Page 47 - e-agora 11-01-2021
P. 47
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Kadjar 1.3 Tce EDC
Kadjar παραμένουν στα ίδια επίπεδα και ημένο, οι ανάγκες του κινητήρα σε καύσι-
θα καλύψουν με το παραπάνω τις ανάγκες μο κυμαίνονται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.
μίας οικογένειας. Όσο για τον χώρο απο- σύμφωνα με τη μέτρηση της δοκιμής, ενώ
σκευών, τα 527 λίτρα στέκονται καλά σε η γαλλική φίρμα ανακοινώνει 5,6 λτ./
σχέση με τον ανταγωνισμό. 100 χλμ (πρότυπα WLTP). Η κίνηση περ-
νά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς, μέ-
Κινητήρας σω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC
Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δο- 7 σχέσεων.
κιμής, κάτω από το καπό βρίσκεται ο τε-
τρακύλινδρος 1.3 TCE. Πρόκειται για έναν Στον δρόμο: Εμπνέει εμπι-
κινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. που συν- στοσύνη
δυάζει τεχνολογία turbo και άμεσου ψε- Στο τιμόνι του ανανεωμένου Renault
κασμού, με αποτέλεσμα η ισχύς να αγγί- Kadjar, ο οδηγός θα νιώσει κατευθεί-
ζει τους 140 ίππους και η ροπή τα 240 Nm αν άνετα και δε θα τον προβληματίσει το
από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Ταυτόχρονα, μεγάλο αμάξωμα, διότι η ορατότητα εί-
συνοδεύεται και από ένα φίλτρο κατακρά- ναι σε πολύ καλό επίπεδο. Ο υπερτρο-
τησης μικροσωματιδίων (GPF). Όσον αφο- φοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης κατα-
ρά στις επιδόσεις, το Renault Kadjar των φέρνει να προσφέρει επαρκή δύναμη σε
1.546 κιλών καταφέρνει να επιταχύνει στα μεγάλο φάσμα λειτουργίας και η απόκρι-
0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,6 δευτερόλε- ση του γκαζιού είναι ικανοποιητική, ειδι-
πτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 203 κά όταν είναι απενεργοποιημένο το «ECO
χλμ./ώρα. Με το «ECO Mode» ενεργοποι- Mode». Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συ-
Δεν θα
πει όχι σε
πατημένους
χωματό-
δρομους.
S
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-11-01-21.indd 47 8/1/2021 11:07:47 πμ