Page 24 - e-agora 11-01-2021
P. 24

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ VW Golf R



                                                                              πίστας. Έτσι, λοιπόν, το πεδίο των δοκι-
                                                                              μών μας με τις μεγάλες ζώνες διαφυ-
                                                                              γής ανέλαβε να… διορθώσει τα πάντα.
                                                                              Οι επτά σχέσεις του DSG πρέπει να επι-
                                                                              λέγονται εκ των προτέρων, κάτι που γι-
                                                                              νόταν στην εντέλεια, χάρη στα μεγαλύ-
                                                                              τερου μεγέθους paddles. Ο κινητήρας
                                                                              λειτουργεί  άψογα  και  ανταποκρίνεται
                                                                              άμεσα στις εντολές του δεξιού πεντάλ,

                                                                              ακόμα κι αν πίεση υπερπλήρωσης πρέ-
                    Η μεγάλη     VW GOLF R                                    πει πάντα να αυξάνεται λίγα δευτερόλε-
                αεροτομή και         Κινητήρας   Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
               το πρόγραμμα         Κυβισμός                      1.984 cm3   πτα πιο πριν. Σε σύγκριση με το GTI, ο
                 “Drift” είναι      Ισχύς                    235 kW (320 PS)  δίλιτρος κινητήρας EA888 Evo 4 ακού-
                    μέρη του        Μέγ. ροπή      420 Nm στις 2.100-5.350 σ.α.λ.  γεται  πιο  επιθετικά,  ενώ  ο  δείκτης  πί-
                   «πακέτου»        Μετάδοση/κιβώτιο     σε όλους τους τροχούς/
              R-Performance                             αυτόματο DSG, 7 σχέσεων  εσης  υπερπλήρωσης  φτάνει  στα  2,2
                   και ανήκει       Μ/Π/Υ               4.290/1.789/1.458 mm  bar  με  πλήρες  φορτίο,  τη  στιγμή,  που
                  στον έξτρα        Μεταξόνιο                     2.628 mm    το by pass του turbo στο GTI είναι από
                  εξοπλισμό.        Βάρος (κενό)                   1.551 kg
                                    0-100 km/h                     4,7 δευτ.  ώρα ανοιχτό. Είτε σε υγρό είτε σε στε-
                                    Τελική ταχύτητα               250 km/h*   γνό οδόστρωμα, είτε στις χαμηλές είτε
                                    Κατανάλωση           7,8 l super αμόλυβδη**  στις ψηλές σ.α.λ., με full γκάζι, η από-
                                    Εκπομπές CO2                 177 g/km**   δοση του κινητήρα και η πρόσφυση του
                                  *270 km/h με το «πακέτο» R-Performance **κατά WLTP
                                                                              Golf  R  είναι  εξαιρετικά  εντυπωσιακά
                                 και  τη  δυνατότητα  πραγματοποίησης         στοιχεία.  Κι  αν  δεν  χάνετε  το  θάρρος
                                 πλαγιολισθήσεων,  υπάρχει  επίσης  το        σας στις στροφές, θα ανταμειφθείτε με
                                 πρόγραμμα  “Special”,  που  προορίζε-        μια  ελαφρά  πλαγιολίσθηση  του  πίσω
                                 ται ειδικά για χρήση στη Nordschleife,       άκρου,  κάτι  που  είναι  απλά  διασκεδα-
                                 σε  έναν  ιδιαίτερο  και  ιστορικό  τομέα    στικό! Φυσικά, το “R” δε θα μετατραπεί
                                 της  πίστας  του  Nürburgring,  όπου  το     σε ένα νέο είδος σπεσιαλίστα στο drift.,
                                 R  δέχθηκε  επίσης  τις  τελευταίες  ρυθ-    όμως, η ταλάντωση της… πρύμνης στην

                                 μίσεις  του.  Μάλιστα,  το  συγκεκριμένο     έξοδο της στροφής εκτοξεύει το μοντέ-
                                 Golf  ολοκλήρωσε  το  γύρο  του  σε  μό-     λο από το Wolfsburg σε μια νέα διάστα-
                                 λις 7 λεπτά και 51 δεύτερα, δηλαδή κα-       ση οδηγικής απόλαυσης.
                                 τά σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγο-
                                 ρα σε σχέση το παλιό. Δυστυχώς, όμως,        Συμπέρασμα
                                 εμείς δεν μπορέσαμε να το δοκιμάσου-
                                 με κατά την επίσκεψή μας στην πίστα,           Με  το  «πακέτο»  Performance,  το
                                 σε αντίθεση με τη λειτουργία Drift. Το       Golf  R  των  320  PS  είναι  σίγουρα  πιο

                                 συγκεκριμένο  σύστημα  μας  προειδο-         διασκεδαστικό σε σχέση με τον προκά-
                                 ποίησε στην αρχή εν συντομία πως συ-         τοχό του. Ωστόσο, αυτή η διασκέδαση
                                 νιστώνται  προχωρημένες  ικανότητες          αξίζει (στη Γερμανία) πάνω από 50.000
                                 οδήγησης και η… αποκλειστικότητα της         ευρώ. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-11-01-21.indd   24                                                                     8/1/2021   11:15:58 π
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29