Page 34 - e-agora 23-11-20
P. 34
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 1st Edition
Σε
πραγματικές
συνθήκες
οδήγησης
είδαμε ότι
είναι εφικτό
να διανύσει
μία απόσταση
της τάξης
των 400
χιλιομέτρων,
ειδικά με την
επιλογή «B»
στο αυτόματο
κιβώτιο που
ενεργοποιεί
την ανάκτηση
ενέργειας.
led λωρίδα. Η VW την ονομάζει ID.Light ναι άπλετοι, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι
Tο χαμηλό και, όταν για παράδειγμα ο οδηγός φρε- το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.770 χλστ., τι-
κέντρο
βάρους και νάρει απότομα, γίνεται στιγμιαία κόκ- μή που συναντάμε κυρίως σε οχήματα
το εξαιρετικό κινη. Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε μεσαίας κατηγορίας.
κράτημα κατάσταση φόρτισης, η λωρίδα γίνε-
των ειδικά Ηλεκτροκινητήρας: 204
μελετημένων ται πράσινη και ανάλογα με την διάδο-
ελαστικών ση του χρώματος από αριστερά προς άμεσα διαθέσιμοι ίπποι
της Good- τα δεξιά, καταλαβαίνει ο ιδιοκτήτης το
year αφήνει επίπεδο φόρτισης τη δεδομένη χρονική Το αυτοκίνητο της δοκιμής, όπως και
άριστες όλα τα VW ID.3 για την ώρα, εξοπλίζε-
εντυπώσεις. στιγμή. Όι χώροι για τους επιβάτες εί- ται με έναν ηλεκτροκινητήρα που πα-
ράγει 204 ίππους και 310 Nm ροπής.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 58
kWh και η γερμανική φίρμα ανακοινώ-
νει αυτονομία της τάξης των 420 χλμ.
με μία πλήρη φόρτιση. Σε πραγματι-
κές συνθήκες οδήγησης είδαμε ότι εί-
ναι εφικτό να διανύσει κανείς μία από-
σταση της τάξης των 400 χιλιομέτρων,
ειδικά με την επιλογή «B» στο αυτόμα-
το κιβώτιο που ενεργοποιεί την ανάκτη-
ση ενέργειας. Για μία πλήρη φόρτιση σε
wallbox, το οποίο για την ώρα παρέχε-
ται δωρεάν από την VW, απαιτείται χρο-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-23-11-20.indd 34 20/11/2020 3:01:50 μμ