Page 38 - e-agora 30-11-20
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Ford Focus ST - Hyundai i30N Performance - VW Golf GTI
Αίθουσα παιχνιδιών: αμιγώς Όλα είναι
ψηφιακό cockpit, κόκκινες ραφές και ευθυγραμ-
διακοσμητικά στοιχεία. μισμένα: Οι
VW Golf GTI στροφές του
Φίνο; Οπτικά, δρόμου και η
ναι, αλλά μετάδοση της
δεν είναι ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ. Από τη μία κίνησης στους
ακριβές κατά υπάρχει αυτό το ασυνήθιστα καθημερι- μπροστινούς
τις αλλαγές νό προφίλ: είναι, λοιπόν, άνετο, ήσυχο, τροχούς είναι
σχέσεων. συχνά ένα
οικονομικό σε κατανάλωση, απίστευ- αμφισβητήσιμο
τα ασφαλές στο δρόμο και πολιτισμένο μείγμα. Όχι,
σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του κινη- όμως, στο GTI.
τήρα του. Κι από την άλλη, έρχεται αυ- Το διαφορικό
του κατανέμει
τό το άλλο του «πρόσωπο». Γιατί, αν ο τις δυνάμεις
οδηγός πάρει τα πράγματα πιο σοβαρά εξαιρετικά.
και πιο... σπορτίφ, τότε το VW μετατρέ- Σταθερά σαν να... δαγκώνουν: Τα έμβολα
πεται από απλά ένα μικρομεσαίο σε... στη δαγκάνα των φρένων πιέζουν
«πολεμικό». Τι υπέροχο μηχανικό σύ- εξαιρετικά δυνατά.
νολο! Το Golf μεταφέρει τη δύναμή του κινήτου από το Wolfsburg το βοηθά σε
στο δρόμο με εντυπωσιακό τρόπο χω- αυτό. Το ηλεκτρονικό σύστημα υποβο-
ρίς απώλειες πρόσφυσης. Το ηλεκτρο- ήθησης του οδηγού κατανέμει την ισχύ
νικά ελεγχόμενο διαφορικό του αυτο- έξυπνα, γρήγορα και αποτελεσματικά,
Ένας TSI με ανάλογα με το επίπεδο της πλευρικής
ταμπεραμέντο: πρόσφυσης των μπροστινών ελαστι-
ο δίλιτρος κών. Τελικά, αν το πόδι του γκαζιού συ-
κινητήρας της μπεριφερθεί κατάλληλα, το αυτοκίνητο
VW στο GTI.
αγκαλιάζει όλο και πιο κοντά το εσω-
τερικό της καμπής. Είναι εντυπωσια-
κό πώς το GTI αντιμετωπίζει ακόμα και
ακραίες στροφές με μικρές απώλειες.
Επιπλέον, το VW επιβραδύνει άριστα
και είναι ιδιαίτερα ασφαλώς ουδέτερο. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 38
#e-agora-themata-30-11-20.indd 38 27/11/2020 9:47:45 π