Page 46 - e-agora 28-12-20
P. 46

n ΔΟΚΙΜΗ SEAT Leon FR mHEV150 PS



               Στην κεντρική
                     κονσόλα
                 δεσπόζει μία
                 οθόνη αφής
                    μεγέθους
                   10 ιντσών,
                      η οποία
                 είναι αρκετά
                  εύκολη στη
                  χρήση, ενώ
                   τα φυσικά
                     κουμπιά
               διευκολύνουν
                   σημαντικά
                  την χρήση,
               ειδικά κατά τη
                 διάρκεια της
                   οδήγησης.     Εσωτερικό                                    ναι 10,25 ίντσες. Οι εσωτερικοί χώροι που
                                                                              προσφέρει η νέα πλατφόρμα είναι σημαντι-
                                   Σημαντική  αναβάθμιση  υπήρξε  και  στο  κά μεγαλύτεροι, μιας και το μεταξόνιο έχει
                                 εσωτερικό του νέου Seat Leon, το οποίο δια- αυξηθεί κατά 50 χλστ., ενώ ο όγκος του χώ-

                                 κρίνεται για τα μαλακά πλαστικά στις περισσό- ρου αποσκευών παραμένει στα 380 λτ., όπως
                                 τερες επιφάνειες. Στην κεντρική κονσόλα δε- και στην προηγούμενη γενιά. Τέλος, στην πε-
                                 σπόζει μία οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών,  ρίπτωση της έκδοσης FR, οι κόκκινες ραφές
                                 η οποία είναι αρκετά εύκολη στη χρήση, ενώ  σε τιμόνι και καθίσματα, αλλά και τα λογότυ-
                                 τα φυσικά κουμπιά διευκολύνουν σημαντικά  πα σε τιμόνι και μαρσπιέ, δίνουν έναν ξεχω-
                                 τον χειρισμό, ειδικά κατά τη διάρκεια της οδή- ριστό τόνο.
                                 γησης. Μέσω του συστήματος infotainment,
                                 εκτός των άλλων, ο οδηγός μπορεί να ρυθ- Κινητήρας: Ήπια υβριδική

                                 μίσει και το κρυφό φωτισμό που δημιουργεί    τεχνολογία και 150 ίπποι
                                 ένα όμορφο κλίμα στις βραδινές ώρες. Πίσω
                                 από το τιμόνι, εκτός των paddles του αυτό-     Η  συγκεκριμένη  έκδοση  εξοπλίζεται  με
                                 ματου DSG κιβωτίου ταχυτήτων, συναντάμε      έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έχει
                                 και το περίφημο «digital cockpit», τον ψηφι-  τη δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυ-

                Εντυπωσιακό      ακό πίνακα οργάνων που παρέχει κάθε πλη-     λίνδρων. Είναι υπερτροφοδοτούμενος, η χω-
                στοιχείο είναι   ροφορία στον οδηγό και το μέγεθος του εί-    ρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ. και, σε
                    ασφαλώς                                                   συνδυασμό  με  την  ήπια  υβριδική  τεχνολο-
                  και τα πίσω                                                 γία 48V, η ισχύς αγγίζει τους 150 ίππους και
                   φωτιστικά
                     σώματα,                                                  η ροπή τα 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Πέ-
                     τα οποία                                                 ρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο 1.5 TSI
                   ενώνονται                                                  καταφέρνει να πετυχαίνει υπό συγκεκριμένες
                   με μία Led
                      λωρίδα,                                                 συνθήκες καλή μέση κατανάλωση λόγω της
                      η οποία                                                 λειτουργίας coasting, όπου η λειτουργία του
                εκτείνεται σε                                                 κινητήρα διακόπτεται. Στη διάρκεια της δοκι-
               όλο το πλάτος                                                  μής, είδαμε τη μέση κατανάλωση να κυμαίνε-
                     του πίσω
                     μέρους.                                                  ται κοντά στα 7λτ./100 χλμ. (4,9 λτ./100 χλμ. η  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-28-12-20.indd   46                                                                    23/12/2020   8:01:11 μμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51