Page 28 - e-agora 11-01-2021
P. 28
n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ MINI Countryman
ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ… ΖΑΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΝΕΟ
ΓΡΗΓΟΡΟ 1. Η ΔΟΚΊΜΗ ΔΊΑΡΚΕΊΑΣ άφησε πίσω 4. Η ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΨΥΚΤΊΚΟΥ ήταν κά-
CHECK της ίχνη, τουλάχιστον στο κάλυμμα του κα- τω από το ελάχιστο. Ίσως επειδή είναι δύ-
θίσματος του οδηγού σε ένα σημείο, όπου σκολο να διαβαστεί η ένδειξη; Στο εύρος
τα φθαρμένα βελούδινα πατάκια αφήνουν τιμών του MINI θα περίμενε κάποιος πως
τον καθένα να φανταστεί, πως το αυτοκί- θα υπήρχε εκεί ο κατάλληλος αισθητήρας.
Να το
αγοράσω ή όχι; νητο έχει σαφώς διανύσει 100.000 χιλιό- 5. Η ΜΗ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΟ-
μετρα. ΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ, μεταξύ του turbo
Όσοι 2. ΤΟ CRUISE CONTROL ΜΕ ΤΗ ΛΕΊ- και του καταλύτη πιθανότατα θα είχε πα-
επιλέγουν ΤΟΥΡΓΊΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΣ- ρατηρηθεί στο πλαίσιο της απαιτούμενης
το Country-
man, ΦΑΛΕΊΑΣ λειτουργεί έως και τα 140 km/h. συντήρησης, αλλά εξακολουθεί να είναι
πληρώνουν Ταυτόχρονα, όμως, υπήρξαν συχνά δυ- ενοχλητική.
το υψηλό σλειτουργίες στο σύστημα, που βασίζεται 6. ΤΟ ΚΊΒΩΤΊΟ δεν έδειξε κατά την απο-
image και σε πληροφορίες από την κάμερα, κατά την συναρμολόγηση σχεδόν καθόλου βλάβες.
παίρνουν
συγχρόνως απλή λειτουργία του οχήματος. Απλά, όταν το Countryman ήταν εν κινή-
ένα ώριμο 3. Η ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ της συρόμενης σει και ιδιαίτερα υπό πλήρες φορτίο στον
SUV της MI- και αναδιπλούμενης πίσω σειράς καθισμά- αυτοκινητόδρομο, παρατηρήθηκε πως με-
NI με των επαινέθηκε ιδιαιτέρως, από τη στιγμή ταξύ των δύο τελευταίων σχέσεων υπήρ-
γονίδια
BMW. που είναι εύκολη στη χρήση και παρέχει ξε συχνή εναλλαγή τους είτε προς τα πά-
στους επιβάτες ένα καλό επίπεδο άνεσης. νω είτε προς τα κάτω. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-11-01-21.indd 28 8/1/2021 11:18:16 π