Page 48 - e-agora 16-11-20
P. 48

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe EDC Initiale Paris 155 PS











































               Η ισχύς του       σ.α.λ. Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, τα       Συμπέρασμα: Άνεση στο
               αγγίζει τους      0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,6 δευτερό-
               155 ίππους        λεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά ορι-     ζενίθ και ικανοποιητικές
               και η μέγιστη
               ροπή των          ακά τα 200 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις επιδό-     επιδόσεις
               270 Nm            σεις συμβάλλει και η ταχύτατη λειτουργία
               εμφανίζεται       του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με δι-        Το  Renault  Captur  είναι  ένα  αυτο-
               από τις μόλις                                                  κίνητο  σχεδιασμένο  για  άνετες  με-
               1.800 σ.α.λ.      πλό συμπλέκτη. Σύμφωνα με τη γαλλική         τακινήσεις,  ενώ  στην  περίπτωση  της
                                 φίρμα, η κατανάλωση του Renault Captur       συγκεκριμένης έκδοσης ο οδηγός μπο-
                                 1.3 TCe EDC Initiale Paris κυμαίνεται στο    ρεί να κινηθεί και με πιο σβέλτο ρυθ-
                                 εύρος 5,5-5,7 λτ./100 χλμ. Στην πραγμα-      μό.  Η  απουσία  κραδασμών  από  το  τε-
                                 τικότητα, είναι εφικτό να κινηθεί κανείς με   τρακύλινδρο μοτέρ, σε συνδυασμός με
                Στο τέλος της    μέση κατανάλωση που θα κυμανθεί κοντά
                   ημέρας, το    στα 7 λτ./100 χλμ.                           την  εξαιρετική  ηχομόνωση  δημιουρ-
                      Renault                                                 γούν τις τέλειες συνθήκες για ένα ήσυ-
                       Captur                                                 χο ταξίδι. Ταυτόχρονα, η ανάρτηση εί-
                   έρχεται να                                                 ναι  μελετημένη  με  τέτοιο  τρόπο  ώστε
                πείσει όποιον
                 βρεθεί πίσω                                                  να  απορροφά  εξαιρετικά  τις  ανωμαλί-
                 από το τιμόνι                                                ες  του  οδοστρώματος  και  ταυτόχρονα
                  ότι δικαίως                                                 να  μη  δημιουργεί  ενοχλητικές  κλίσεις
                     αποτελεί
                   την πρώτη                                                  του  αμαξώματος.  Η  σαφής  πληροφό-
                  επιλογή για                                                 ρηση από το σύστημα διεύθυνσης, αλ-
               την κατηγορία                                                  λά και τα ακούραστα φρένα συμπληρώ-
                  των B-SUV.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-16-11-20.indd   48                                                                    12/11/2020   6:21:29 μμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53