Page 34 - e-agora 30-11-20
P. 34
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Ford Focus ST - Hyundai i30N Performance - VW Golf GTI
Με διακόπτες:
Hyundai i30 N Performance Τα προγράμματα
οδήγησης μπορούν
Είναι όλα υπό ΤΟ “N” ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ σηματοδο- να χρησιμοποιηθούν
έλεγχο; Το τεί το Nürburgring. Βαρύγδουπες δηλώ- κάτω από τις ακτίνες
Hyundai είναι του τιμονιού.
ουδέτερο, σεις ή κάτι άλλο; Όχι, απλώς οι Κορεά-
παραμένει τες άφησαν το μοντέλο τους πραγματικά Στο όριο: Κιβώτιο ταχυτήτων με
απροβλη- να τα... σπάσει. Σε τελική ανάλυση, ο κι- σταθερές θέσεις και αίσθηση
μάτιστο, αλλά ακρίβειας.
τα ελαστικά νητήρας της Hyundai αποδίδει περήφανα τικός ήχος δημιουργούνται τεχνητά (και
του παρέχουν 275 ίππους από ένα turbo μηχανικό σύνο- ορίζονται ηλεκτρονικά). Αλλά αν διαθέτει
υποδεέστερη λο 2,0 λίτρων. Πάντως, ο συγκεκριμένος
πλευρική κινητήρας ίσως δε λειτουργεί τόσο δυνα- το αυτοκίνητό σας κάτι τέτοιο, έχετε εξα-
πρόσφυση σε σφαλίσει πλούσια αγωνιστική ατμόσφαι-
σχέση με τα μικά όσο ο αντίστοιχος της Ford. Και, επί- ρα. Είναι επίσης ευχάριστο να αλλάζετε
αυτοκίνητα του σης, ούτε τόσο απαλά όσο ο TSI της VW.
ανταγωνισμού. Ωστόσο, αυτό το μηχανικό σύνολο παρέ- με συχνότητα σχέσεις με τον κοντό επι-
χει ευχάριστα γραμμική απόδοση και λει- λογέα μέσα στις μικρές διαδρομές του κι-
βωτίου ταχυτήτων. Σε σύγκριση με τα μο-
τουργεί απολαυστικά στο υψηλό πεδίο του ντέλα του ανταγωνισμού, τα ελαστικά του
στροφόμετρου, πιο συγκεκριμένα έως και i30 παρέχουν λιγότερη πλευρική πρόσφυ-
λίγο πιο πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. Επιπλέ- ση και εμφανίζει ευκολότερα φαινόμενα
ον, το i30 N προσφέρει και μια πλούσια
ακουστική παράσταση. Εντάξει, ο βρυχηθ- υποστροφής.
μός, το «ουρλιαχτό» και κάθε είδους σχε- Πολύ
σταθερά:
Τα φρένα
κατασκευά-
στηκαν έτσι,
ώστε να
Δίνει έντονα αντέχουν στη
το «παρών»: θερμότητα.
Ο turbo
κινητήρας των
2,0 λίτρων
με τους 275
ίππους.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-30-11-20.indd 34 26/11/2020 8:46:35