Page 16 - e-agora 11-01-2021
P. 16
n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ανανεωμένο Peugeot 3008 Hybrid
ΜΕ ΝΕΌ ΠΡΌΣΩΠΌ
Νέα πρόσοψη και νέα τεχνολογία: Το Peugeot 3008 έγινε σε
μεγάλο βαθμό σημαντικά πιο μοντέρνο. Εμείς οδηγήσαμε την
«μικρή» υβριδική εκδοχή του. σε συνεργασία με
ΠΡΩΤΗ γκάμα του ανανεωμένου 3008 σης, ειδικά στη θέση γύρω από την ευθεία,
ΕΝΤΥΠΩΣΗ εμπλουτίζεται με την μικρή υβρι- δεν ταιριάζει τόσο με το μικρών διαστάσε-
Η δική έκδοση, που συνδυάζει τον ων τιμόνι. Την ίδια στιγμή, η διαφορετική
1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα των 181 PS διάταξη του πίνακα οργάνων, που τελικά
με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (ή πε- γίνεται ορατός από τον οδηγό πάνω από τη
Τι μας άρεσε ρίπου 110 PS). Ποιες είναι οι πρώτες στεφάνη του τιμονιού, δημιουργεί κάτι σαν
και τι όχι οδηγικές εντυπώσεις μας; Η συνδυαστι- ένα head-up-display. Στα μικρότερων δια-
κή ισχύς των 225 PS δεν αφήνει ανεκ- στάσεων 208 και 308, οι οδηγοί με μακριά
Πρόκειται απλά για
ένα περιορισμένης πλήρωτες επιθυμίες για κάτι περισσότε- κάτω άκρα παραπονούνται συχνά για την
έκτασης facelift, ρο, ενώ ταυτόχρονα, η ανάρτηση δείχνει ανεπιθύμητη επαφή των ποδιών τους με
που έχει, όμως, πλέον σημαντικά πιο ήρεμη, έστω κι αν το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι. Στο υψη-
ένα εντυπωσιακό
οπτικό αποτέλεσμα. όχι σε απόλυτο βαθμό, με δεδομένο πως λότερο 3008 το συγκεκριμένο πρόβλημα
Φυσικά, οι σύγ- η νεώτερη, υβριδική έκδοση είναι βαρύ- έχει μετριαστεί, επομένως θα χρειαστεί
χρονες εποχές επι- τερη κατά 330 κιλά, στοιχείο που σαφώς πρώτα να το δοκιμάσετε!
τάσσουν μόνο μία
diesel έκδοση, τη κάνει τη διαφορά. Από την άλλη πλευρά, Η λειτουργία των συστημάτων του
στιγμή που οι υβρι- βέβαια, το ασυνήθιστο -για SUV- ιδιαίτε- cockpit είναι ευχάριστα διαισθητική και
δικές είναι δύο!
ρα άμεσης αίσθησης σύστημα διεύθυν- αρκετά πρακτική, αφού το τιμόνι φέρει S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16
#e-agora-themata-11-01-21.indd 16 8/1/2021 11:07:39 π