Page 46 - e-agora 16-11-20
P. 46
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe EDC Initiale Paris 155 PS
Στη κεντρική
κονσόλα
δεσπόζει
μία μεγάλη
οθόνη αφής
μεγέθους 9,3
ιντσών, μέσα
από την οποία
οι επιβάτες
μπορούν
πολύ εύκολα
να ενημερώ-
νονται και
να ψυχαγω-
γούνται.
Εσωτερικό: Με έμφαση καθίσματα δημιουργούν αυξημένο χώρο
αποσκευών, όταν δεν φιλοξενούνται εύ-
στην πολυτέλεια και την σωμοι επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Εν-
ευρυχωρία δεικτικά, η μέγιστη τιμή της χωρητικότητας
ορίζεται στα 536 λίτρα, γεγονός που κατα-
Στο εσωτερικό, το κλίμα είναι ιδιαίτε-
ρα πολυτελές και παραπέμπει σε αυτοκί- τάσσει το Renault Captur στις πρώτες θέ-
νητα ανώτερης κατηγορίας. Τα ηλεκτρικά σεις της κατηγορίας.
ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα Κινητήρας – επιδόσεις:
φέρουν δερμάτινες επενδύσεις, ενώ το τι-
μόνι, πέρα από δερμάτινο, είναι και θερ- 155 «ετοιμοπόλεμοι» ίπποι
μαινόμενο. Στην κεντρική κονσόλα δεσπό- Κάτω από το καπό του Renault Captur
ζει μία μεγάλη οθόνη αφής μεγέθους 9,3 1.3 TCe EDC Initiale Paris της δοκιμής μας
ιντσών, μέσα από την οποία οι επιβάτες βρίσκεται ο ισχυρότερος κινητήρας που
μπορούν πολύ εύκολα να ενημερώνονται μπορεί να συναντήσει κανείς στο B-SUV
και να ψυχαγωγούνται. Η καμπίνα μπορεί της γαλλικής φίρμας. Πρόκειται για έναν
να είναι καλαίσθητη (φέρει ακόμα και κρυ- υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης
φό φωτισμό), αλλά ταυτόχρονα είναι και χωρητικότητας 1,3 λτ., ο οποίος είναι τε-
εξαιρετικά πρακτική. Υπάρχουν χρήσιμες τρακύλινδρος και φέρει ισάριθμες βαλβί-
θήκες στις πόρτες, κάτω από τον τεμπέλη, δες στον κάθε κύλινδρο. Η ισχύς του αγγί-
αλλά και στο κεντρικό τούνελ που χωρίζει ζει τους 155 ίππους και η μέγιστη ροπή των
οδηγό και συνοδηγό. Τα συρόμενα πίσω 270 Nm εμφανίζεται από τις μόλις 1.800 S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-16-11-20.indd 46 12/11/2020 6:20:15 μμ