Page 40 - e-agora 07-12-20
P. 40
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.0 T-GDI vs VW Polo 1.0 TSI
Ύψος 690 mm Ύψος 640 mm
Βάθος max. 1420 mm Βάθος max. 1325 mm
Βάθος min. 610 mm Βάθος min. 590 mm
Πλάτος 940 mm Πλάτος 1040 mm
Ο χώρος αποσκευών του Polo είναι Η μπαταρία των 48 Volt κάτω από το δάπεδο
μεγαλύτερος, ειδικά όταν η πλάτη της πίσω φόρτωσης (δεν απεικονίζεται) «στοιχίζει» 89 λίτρα
σειράς θέσεων είναι όρθια. αποθηκευτικού χώρου.
Η σύστημα δεν έφερε κανένα πλεονέκτημα ποίθηση, το VW στρίβει πιο επιθετικά και
τεχνολογία σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, καθώς το το τιμόνι του συμμετέχει περισσότερο στα
των 48 Hyundai σημείωσε 6,4 λίτρα στον τυπο- δρώμενα, κερδίζει με μικρή διαφορά, αλ-
Volt και ο ποιημένο κύκλο δοκιμών μας, ενώ το Polo λά πανάξια την επί μέρους βαθμολογία,
ηλεκτρονικός με 6,3 λίτρα ακόμα λιγότερη. που αφορά στις ικανότητες των αυτοκινή-
συμπλέκτης Συνολικά, το «σετ κινητήρα-κιβωτίου τα- των ειδικά. Χάρη, όμως, στην πιο καινοτό-
δεν έδωσαν χυτήτων» του Polo δεν είναι μόνο καλό, μο τεχνολογία, την έξυπνη συνδεσιμότητα
στο i20 κάποιο
πλεονέκτημα αλλά το καλύτερο. Μας αρέσει πιο πολύ και τα εκτενέστερα συστήματα υποβοή-
σε ό,τι το χειριστήριο του συστήματος μετάδοσής θησης του οδηγού, το i20 είναι το πιο μο-
αφορά την του με τις μικρότερες διαδρομές και τα πιο ντέρνο αυτοκίνητο και, στο τέλος, αξίζει τη
κατανάλωση ακριβή «κουμπώματα». Μάλιστα, παρά τη συνολική νίκη. Μήπως θα έπρεπε άμεσα
μικρότερη ισχύ του, το γερμανικό μικρό εί- να μετονομάσουμε την κατηγορία των μι-
ναι ταχύτερο. Και επειδή η ανάρτηση του κρών αυτοκινήτων από «κλάση του Polo»
Polo λειτουργεί με μεγαλύτερη αυτοπε- σε «κλάση του i20»;
O πολιτισμένης λειτουργίας τρικύλινδρος Ο T-GDI ακούγεται πιο σκληροπυρηνικός. Κάτω
κινητήρας (όπως αυτός του Polo) δεν εφοδιάζεται από το δείκτη στάθμης λαδιού βρίσκεται η
με άξονα εξισορρόπησης. γεννήτρια-μίζα των 48 Volt. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-07-12-20.indd 40 4/12/2020 11:06:06 πμ