Page 54 - e-agora 30-11-20
P. 54

n ΔΟΚΙΜΗ Νέο Hyundai i20 Premium 1.2 84ps



               Στην κεντρική
                     κονσόλα
                βρίσκεται μία
                 οθόνη αφής
                  μεγέθους 8
              ιντσών η οποία,
                 πέρα από τις
                  εφαρμογές
                 ενημέρωσης
                          και
                 ψυχαγωγίας,
                   προβάλλει
                  την κάμερα
               οπισθοπορείας
                με δυναμικές
                    γραμμές.








                                 τα  σύγχρονα  τεχνολογικά  συστήματα.  ται μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών
                                 Το τιμόνι δεν ακολουθεί την πεπατημέ- η οποία, πέρα από τις εφαρμογές ενη-

                                 νων των τριών ακτινών που έχουμε συ- μέρωσης  και  ψυχαγωγίας,  προβάλλει
                                 νηθίσει,  αλλά  έχει  δύο  και  είναι  ιδιαί- την  κάμερα  οπισθοπορείας  με  δυναμι-
                                 τερα  βολικό.  Στην  έκδοση  «Premium»  κές γραμμές. Εννοείται πως είναι συμ-
                                 του  αυτοκίνητου  της  δοκιμής  μας,  πί- βατή και η σύνδεση με Android Auto και
                                 σω  από  το  τιμόνι  υπάρχει  ένας  ψηφι- Apple CarPlay. Όσον αφορά στους χώ-
                                 ακός  πίνακας  οργάνων    μεγέθους  10  ρους, τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα με-
                                 ιντσών. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκε- ταφερθούν πολύ άνετα. Αυτό οφείλεται
                                                                              σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση του πλά-

                                 HYUNDAI i20  1.2 84PS                        τος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
                                     Κυβισμός (κ.εκ.)                 1.197   Βελτίωση είδαμε και στους χώρους απο-
                                    Κύλινδροι/Βαλβίδες          4 σε σειρά/16
                                    Τροφοδοσία              πολλαπλός ψεκασμός  σκευών, με τον συνολικό όγκο του νέου
                                    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*          84/6.000   μοντέλου  να  αυξάνεται  στα  352  λίτρα.
                                    Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*             118/4.000   Εννοείται ότι οι επιβάτες θα εξυπηρετη-
                                    Start/Stop                          NAI   θούν και με αρκετούς χώρους για μικρο-
                                    Τύπος κιβωτίου        Χειροκίνητο 5 σχέσεων
                                    Κίνηση                          Μπροστά   αντικείμενα, τόσο στην κεντρική κονσό-
                                    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)               13,1   λα, όσο και στις θήκες των θυρών.
                                    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*        173
                                    Βάρος με οδηγό (κιλά)*            1.190   Κινητήρας: Επαρκείς οι 84
                                    Χώρος αποσκευών (λτ.)              352
                                    Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)           5,2   «ατμοσφαιρικοί» ίπποι
                                    Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)         116-120
                                    Ρεζερβουάρ (λτ.)                    40      Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δο-
                                    Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)      770    κιμής  βρίσκεται  ένα  ατμοσφαιρικό  μο-
                                    Τιμή (ευρώ) από                  12.990
                                                                              τέρ χωρητικότητας 1.197 κ.εκ. Αποδίδει
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-30-11-20.indd   54                                                                    29/11/2020   12:42:50 π
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58