Page 21 - e-agora 07-12-20
P. 21
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota Yaris GR
Τα σπορ
καθίσματα
στηρίζουν
εξαιρετικά
το σώμα του
οδηγού και του
συνοδηγού.
νη εποχή. Επομένως, μόνο… αρχάριους ή
ριψοκίνδυνους δεν μπορεί να αποκαλέσει
κανείς τους υπεύθυνους της Toyota, που
αποφάσισαν να δώσουν στο νέο Yaris κά-
τι από την αίγλη του μηχανοκίνητου αθλη-
τισμού και στους φίλους της μάρκας τους
κάτι από τη γοητεία των motorsports. Ας
δούμε, όμως, τι έχει να προσφέρει το συ-
γκεκριμένο ενισχυμένο μοντέλο…
Κινητήρας-μετάδοση
Τα βασικά δεδομένα κάνουν λόγο για
ισχύ 261 ίππους από έναν τρικύλινδρο
turbo κινητήρα 1,6 λίτρων, για μέγιστη ρο-
πή 360 Nm, επιτάχυνση από στάση στα σμού την ισχύ στον εμπρός και στον πίσω Σπάνιο αυτές
100 χλμ/ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα και για άξονα (υπό κανονικές συνθήκες σε ανα- τις μέρες:
τελική ταχύτητα, περιορισμένη στα 230 λογία 60/40%, σε σπορτίφ ρυθμούς κα- Η Toyo-
ta βασίζεται
χλμ/ώρα! Η οροφή του μικρού Toyota εί- τά 30/70% και στην πίστα, ισορροπημένα συνειδητά
ναι φτιαγμένη από ανθρακονήματα, ενώ 50/50%). Ερμηνεύοντας κατά κάποιο τρό- σε ένα
οι πόρτες και τα καπό από αλουμίνιο. Ανά- πο τη συμπεριφορά του GR Yaris στο δρό- χειροκίνητο
κιβώτιο, έξι
λογα με τον τρόπο οδήγησης, το σύστημα μο, η σπορτίφ ρύθμιση είναι ιδανική για σχέσεων,
μόνιμης τετρακίνησης “GR Four” στέλνει οδήγηση με πλαγιολισθήσεις, ενώ αυτή οι οποίες
μέσω ενός κιβωτίου υποπολλαπλασια- της πίστας ό,τι πρέπει για την τήρηση της «κλειδώνουν»
S με έμφαση. S
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-12-20.indd 21 4/12/2020 10:58:14 π