Page 28 - e-agora 11-01-2021
P. 28

n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ MINI Countryman



               ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ… ΖΑΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
               ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΝΕΟ











































                  ΓΡΗΓΟΡΟ          1.  Η  ΔΟΚΊΜΗ  ΔΊΑΡΚΕΊΑΣ  άφησε  πίσω        4. Η ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΨΥΚΤΊΚΟΥ ήταν κά-
                   CHECK         της ίχνη, τουλάχιστον στο κάλυμμα του κα- τω από το ελάχιστο. Ίσως επειδή είναι δύ-
                                 θίσματος του οδηγού σε ένα σημείο, όπου  σκολο να διαβαστεί η ένδειξη; Στο εύρος
                                 τα φθαρμένα βελούδινα πατάκια αφήνουν  τιμών του MINI θα περίμενε κάποιος πως
                                 τον καθένα να φανταστεί, πως το αυτοκί- θα υπήρχε εκεί ο κατάλληλος αισθητήρας.
                    Να το
               αγοράσω ή όχι;    νητο έχει σαφώς διανύσει 100.000 χιλιό-        5. Η ΜΗ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΟ-
                                 μετρα.                                       ΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ, μεταξύ του turbo
                    Όσοι           2.  ΤΟ  CRUISE  CONTROL  ΜΕ  ΤΗ  ΛΕΊ- και του καταλύτη πιθανότατα θα είχε πα-
                  επιλέγουν      ΤΟΥΡΓΊΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΣ- ρατηρηθεί στο πλαίσιο της απαιτούμενης
                 το Country-
                    man,         ΦΑΛΕΊΑΣ λειτουργεί έως και τα 140 km/h.  συντήρησης,  αλλά  εξακολουθεί  να  είναι
                 πληρώνουν       Ταυτόχρονα,  όμως,  υπήρξαν  συχνά  δυ- ενοχλητική.
                  το υψηλό       σλειτουργίες στο σύστημα, που βασίζεται        6. ΤΟ ΚΊΒΩΤΊΟ δεν έδειξε κατά την απο-
                  image και      σε πληροφορίες από την κάμερα, κατά την  συναρμολόγηση σχεδόν καθόλου βλάβες.
                  παίρνουν
                 συγχρόνως       απλή λειτουργία του οχήματος.                Απλά, όταν το Countryman ήταν εν κινή-
                  ένα ώριμο        3. Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ της συρόμενης  σει και ιδιαίτερα υπό πλήρες φορτίο στον
                 SUV της MI-     και αναδιπλούμενης πίσω σειράς καθισμά- αυτοκινητόδρομο, παρατηρήθηκε πως με-
                    NI με        των επαινέθηκε ιδιαιτέρως, από τη στιγμή  ταξύ των δύο τελευταίων σχέσεων υπήρ-
                   γονίδια
                    BMW.         που είναι εύκολη στη χρήση και παρέχει  ξε συχνή εναλλαγή τους είτε προς τα πά-
                                 στους επιβάτες ένα καλό επίπεδο άνεσης. νω είτε προς τα κάτω.                           S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-11-01-21.indd   28                                                                     8/1/2021   11:18:16 π
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33