Page 51 - e-agora 25-01-21
P. 51
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.2 Auto 84 PS
Ο κινητήρας
κινεί
αξιοπρεπώς
το αμάξωμα
των περίπου
950 κιλών, ενώ
το σύστημα
πέδησης με
δισκόφρενα
στον πίσω άξονα
είναι ιδιαίτερα
αποτελεσματικό.
Ενδεικτικά,
η απόσταση
Σχεδίαση σφαιρική έκδοση των 84 ίππων, η οποία ακινητοποίησης
συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυ- με αρχική
Τι απαιτήσεις θα μπορούσε να έχει τήτων. ταχύτητα τα 100
κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο πό- Όι σχεδιαστές της νοτιοκορεάτικης χλμ./ώρα είναι
40,3 μέτρα.
λης; Σίγουρα να ελίσσεται εύκολα στα φίρμας έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη
στενά, να είναι οικονομικό και ευκολο- σχεδίαση του μικρού αυτοκινήτου πό-
δήγητο, να προσφέρει σχετικά καλούς λης και το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα
χώρους και να «ανταπεξέρχεται» σε μι- δυναμικό. Το αμάξωμα μήκους 3.670
κρές, εκτός πόλης εξορμήσεις. Το νέο χλστ. διακρίνεται για τα έντονα νεύρα
Hyundai i10 έχει αποδείξει μέσα σε μι- επάνω στο καπό και τα λεπτά φωτιστικά
κρό χρονικό διάστημα ότι διαθέτει όλα σώματα, ενώ στην περίπτωση του αυτο-
αυτά τα στοιχεία και κοιτάζει κατάμα- κινήτου δοκιμής, διχρωμία και ζάντες
τα την κορυφή της κατηγορίας. Αυτή αλουμινίου δίνουν έναν επιθετικό τόνο
τη φορά δοκιμάζουμε την ισχυρή ατμο- στο μικρό Hyundai i10.
Οι χώροι
κρίνονται
ικανοποιητικοί
για τα
δεδομένα της
κατηγορίας
και θα
φιλοξενήσουν
με κάθε άνεση
τέσσερις
επιβάτες,
ενώ ο χώρος
αποσκευών
αγγίζει τα
252 λτ. και
αποτελεί άλλο
ένα δυνατό
σημείο του
Hyundai i10
απέναντι στον
S ανταγωνισμό. S
51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-25-01-21.indd 51 22/1/2021 12:11:08 πμ