Page 36 - e-agora 23-11-20
P. 36
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 1st Edition
Η σχεδίαση
και τα
αεροδυναμικά
βοηθήματα
επέτρεψαν τη
μείωση του
αεροδυναμικού
συντελεστή
οπισθέλκουσας
(Cd) στο 0,27.
νικό διάστημα που ξεπερνά οριακά τις κολώνες του οχήματος είναι αρκετά
έξι ώρες. Ωστόσο, σε ταχυφορτιστή 100 κεκλιμένες, ενώ στο πλαϊνό άκρο του
kW, 35 λεπτά της ώρας αρκούν ώστε η εμπρός μέρους υπάρχει οπή που ανοί-
μπαταρία να φτάσει στο 80%. Αυτή τη γει μόνο όταν υπάρχουν αυξημένες
στιγμή, είναι διαθέσιμη και ακόμα μία ανάγκες για ψύξη της μονάδας ισχύος.
έκδοση με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα. Παρομοίως, στο πίσω μέρος συναντά-
Όνομάζεται ID.3 ProS και εξοπλίζεται με μία ενσωματωμένη στο αμάξωμα αε-
με μπαταρία αυξημένης ενεργειακής ροτομή, αλλά και τον διαχύτη στο κά-
χωρητικότητας 77 kWh, με αποτέλεσμα τω μέρος. Αυτά, και ακόμα περισσότερα
η αυτονομία να αυξάνεται στα 549 χλμ. αεροδυναμικά βοηθήματα, επέτρεψαν
σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. τη μείωση του αεροδυναμικού συντε-
λεστή οπισθέλκουσας (Cd) στο 0,27. Το
Αεροδυναμική: Το κλειδί αποτέλεσμα, πέρα από αύξηση της αυ-
για μεγάλη αυτονομία τονομίας, είναι και η μείωση των αερο-
δυναμικών θορύβων στο εσωτερικό του
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία
που επιτρέπουν στο VW ID.3 να κινείται οχήματος.
για περίπου 400 χιλιόμετρα με ηλεκτρι- Πληθώρα συστημάτων
κή ενέργεια, είναι η εξαιρετική δουλειά
που έχει γίνει από τους μηχανικούς της ασφαλείας
γερμανικής εταιρείας σε επίπεδο αερο- Ένα αρκετά πλούσιο πακέτο συστημά-
δυναμικής. Όπως βλέπουμε, οι εμπρός των ασφαλείας συνοδεύει το VW ID.3
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-23-11-20.indd 36 20/11/2020 3:02:44 μμ