Page 34 - e-agora 09-11-2020
P. 34

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ BMW M440i xDrive


                         Δεν
                   υπάρχουν
                   εκπλήξεις
                 στο υψηλής
                   ποιότητας
                     cockpit:
                      όποιος
                  αισθάνεται
                μια χαρά στη
                  Σειρά 3, θα
                νιώσει το ίδιο
                   ευχάριστα
                      και στη
                     Σειρά 4.







                      Όσο
                      πιο
                      σπορ-
                      τίφ εί-    λεί ήδη το σημείο αναφοράς δυναμισμού  φανεί  στις  επεμβάσεις,  που  έχουν  γίνει
                  ναι η έκ-      στην κατηγορία, αλλά αυτό, που έχει δη- στην αρχιτεκτονική του οχήματος: το χα-
                  δοση,          μιουργήσει η BMW εδώ, είναι αισθητά κά- μηλότερο αμάξωμα και η τοποθέτησή του
                  τόσο κα-       τι τελείως το διαφορετικό. Αυτό μπορεί να  κατά 10 χιλιοστά πιο κάτω εξασφαλίζουν
                  λύτερα                                                      ένα κέντρο βάρους, που είναι κατά 21 χι-
                  ταιριά-                                                     λιοστά χαμηλότερο. Εξαιτίας της περιορι-
                  ζουν στη                                                    σμένης αεροδυναμικής άντωσης τόσο στο

                  Σειρά 4 τα                                                  μπροστινό  μέρος  (κατά  μείον  20%)  όσο
                  προς τα                                                     και  στον  πίσω  άξονα  (κατά  μείον  30%),
                  κάτω τρα-
                  βηγμένα                                                     επωφελείται η σταθερότητα της οδήγησης
                  «νεφρά»                                                     σε υψηλές ταχύτητες, που είναι πια αυξη-
                                                                              μένη. Το κατά 23 χιλιοστά πλατύτερο μετα-
                                                                              τρόχιο βοηθά σαφώς στις στροφές, ενώ η
                                                                              Σειρά 4 έχει επίσης χαμηλότερο επιπλέον
                                                                              βάρος στον μπροστινό άξονα, που έχει ως

                                                                              αποτέλεσμα την καλύτερη πληροφόρηση,
                        Σπορ
                   καθίσματα                                                  την οποία παρέχει το τιμόνι και την πιο επι-
                           με                                                 θετική απόκρισή του.
                   εξαιρετική
                 στήριξη του                                                  Οδηγώντας
                    σώματος,
                  κατάλληλα                                                     Όλα τα παραπάνω ενθουσίασαν πολύ και
                      και για                                                 εμάς  κατά  τη  διάρκεια  της  δοκιμαστικής
                     μεγάλες
                 αποστάσεις.                                                  διαδρομής μας στο επαρχιακό δίκτυο. Το     S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-09-11-20.indd   34                                                                     6/11/2020   1:35:15 μμ
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39