Page 47 - e-agora 11-01-2021
P. 47

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Kadjar 1.3 Tce EDC



                                 Kadjar παραμένουν στα ίδια επίπεδα και  ημένο, οι ανάγκες του κινητήρα σε καύσι-
                                 θα καλύψουν με το παραπάνω τις ανάγκες  μο κυμαίνονται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ.
                                 μίας οικογένειας. Όσο για τον χώρο απο- σύμφωνα με τη μέτρηση της δοκιμής, ενώ
                                 σκευών, τα 527 λίτρα στέκονται καλά σε  η  γαλλική  φίρμα  ανακοινώνει  5,6    λτ./
                                 σχέση με τον ανταγωνισμό.                    100 χλμ (πρότυπα WLTP). Η κίνηση περ-
                                                                              νά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς, μέ-
                                 Κινητήρας                                    σω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC


                                   Στην  περίπτωση  του  αυτοκινήτου  δο-     7 σχέσεων.
                                 κιμής, κάτω από το καπό βρίσκεται ο τε-
                                 τρακύλινδρος 1.3 TCE. Πρόκειται για έναν     Στον δρόμο: Εμπνέει εμπι-
                                 κινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. που συν- στοσύνη

                                 δυάζει τεχνολογία turbo και άμεσου ψε-         Στο  τιμόνι  του  ανανεωμένου  Renault
                                 κασμού, με αποτέλεσμα η ισχύς να αγγί-       Kadjar,  ο  οδηγός  θα  νιώσει  κατευθεί-
                                 ζει τους 140 ίππους και η ροπή τα 240 Nm     αν άνετα και δε θα τον προβληματίσει το

                                 από  τις  μόλις  1.600  σ.α.λ.  Ταυτόχρονα,   μεγάλο  αμάξωμα,  διότι  η  ορατότητα  εί-
                                 συνοδεύεται και από ένα φίλτρο κατακρά-      ναι  σε  πολύ  καλό  επίπεδο.  Ο  υπερτρο-
                                 τησης μικροσωματιδίων (GPF). Όσον αφο-       φοδοτούμενος  κινητήρας  βενζίνης  κατα-
                                 ρά στις επιδόσεις, το Renault Kadjar των     φέρνει να προσφέρει επαρκή δύναμη σε
                                 1.546 κιλών καταφέρνει να επιταχύνει στα     μεγάλο φάσμα λειτουργίας και η απόκρι-
                                 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 9,6 δευτερόλε-        ση του γκαζιού είναι ικανοποιητική, ειδι-
                                 πτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 203    κά όταν είναι απενεργοποιημένο το «ECO
                                 χλμ./ώρα. Με το «ECO Mode» ενεργοποι-        Mode». Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συ-


                      Δεν θα
                   πει όχι σε
                 πατημένους
                     χωματό-
                    δρομους.





























                                                                                                                         S

                                                   47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-11-01-21.indd   47                                                                     8/1/2021   11:07:47 πμ
   42   43   44   45   46   47   48   49   50