Page 41 - e-agora 21-12-2020
P. 41

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ CUPRA Formentor 2.0 TSI 4Drive vs BMW X2 M35i (xDrive)



                 Πάταγος από                                                  του καπό, δεν υπάρχει τσόχα στις θήκες
               τη Βαυαρία: Ο                                                  των θυρών, στο χώρο αποσκευών αντί
              τετρακύλινδρος
               κινητήρας των                                                  για μοκέτα η επένδυση του δαπέδου εί-
                2,0 λίτρων με                                                 ναι  από  τσόχα  και  τα  μπροστινά  καθί-
              ισχύ 306 PS και                                                 σματα δεν εφοδιάζονται με μεταβαλλό-
                μέγιστη ροπή
                     450 Nm.                                                  μενου μήκους στηρίγματα μηρών.
                                                                                Η BMW επανακάμπτει στο συγκριτικό
                                                                              μας στο κεφάλαιο της ποιότητας, αφού
                                                                              το  εσωτερικό  του  Χ2  είναι  απλώς  πιο
               Ισχυρά σίδερα:                                                 φίνο. Αν, επιπλέον, τραβήξετε το μοχλό
                   Η X2 M35i
              ακινητοποιείται                                                 ξεκλειδώματος του καπό δύο φορές, τό-
              με ζεστά φρένα                                                  τε θα το ανοίξετε χωρίς να λερωθούν τα
                   από τα 100                                                 δάχτυλά σας, χάρη στα δύο μικρά αμορ-
              km/h μετά από
                 34,2 μέτρα -                                                 τισέρ αερίου. Αλλά αν ο οδηγός της πα-
               μια πολύ καλή                                                  ρέας, ύψους 1,80 μέτρων προσαρμόσει
                     επίδοση.                                                 το  κάθισμά  του,  ο  ψηλός  συνεπιβάτης
                                                                              του  (1,92  μ.)  κάθεται  στο  πίσω  κάθι-

                                                                              σμα, γκρινιάζοντας. Κι αν αναδιπλώσε-
                                                                              τε το μπροστινό υποβραχιόνιο και βρεί-
                                                                              τε μια συσκευή σταθερής τηλεφωνίας,
                    Καταπίνει
                   ένα κινητό                                                 θα  θυμηθείτε  ότι  κάτι  ανάλογο  είδαμε
              τηλέφωνο! Στις                                                  (και είδατε) για τελευταία φορά σε μία
              οβάλ απολήξεις                                                  BMW  Σειρά  5  στα  τέλη  της  δεκαετίας
                της εξάτμισης
               χωρά (σχεδόν)                                                  του 1990.
                  ένα μεγάλο
                    iPhone 8.                                                 Οδηγώντας

                                                                                Βροντάνε  τα  τελικά  της  εξάτμισης
                                                                              (στο  BMW  είναι  δύο  και  στο  CUPRA
                                                                              τέσσερα!)  και  τα  αυτοκίνητα  σάς  ζη-
                                                                              τούν να παραμείνετε δεμένοι με τις ζώ-
                                 σημαίνει  ότι  τα  ψηφιακά  όργανα  μπο-     νες  ασφαλείας  έως  ότου  ο  κινητήρας
                                 ρούν να επιλεγούν ελεύθερα, η οθόνη          τους  σταματήσει  να  λειτουργεί  εντε-
                                 αφής στον πίνακα οργάνων δεν μπορεί

                                 να  λειτουργήσει  διαισθητικά  και,  στο     λώς. Στο CUPRA, οι Ίσπανοί έχουν το-
                                 σκοτάδι,  το  «χειριστήριο  διαφανειών»      ποθετήσει  το  μπουτόν  «έναρξης/δια-
                                                                              κοπής» στη δεξιά πλευρά του τιμονιού
                                 από το οποίο ρυθμίζεται η ένταση, δεν        και το «διακόπτη εμπειρίας οδήγησης»
                                 είναι φωτιζόμενο. Βέβαια, στις σημειώ-       στα αριστερά. Όι γωνίες των τροχών εί-
                                 σεις μας υπάρχουν και αρκετά μελανά          ναι μεγάλες, αλλά η άνεση είναι πραγ-
                                 σημεία: Από τη μεσαία κολώνα και προς        ματικά «άνεση» και η σπορτίφ συμπερι-
                                 τα  πίσω  βλέπουμε  πολύ  σκληρό  πλα-       φορά  είναι  πράγματι  σπορτίφ.  Βέβαια,
                                 στικό, μπροστά ένα μηχανικό στήριγμα
                                                                              με τον τελευταίο τρόπο όλα στο αυτο-       S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-21-12-20.indd   40                                                                    18/12/2020   1:46:32 μμ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46