Page 17 - e-agora 11-01-2021
P. 17
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ανανεωμένο Peugeot 3008 Hybrid
Τα όργανα πάνω
από το τιμόνι και
οι μεταλλικοί
διακόπτες είναι
επιλογές, που
έχουμε ήδη
συνηθίσει, σε
αντίθεση με το
νέο στοιχείο, την
οθόνη αφής των
10 ιντσών.
τους δικούς του διακόπτες για την επιλο- Διαγράμματα από βραδιά… εκλογών;
γή της πηγής του ήχου (π.χ. ραδιόφωνο, Όχι, αλλά στατιστικά στοιχεία, που
CD κτλ.) και τη λίστα των προεπιλεγμένων αφορούν στην κατανάλωση καυσίμου
σταθμών. Το μόνο που πρέπει να ξέρε- και ηλεκτρικής ενέργειας.
τε εξ αρχής είναι ότι το σύστημα φωνητι-
κού ελέγχου μπορεί να ενεργοποιηθεί μέ-
σω του μοχλού των φλας. Στο τέλος μιας
δοκιμαστικής διαδρομής, που έγινε με το
υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας (και το
οποίο περιελάμβανε κατά περίπου το ένα
τρίτο της συνολικής διαδρομής ένα τμή-
μα αυτοκινητόδρομου), ο υπολογιστής τα-
ξιδιού έδειξε κατανάλωση της τάξης των
5,6 l/100 km.
Στο ανανεωμένο υβριδικό Peugeot 3008
οι τιμές έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιες,
με το cruise control και το σύστημα ανα-
γνώρισης πινακίδων να είναι πλέον στον
standard εξοπλισμό, σε αντίθεση με τον
γρηγορότερο φορτιστή των 7,4 kW, που
προσφέρεται έξτρα. Επομένως, αυτό ση-
μαίνει πως χρειάζονται 7 ώρες στην οικι-
ακή πρίζα και μόλις 2 ώρες και 45 λεπτά
στο wall box των 22 kW μέχρι να γεμίσει η Μία από τις πολλές ενδείξεις του cockpit: πραγματικά…
μπαταρία των 13,2 kWh. γαλλικές οθόνες με εικονίδια τροχών!
S S
17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-11-01-21.indd 17 8/1/2021 11:08:01 π