Page 38 - e-agora 07-12-20
P. 38

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.0 T-GDI vs VW Polo 1.0 TSI

















               Η κάμερα
               οπισθο-
               πορείας μέσα       VW Polo
               στο λογότυπο
               της VW
               προστατεύεται      Hyundai i20
               από τη βροχή
               και τη βρωμιά.


                Πλεονέκτημα
                   i20: το Po-
                lo δε διαθέτει
                 υποβοήθηση
                     μεγάλης
                      σκάλας
                  φώτων ούτε
              λαμπτήρες, που     ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ,                         η εντύπωση ότι το σύνολο χρήζει εξοικεί-
                υποστηρίζουν                                                  ωσης, στην πραγματικότητα δε ισχύει κά-
                         τους    ΠΟΥ, AN KAI AYTOMATO,
                 οδηγούς στις                                                 τι τέτοιο, επειδή λειτουργεί πολύ καλά και
              διασταυρώσεις.     ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ                              ο οδηγός του i20 είναι ικανοποιημένος με
                                 “SAILING”                                    τον άφθονο χρόνο παύσης της λειτουργί-

                                                                              ας του τρικύλινδρου κινητήρα, για παρά-
                                   Τώρα γίνεται η υπόθεση πραγματικά συ-      δειγμα σε κατηφορικούς δρόμους. Όταν ο
                                 ναρπαστική,  γιατί  φτάνουμε  στην  πολυ-    κινητήρας  λειτουργήσει  ξανά  από  μόνος
                                 πόθητη  -πια-  οδήγηση,  αφού  και  σε  αυ-  του, αυτό συμβαίνει ήπια. Αν ο οδηγός...
                                 τόν τον τομέα το i20 έχει κάτι ιδιαίτερο να   ξυπνήσει το τρικύλινδρο μηχανικό σύνο-
                                 προσφέρει, ειδικά επειδή συνδυάζει ένα       λο με το δεξί πεντάλ, τότε αυτό λειτουρ-
                                 ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt με έναν ηλε-       γεί για λίγο στο ρελαντί και στη συνέχεια
                                 κτρονικά  ελεγχόμενο,  αλλά  χειροκίνητα     ενεργοποιείται  με  επιδεξιότητα.  Ωστό-

                                 εμπλεκόμενο, συμπλέκτη. Η ηλεκτρική τε-      σο,  ο  ηλεκτρονικός  συμπλέκτης  του  i20
                  Σχετικά        χνολογία με τη γεννήτρια-μίζα έχει πράγ-     δεν έχει ένα ξεκάθαρο σημείο εμπλοκής,
                  με την         ματι νόημα, διότι το σύστημα σάς δίνει τη
                  ανάρτηση,      δυνατότητα  να  ταξιδέψετε  (σε  λειτουρ-    όπως εκείνος του Polo. Επιπλέον, κάποιες
                το Polo με τα    γία  eco)  όταν  ενεργοποιείται  μια  σχέση,   φορές είναι ενοχλητικό να μη γνωρίζει ο
                προσαρμο-        εφόσον το επιτρέπει η μπαταρία στο χώ-       οδηγός πάντα τι έχει σκοπό να κάνει ο κι-
                ζόμενα           ρο αποσκευών, ακόμα κι όταν ο κινητήρας      νητήρας, όταν δεν πιέζεται το πεντάλ του
                αμορτισέρ        εσωτερικής καύσης είναι εντελώς απενερ-      γκαζιού: Να πατήσει το συμπλέκτη ο οδη-
                έχει σαφώς το                                                 γός; Ή να προχωρήσει σε ανάκτηση, ώστε
                προβάδισμα       γοποιημένος. Αν και αρχικά δημιουργείται     να φορτίσει την μπαταρία; Το πολύπλοκο     S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-07-12-20.indd   38                                                                    4/12/2020   11:04:12 πμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43