Page 55 - e-agora 30-11-20
P. 55
n ΔΟΚΙΜΗ Νέο Hyundai i20 Premium 1.2 84ps
84 ίππους και 118 Nm ροπής στις 4.000 Τα έντονα
σ.α.λ. Ασφαλώς, για όσους δεν αρκού- νεύρα στο
νται στις επιδόσεις του, υπάρχει και ένας καπό και οι
«αιχμηρές»
δεύτερος, γνώριμος κινητήρας βενζίνης γωνίες, έχουν
που εξοπλίζεται με σύστημα υπερπλή- δημιουργήσει
ρωσης. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα ένα άκρως
δυναμικό
1.000 κ.εκ και η ισχύς τους 100 ίππους. αποτέλεσμα.
Επανερχόμαστε, όμως, στο ατμοσφαιρι-
κό μοτέρ με τους δύο επικεφαλής εκ-
κεντροφόρους, το οποίο επιταχύνει στα τοκίνητο και σε καμία περίπτωση δε θα
0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, ενθουσιάσει με τη δύναμή του. Τα φρέ-
ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 173 να αφήνουν θετική εντύπωση, παρόλο
χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε μεικτή χρή- που η έκδοση της δοκιμής μας διαθέτει
ση βρίσκεται στα 5,2 λτ./100 χλμ σύμ- ταμπούρα στον πίσω άξονα. Τέλος, αξί-
φωνα με την κορεάτικη φίρμα. Ωστόσο ζει να αναφέρουμε την ύπαρξη λαμπτή-
στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την τι- ρων αλογόνου και στις δύο σκάλες στα
μή στον πίνακα οργάνων να κυμαίνεται εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα φώτα Βελτίωση
στα περίπου 6,5 λίτρα. ημέρας να φέρουν τεχνολογία LED. Η είδαμε
και στους
Στην πράξη: Άνετο και Hyundai επέλεξε να εξοπλίσει μόνο την χώρους
αποσκευών,
κορυφαία έκδοση (Distinctive) με πλή-
στιβαρό ρη φώτα LED εμπρός. με τον
συνολικό
Στα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης Η τιμή της τρίτης γενιάς Hyundai i20 ξε- όγκο
κατηγορίας, το αγοραστικό κοινό ανα- κινά από τα 12.990 ευρώ στη βασικότε- του νέου
μοντέλου να
ζητά ένα σύνολο που θα ικανοποιεί τό- ρη έκδοση με την έκπτωση της Hyundai. αυξάνεται
σο σε αστικό περιβάλλον, όσο και στα Για το αυτοκίνητο της δοκιμής, το οποίο στα 352
ταξίδια. Το νέο Hyundai i20 τα κατα- εξοπλίζεται με το πακέτο «Premium» και λίτρα.
φέρνει και στις δύο περιπτώσεις εξίσου
καλά. Εντός πόλης, ο οδηγός θα μείνει
ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον
οποίο η ανάρτηση απορροφά τους κρα-
δασμούς και την ευελιξία που προσφέ-
ρει το αμάξωμα. Η θέση οδήγησης και η
ορατότητα παραμένουν σε ικανοποιητι-
κό επίπεδο. Η αίσθηση που αποκομίζει
ο οδηγός από το κιβώτιο ταχυτήτων εί-
ναι θετική, ωστόσο η απουσία της έκτης
σχέσης γίνεται αισθητή, ειδικά όταν το
Hyundai i20 κινείται με ταχύτερο ρυθ-
μό. Όσον αφορά στον κινητήρα, κατα-
φέρνει να κινεί απλά αξιοπρεπώς το αυ-
S S
55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-30-11-20.indd 55 29/11/2020 12:42:55 π