                 τυχε, αφού, σχεδόν 800.000 μοντέλα της         Ποιο είναι το ωραίο στοιχείο του παρα-
                                 Σειράς  4  (coupé,  convertible  και  Gran  πάνω συστήματος; Η BMW σχεδιάζει γενι-
                                 Coupé)  έχουν  βρει  ήδη  έναν  αγοραστή  κά τα συστήματα τετρακίνησης έτσι, ώστε
                                 σε όλο τον κόσμο. Ίσως, επειδή κατά κά- να είναι «ενεργά» κατά την οδήγηση, δη-

                                 ποιο τρόπο, στο πίσω μέρος του μυαλού  λαδή  να  επιδρούν  περισσότερο  στον  πί-
                                 του κοινού ήταν ακόμη «απλά» μία Σειρά  σω άξονα. Εκεί, που άλλοι κατασκευαστές
                                 3 Coupé.                                     χρησιμοποιούν την τετρακίνηση ως πρό-
                    ΠΡΩΤΗ                                                     σθετο  μέτρο  της  ενεργητικής  ασφάλει-
                  ΕΝΤΥΠΩΣΗ       Διαφορετική από μια                          ας  κατά  την  οδήγηση  και  «διορθώνουν»

                                 3 Coupé                                      τα κακώς κείμενα στα μοντέλα τους μέσω
                                                                              της ρύθμισης του ESP και, σε ακραίες πε-
                                   Ωστόσο, η εμφάνιση είναι ριζικά νέα, η
                  Τι μας άρεσε    ανάρτηση φέρει πλέον περίτεχνα τροπο-       ριπτώσεις,  μέσω  του  μπροστινού  άξονα,
                   και τι όχι                                                 η BMW διατηρεί τον πίσω άξονα ενεργό,
                                 ποιημένη γεωμετρία, επιδεικνύοντας πως

                Η νέα γενιά κατά-  η BMW δεν αφήνει τίποτε στην τύχη του.     επιτρέπει δηλαδή την αίσθηση της υπερ-
                 φερε πραγματι-                                               στροφής ισχύος και μέσω της επίδρασης
                κά να διαφοροποι-  Μάλιστα,  ακριβώς  με  τον  ίδιο  τρόπο  κι-  των φρένων «περνά» στη σπορτίφ ρύθμι-
                ηθεί από τη Σειρά   νείται η Σειρά 4 - ιδιαίτερα, το προσωρι-
                3, τόσο οπτικά όσο                                            ση του ESP, το οποίο επικεντρώνεται πε-
                 και σε ό,τι αφορά   νό… αφεντικό στην πίστα, η M440i xDrive   ρισσότερο  στον  έλεγχο  του  πίσω  άξονα.
                 τη δυναμική οδι-  Coupé. Ό εξακύλινδρος twin scroll κινη-
                 κή συμπεριφορά.                                              Με αυτόν τον τρόπο γίνεται η τετρακίνη-
                Από καθαρά αντι-  τήρας της… κακομεταχειρίζεται το σύνολο     ση  διασκεδαστική όσον αφορά τη δυνα-
                κειμενική άποψη, η   κινητήρα-κιβωτίου  ταχυτήτων  με  τα  374
                M440i δεν υστερεί   PS και τα 500 Nm της μέγιστης ροπής του,   μική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
                κάπου πραγματικά.                                               Η τεχνολογική βάση της Σειράς 3 αποτε-
                                 αλλά είναι λιγότερο έντονος σε σχέση με                                                 S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-09-11-20.indd   32                                                                     6/11/2020   1:42:34
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37