Page 38 - e-agora 07-12-20
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.0 T-GDI vs VW Polo 1.0 TSI
Η κάμερα
οπισθο-
πορείας μέσα VW Polo
στο λογότυπο
της VW
προστατεύεται Hyundai i20
από τη βροχή
και τη βρωμιά.
Πλεονέκτημα
i20: το Po-
lo δε διαθέτει
υποβοήθηση
μεγάλης
σκάλας
φώτων ούτε
λαμπτήρες, που ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, η εντύπωση ότι το σύνολο χρήζει εξοικεί-
υποστηρίζουν ωσης, στην πραγματικότητα δε ισχύει κά-
τους ΠΟΥ, AN KAI AYTOMATO,
οδηγούς στις τι τέτοιο, επειδή λειτουργεί πολύ καλά και
διασταυρώσεις. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ο οδηγός του i20 είναι ικανοποιημένος με
“SAILING” τον άφθονο χρόνο παύσης της λειτουργί-
ας του τρικύλινδρου κινητήρα, για παρά-
Τώρα γίνεται η υπόθεση πραγματικά συ- δειγμα σε κατηφορικούς δρόμους. Όταν ο
ναρπαστική, γιατί φτάνουμε στην πολυ- κινητήρας λειτουργήσει ξανά από μόνος
πόθητη -πια- οδήγηση, αφού και σε αυ- του, αυτό συμβαίνει ήπια. Αν ο οδηγός...
τόν τον τομέα το i20 έχει κάτι ιδιαίτερο να ξυπνήσει το τρικύλινδρο μηχανικό σύνο-
προσφέρει, ειδικά επειδή συνδυάζει ένα λο με το δεξί πεντάλ, τότε αυτό λειτουρ-
ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt με έναν ηλε- γεί για λίγο στο ρελαντί και στη συνέχεια
κτρονικά ελεγχόμενο, αλλά χειροκίνητα ενεργοποιείται με επιδεξιότητα. Ωστό-
εμπλεκόμενο, συμπλέκτη. Η ηλεκτρική τε- σο, ο ηλεκτρονικός συμπλέκτης του i20
Σχετικά χνολογία με τη γεννήτρια-μίζα έχει πράγ- δεν έχει ένα ξεκάθαρο σημείο εμπλοκής,
με την ματι νόημα, διότι το σύστημα σάς δίνει τη
ανάρτηση, δυνατότητα να ταξιδέψετε (σε λειτουρ- όπως εκείνος του Polo. Επιπλέον, κάποιες
το Polo με τα γία eco) όταν ενεργοποιείται μια σχέση, φορές είναι ενοχλητικό να μη γνωρίζει ο
προσαρμο- εφόσον το επιτρέπει η μπαταρία στο χώ- οδηγός πάντα τι έχει σκοπό να κάνει ο κι-
ζόμενα ρο αποσκευών, ακόμα κι όταν ο κινητήρας νητήρας, όταν δεν πιέζεται το πεντάλ του
αμορτισέρ εσωτερικής καύσης είναι εντελώς απενερ- γκαζιού: Να πατήσει το συμπλέκτη ο οδη-
έχει σαφώς το γός; Ή να προχωρήσει σε ανάκτηση, ώστε
προβάδισμα γοποιημένος. Αν και αρχικά δημιουργείται να φορτίσει την μπαταρία; Το πολύπλοκο S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-07-12-20.indd 38 4/12/2020 11:04:12 πμ