Page 46 - e-agora 11-01-2021
P. 46
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Kadjar 1.3 Tce EDC
Με το «ECO
Mode»
ενεργο-
ποιημένο,
οι ανάγκες
του κινητήρα
σε καύσιμο
κυμαίνονται
κοντά στα 7
λτ./100 χλμ.
σύμφωνα με
τη μέτρηση
της δοκιμής,
ενώ η γαλλική
και κάτω από αυτά τα μεγαλύτερα πλαί- για μικροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα πρα- φίρμα
σια για τους προβολείς ομίχλης. Παρόμοι- κτικές, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό βρί- ανακοινώνει
ες αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω μέ- σκεται μία ευανάγνωστη οθόνη αφής και 5,6 λτ./ 100
χλμ (πρότυπα
ρος, με το νέο προφυλακτήρα και τα LED ο ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το WLTP).
φωτιστικά σώματα. Κατά τα άλλα, η σχεδί- τιμόνι. Η πρώτη φέρει, εκτός των άλλων,
αση του αμαξώματος παραμένει δυναμική ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και
με αρκετές καμπύλες να δημιουργούν ένα το «Renault EASY CONNECTΑ», που επι-
επιβλητικό αποτέλεσμα. τρέπει σύνδεση με το κινητό σας τηλέφω-
νο. Ανασχεδιασμός υπάρχει και στην κον-
Εσωτερικό σόλα του συστήματος κλιματισμού, όπου
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι λίγο πολύ οι «φυσικοί» διακόπτες δείχνουν πιο ποι-
γνωστό, με τις αλλαγές να είναι πιο πε- οτικοί συγκριτικά με το παρελθόν, αλλά
ριορισμένες. Το σύνολο των υλικών πα- και πιο πρακτικοί, βελτιώνοντας σημαντι-
ραμένουν ποιοτικά και μαλακά, οι θήκες κά την εργονομία. Οι χώροι του Renault
Οι χώροι
του Re-
nault Kadjar
παραμένουν
στα ίδια
επίπεδα και
θα καλύψουν
με το
παραπάνω τις
ανάγκες μίας
οικογένειας.
Όσο για
τον χώρο
αποσκευών,
τα 527 λίτρα
στέκονται
καλά σε
σχέση με τον
ανταγωνισμό.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-11-01-21.indd 46 8/1/2021 11:07:44 πμ