Page 52 - e-agora 25-01-21
P. 52

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.2 Auto 84 PS



                                 Εσωτερικό                                    λής  εκκεντροφόρους  και  αποδίδει  84
                                                                              ίππους, ενώ η ροπή των 118 Nm κινεί
                                   Στο εσωτερικό του Hyundai i10 είναι        ικανοποιητικά το αμάξωμα. Μπορεί να
                                 εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφα-       υστερεί  στα  0-100  χλμ./ώρα,  επίδοση
                                 ση στην εργονομία. Τα πάντα είναι στην       που έρχεται σε 14,2 δλ., αλλά οι ρεπρίζ
                                 κατάλληλη  θέση,  γεγονός  που  το  κα-      κρίνονται  ικανοποιητικές  και  η  τελική

                                 θιστά  ιδιαίτερα  ευκολοδήγητο,  ενώ  η      ταχύτητα  αγγίζει  τα  171  χλμ./ώρα.  Η
                                 ποιότητα  των  πλαστικών  και  η  συναρ-     κίνηση  περνά  ασφαλώς  στους  εμπρός
                                 μογή  τους  ικανοποιούν  συγκριτικά  με      τροχούς  μέσω  αυτοματοποιημένου  κι-
                                 τον ανταγωνισμό. Στην κεντρική κονσό-        βωτίου 5 σχέσεων, το οποίο κάνει μόνο
                                 λα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους           του  τη  διαδικασία  σύμπλεξης-αποσύ-
                                 8 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχα-         μπλεξης  δίνοντας  τη  γνώριμη  αίσθη-
                                 γωγία των επιβατών, η οποία συνδέεται        ση αυτόματου σασμάν στον οδηγό. Όσο
                                 με κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογών            αφορά  στις  ανάγκες  του  κινητήρα  για
                                 όπως το Apple CarPlay, ενώ δεν απου-         καύσιμο,  η  Hyundai  ανακοινώνει  4,7
                                 σιάζει η δυνατότητα ασύρματης φόρτι-         λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δο-

                                 σης. Όι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί       κιμής  την  είδαμε  να  κυμαίνεται  κοντά
                                 για τα δεδομένα της κατηγορίας και θα        στα 7 λτ./100 χλμ.
                                 φιλοξενήσουν με κάθε άνεση τέσσερις
                                 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγ-          Στον δρόμο: Στιβαρό και
                                 γίζει τα 252 λτ. και αποτελεί άλλο ένα       ευέλικτο
                                 δυνατό σημείο του Hyundai i10 απένα-
                                 ντι στον ανταγωνισμό.                          Με  έναν  αξιοθαύμαστο  τρόπο,  το

                   Η τιμή του                                                 Hyundai i10 καταφέρνει να ικανοποιεί
                  νέου Hyun-     Κινητήρας: Επαρκείς επι-                     στην πόλη, αλλά και να προσφέρει την
                 dai i10 στην    δόσεις, πολιτισμένη λει-                     απαραίτητη σταθερότητα όταν η ταχύτη-
                  έκδοση της                                                  τα αυξάνεται. Με την ορατότητα από τη
                  δοκιμής, με    τουργία
                τον κινητήρα                                                  θέση οδήγησης να είναι άριστη και την
                   1,2 λτ. των     Όπως  ήδη  αναφέραμε,  το  αυτοκίνη- ακτίνα στροφής να περιορίζεται στα μό-
                84 ίππων και     το της δοκιμής εξοπλίζεται με τον ισχυ- λις 5 μέτρα, το νέο Hyundai i10 γίνεται
                το αυτοματο-
                    ποιημένο     ρό ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότη- ο  απόλυτος  σύμμαχος  για  τις  αστικές
                      κιβώτιο    τας 1.197 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μοτέρ  μετακινήσεις.  Ό  κινητήρας  κινεί  αξιο-
               ξεκινά από τα     είναι  τετρακύλινδρο  με  δύο  επικεφα- πρεπώς το αμάξωμα των περίπου 950
                 12.740 ευρώ                                                  κιλών, ενώ το σύστημα πέδησης με δι-
                 στην βασική
                      έκδοση                                                  σκόφρενα  στον  πίσω  άξονα  είναι  ιδι-
                 εξοπλισμού                                                   αίτερα  αποτελεσματικό.  Ενδεικτικά,  η
                    «FRESS»                                                   απόσταση ακινητοποίησης με αρχική τα-
                  έπειτα από
                    έκπτωση                                                   χύτητα τα 100 χλμ./ώρα είναι 40,3 μέ-
                  ύψους 800                                                   τρα. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση
                    ευρώ της                                                  του i10, η οποίο δε δημιουργεί έντονες
                   ελληνικής
                     αντιπρο-                                                 κλίσεις, αλλά αποσβένει αποτελεσματι-
                    σωπείας.                                                  κά τις ανωμαλίες χωρίς να περνά έντο-      S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   52                                                                    22/1/2021   12:11:13 πμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55