Page 36 - e-agora 09-11-2020
P. 36
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW M440i xDrive
Έξι κύλινδροι, βέβαια, πρόκειται για ένα πραγματικό αυ-
374 PS, 500 τοκίνητο, που χωρίς αμφιβολία, μπορεί να
Nm. Κάτι
γίνεται εδώ διανύσει και μεγάλες αποστάσεις. Και, χά-
πέρα… ρη σε αυτό το προνόμιο, θα ενθουσιάσει
τους θαυμαστές - με απόλυτη σιγουριά.
BMW M440I XDRIVE
Κινητήρας Εξακύλινδρος σε σειρά, turbo, εμπρός κατά
το διαμήκη άξονα
Κυβισμός 2.998 cm3
τιμόνι δεν ήταν πάρα πολύ ευαίσθητο στη Ισχύς 275 kW (374 PS) στις 5.500 σ.α.λ.
500 Nm από τις 1.900 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή
θέση γύρω από την ευθεία, αλλά, στη συ- Μετάδοση/κιβώτιο σε όλους τους τροχούς/
αυτόματο, 8 σχέσεων
νέχεια, ακόμα και με την παραμικρή γωνία Μ/Π/Υ 4.770/1.852/1.393 mm
στρέψης, μας εντυπωσίασαν η αρκετή δύ- Βάρος (καθαρό) 1.815 kg
ναμη, που απαιτείται από τα χέρια, καθώς 0-100 km/h 4,5 δευτ.
250 km/h
και η λεπτομερής προθυμία για πληροφό- Τελική ταχύτητα 6,8 l/100 km
Κατανάλωση (WLTP)
ρηση του οδηγού. Όπου το αυτοκίνητο χά- Εκπομπές ρύπων CO2 155 g/km
νει αρχικά την πλευρική πρόσφυση, ο οδη- Τιμή 77.397 ευρώ (στην Ελλάδα)
γός του λαμβάνει αμέσως την κατάλληλη
Πολλοί θα πληροφόρηση και μπορεί να κάνει τις σχε- Συμπέρασμα
είναι αυτοί,
που θα τικές διορθώσεις. Η σπορτίφ ρύθμιση της Είναι σπάνιο που δεν έχουμε να καταλο-
δουν τη… ανάρτησης βοηθά, αλλά θέτει και το όριο γίσουμε κάτι σε ένα αυτοκίνητο. Η Σειρά 4
σοκολατένια της συγκράτησης. Με άλλα λόγια, ό,τι η
πλευρά ενός κινείται, όπως θα θέλαμε να το κάνει ένα
coupe στην BMW θεωρεί άνετο, άλλοι κατασκευαστές αυτοκίνητο. v
M440i. το κρίνουν σπορτίφ. Σε κάθε περίπτωση,
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-09-11-20.indd 36 6/11/2020 1:35:24 μμ