Page 24 - e-agora 11-01-2021
P. 24
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ VW Golf R
πίστας. Έτσι, λοιπόν, το πεδίο των δοκι-
μών μας με τις μεγάλες ζώνες διαφυ-
γής ανέλαβε να… διορθώσει τα πάντα.
Οι επτά σχέσεις του DSG πρέπει να επι-
λέγονται εκ των προτέρων, κάτι που γι-
νόταν στην εντέλεια, χάρη στα μεγαλύ-
τερου μεγέθους paddles. Ο κινητήρας
λειτουργεί άψογα και ανταποκρίνεται
άμεσα στις εντολές του δεξιού πεντάλ,
ακόμα κι αν πίεση υπερπλήρωσης πρέ-
Η μεγάλη VW GOLF R πει πάντα να αυξάνεται λίγα δευτερόλε-
αεροτομή και Κινητήρας Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
το πρόγραμμα Κυβισμός 1.984 cm3 πτα πιο πριν. Σε σύγκριση με το GTI, ο
“Drift” είναι Ισχύς 235 kW (320 PS) δίλιτρος κινητήρας EA888 Evo 4 ακού-
μέρη του Μέγ. ροπή 420 Nm στις 2.100-5.350 σ.α.λ. γεται πιο επιθετικά, ενώ ο δείκτης πί-
«πακέτου» Μετάδοση/κιβώτιο σε όλους τους τροχούς/
R-Performance αυτόματο DSG, 7 σχέσεων εσης υπερπλήρωσης φτάνει στα 2,2
και ανήκει Μ/Π/Υ 4.290/1.789/1.458 mm bar με πλήρες φορτίο, τη στιγμή, που
στον έξτρα Μεταξόνιο 2.628 mm το by pass του turbo στο GTI είναι από
εξοπλισμό. Βάρος (κενό) 1.551 kg
0-100 km/h 4,7 δευτ. ώρα ανοιχτό. Είτε σε υγρό είτε σε στε-
Τελική ταχύτητα 250 km/h* γνό οδόστρωμα, είτε στις χαμηλές είτε
Κατανάλωση 7,8 l super αμόλυβδη** στις ψηλές σ.α.λ., με full γκάζι, η από-
Εκπομπές CO2 177 g/km** δοση του κινητήρα και η πρόσφυση του
*270 km/h με το «πακέτο» R-Performance **κατά WLTP
Golf R είναι εξαιρετικά εντυπωσιακά
και τη δυνατότητα πραγματοποίησης στοιχεία. Κι αν δεν χάνετε το θάρρος
πλαγιολισθήσεων, υπάρχει επίσης το σας στις στροφές, θα ανταμειφθείτε με
πρόγραμμα “Special”, που προορίζε- μια ελαφρά πλαγιολίσθηση του πίσω
ται ειδικά για χρήση στη Nordschleife, άκρου, κάτι που είναι απλά διασκεδα-
σε έναν ιδιαίτερο και ιστορικό τομέα στικό! Φυσικά, το “R” δε θα μετατραπεί
της πίστας του Nürburgring, όπου το σε ένα νέο είδος σπεσιαλίστα στο drift.,
R δέχθηκε επίσης τις τελευταίες ρυθ- όμως, η ταλάντωση της… πρύμνης στην
μίσεις του. Μάλιστα, το συγκεκριμένο έξοδο της στροφής εκτοξεύει το μοντέ-
Golf ολοκλήρωσε το γύρο του σε μό- λο από το Wolfsburg σε μια νέα διάστα-
λις 7 λεπτά και 51 δεύτερα, δηλαδή κα- ση οδηγικής απόλαυσης.
τά σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγο-
ρα σε σχέση το παλιό. Δυστυχώς, όμως, Συμπέρασμα
εμείς δεν μπορέσαμε να το δοκιμάσου-
με κατά την επίσκεψή μας στην πίστα, Με το «πακέτο» Performance, το
σε αντίθεση με τη λειτουργία Drift. Το Golf R των 320 PS είναι σίγουρα πιο
συγκεκριμένο σύστημα μας προειδο- διασκεδαστικό σε σχέση με τον προκά-
ποίησε στην αρχή εν συντομία πως συ- τοχό του. Ωστόσο, αυτή η διασκέδαση
νιστώνται προχωρημένες ικανότητες αξίζει (στη Γερμανία) πάνω από 50.000
οδήγησης και η… αποκλειστικότητα της ευρώ. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-11-01-21.indd 24 8/1/2021 11:15:58 π