Page 48 - e-agora 28-12-20
P. 48
n ΔΟΚΙΜΗ SEAT Leon FR mHEV150 PS
σφέρει η πλατφόρμα MQB Evo είναι αξιο-
σημείωτη και οι κλίσεις του αμαξώματος στις
στροφές είναι περιορισμένες. Τα ακούραστα
φρένα και το ελαφρύ αλλά ακριβές σύστημα
διεύθυνσης έρχονται να ολοκληρώσουν την
πολύ καλή δυναμική συμπεριφορά της τέταρ-
της γενιάς Seat Leon. Η τιμή του ήπια υβρι-
δικού Leon με τους 150 ίππους ξεκινά από
Η εργοστασιακή τιμή), αλλά σε υπεραστικό πε- τα 23.790 ευρώ στην έκδοση «Style». Για την
συγκεκριμένη ριβάλλον η λειτουργία που αναφέραμε και η
έκδοση απόκτηση της FR έκδοσης, η τιμή αυξάνε-
εξοπλίζεται μακριά 7η σχέση του κιβωτίου μπορεί να μει- ται στα 25.290 ευρώ και για την FR Plus στα
με έναν ώσει σημαντικά τη μέση τιμή. Τέλος, τα 0-100 26.490 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε
τετρακύλινδρο χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,6 δλ. και η ότι οι εκπομπές ρύπων είναι 112 γρ./χλμ., συ-
κινητήρα, ο
οποίος έχει τη τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 χλμ./ώρα. νεπώς το ήπια υβριδικό Leon δεν απαλλάσσε-
δυνατότητα ται από τα τέλη κυκλοφορίας.
απενεργο- Στον δρόμο: Διατηρεί τον οδη-
ποίησης των γοκεντρικό του χαρακτήρα SEAT LEON FR MHEV 150 PS
δύο κυλίνδρων. Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.498/4 σε σειρά
Είναι Το Seat Leon είναι ένα αυτοκίνητο που ανέ- Καύσιμο Βενζίνη + Ρεύμα
υπερτροφο- Ισχύς (ίπποι) 150
δοτούμενος, η καθεν διέθετε τα χαρακτηριστικά εκείνα που Ροπή (Nm) 250
χωρητικότητά γοητεύουν του λάτρεις της οδήγησης. Το ίδιο Kιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά
του αγγίζει τα ισχύει και στην τέταρτη γενιά, της οποίας η Start/Stop ΝΑΙ
1.498 κ.εκ. και, «sportive» φιλοσοφία δεν περιορίζεται μόνο 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 8,6
σε συνδυασμό Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 216
με την ήπια στην εξωτερική εμφάνιση. Στην περίπτωση Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 4,9
υβριδική της κορυφαίας έκδοσης βενζίνης που βρέθη- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 112
τεχνολογία κε στα χέρια μας στην έκδοση FR, το μικρο- Χώρος αποσκευών (λίτρα) 380
48V, η ισχύς Τιμή από 23.790
αγγίζει τους μεσαίο μοντέλο της Seat «ξεδιπλώνει» όλα
150 ίππους εκείνα τα στοιχεία που αναζητά ο οδηγός. Η Συμπέρασμα
δύναμη του κινητήρα αποδεικνύεται επαρκής,
ώστε να κινηθεί κανείς με πιο σβέλτο ρυθμό, Το νέο Seat Leon έρχεται με μία άκρως
ενώ σε αυτό συμβάλλει και το αυτόματο κιβώ- ενδιαφέρουσα σχεδίαση, ενώ η νέα πλατ-
τιο διπλού συμπλέκτη. Η ακαμψία που προ- φόρμα δημιουργεί μεγαλύτερους χώ-
ρους. Η εντύπωση που αφήνει σε όποιον
βρεθεί πίσω από το τιμόνι του είναι κάτι
παραπάνω από θετική, ενδεχομένως μία
πιο άνετη ρύθμιση της ανάρτησης και η
προσθήκη πολλαπλών συνδέσμων να τε-
λειοποιούσαν την συνολική του εικόνα. v
Η ακαμψία που προσφέρει η πλατφόρμα
MQB Evo είναι αξιοσημείωτη και στην
περίπτωση της έκδοσης FR η ανάρτηση
είναι σημαντικά πιο σφικτή.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 48
#e-agora-themata-28-12-20.indd 48 23/12/2020 8:01:52 μμ