Page 48 - e-agora 28-12-20
P. 48

n ΔΟΚΙΜΗ SEAT Leon FR mHEV150 PS



                                                                              σφέρει  η  πλατφόρμα  MQB  Evo  είναι  αξιο-
                                                                              σημείωτη και οι κλίσεις του αμαξώματος στις
                                                                              στροφές είναι περιορισμένες. Τα ακούραστα
                                                                              φρένα και το ελαφρύ αλλά ακριβές σύστημα
                                                                              διεύθυνσης έρχονται να ολοκληρώσουν την
                                                                              πολύ καλή δυναμική συμπεριφορά της τέταρ-
                                                                              της γενιάς Seat Leon. Η τιμή του ήπια υβρι-
                                                                              δικού Leon με τους 150 ίππους ξεκινά από
                            Η    εργοστασιακή τιμή), αλλά σε υπεραστικό πε-   τα 23.790 ευρώ στην έκδοση «Style». Για την
               συγκεκριμένη      ριβάλλον η λειτουργία που αναφέραμε και η
                      έκδοση                                                  απόκτηση  της  FR  έκδοσης,  η  τιμή  αυξάνε-
                  εξοπλίζεται    μακριά 7η σχέση του κιβωτίου μπορεί να μει-  ται στα 25.290 ευρώ και για την FR Plus στα
                      με έναν    ώσει σημαντικά τη μέση τιμή. Τέλος, τα 0-100   26.490 ευρώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε
               τετρακύλινδρο     χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,6 δλ. και η     ότι οι εκπομπές ρύπων είναι 112 γρ./χλμ., συ-
                  κινητήρα, ο
               οποίος έχει τη    τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 χλμ./ώρα.     νεπώς το ήπια υβριδικό Leon δεν απαλλάσσε-
                  δυνατότητα                                                  ται από τα τέλη κυκλοφορίας.
                   απενεργο-     Στον δρόμο: Διατηρεί τον οδη-
                 ποίησης των     γοκεντρικό του χαρακτήρα                     SEAT LEON FR MHEV 150 PS
              δύο κυλίνδρων.                                                     Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.498/4 σε σειρά
                        Είναι      Το Seat Leon είναι ένα αυτοκίνητο που ανέ-    Καύσιμο                    Βενζίνη + Ρεύμα
                 υπερτροφο-                                                      Ισχύς (ίπποι)                      150
               δοτούμενος, η     καθεν διέθετε τα χαρακτηριστικά εκείνα που      Ροπή (Nm)                          250
               χωρητικότητά      γοητεύουν του λάτρεις της οδήγησης. Το ίδιο     Kιβώτιο/μετάδοση         αυτόματο/μπροστά
                του αγγίζει τα   ισχύει και στην τέταρτη γενιά, της οποίας η     Start/Stop                          ΝΑΙ
              1.498 κ.εκ. και,   «sportive» φιλοσοφία δεν περιορίζεται μόνο      0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  8,6
               σε συνδυασμό                                                      Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          216
                  με την ήπια    στην  εξωτερική  εμφάνιση.  Στην  περίπτωση     Κατανάλωση (λτ/100χλμ)              4,9
                    υβριδική     της κορυφαίας έκδοσης βενζίνης που βρέθη-       Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)              112
                  τεχνολογία     κε στα χέρια μας στην έκδοση FR, το μικρο-      Χώρος αποσκευών (λίτρα)            380
                 48V, η ισχύς                                                    Τιμή από                         23.790
                 αγγίζει τους    μεσαίο μοντέλο της Seat «ξεδιπλώνει» όλα
                  150 ίππους     εκείνα τα στοιχεία που αναζητά ο οδηγός. Η   Συμπέρασμα
                                 δύναμη του κινητήρα αποδεικνύεται επαρκής,
                                 ώστε να κινηθεί κανείς με πιο σβέλτο ρυθμό,    Το νέο Seat Leon έρχεται με μία άκρως

                                 ενώ σε αυτό συμβάλλει και το αυτόματο κιβώ- ενδιαφέρουσα σχεδίαση, ενώ η νέα πλατ-
                                 τιο διπλού συμπλέκτη. Η ακαμψία που προ- φόρμα  δημιουργεί  μεγαλύτερους  χώ-
                                                                              ρους. Η εντύπωση που αφήνει σε όποιον
                                                                              βρεθεί πίσω από το τιμόνι του είναι κάτι
                                                                              παραπάνω από θετική, ενδεχομένως μία
                                                                              πιο  άνετη  ρύθμιση  της  ανάρτησης  και  η
                                                                              προσθήκη πολλαπλών συνδέσμων να τε-
                                                                              λειοποιούσαν την συνολική του εικόνα.  v


                                                                              Η ακαμψία που προσφέρει η πλατφόρμα
                                                                              MQB Evo είναι αξιοσημείωτη και στην
                                                                              περίπτωση της έκδοσης FR η ανάρτηση
                                                                              είναι σημαντικά πιο σφικτή.

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-28-12-20.indd   48                                                                    23/12/2020   8:01:52 μμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53