Page 52 - e-agora 25-01-21
P. 52
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.2 Auto 84 PS
Εσωτερικό λής εκκεντροφόρους και αποδίδει 84
ίππους, ενώ η ροπή των 118 Nm κινεί
Στο εσωτερικό του Hyundai i10 είναι ικανοποιητικά το αμάξωμα. Μπορεί να
εμφανές ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφα- υστερεί στα 0-100 χλμ./ώρα, επίδοση
ση στην εργονομία. Τα πάντα είναι στην που έρχεται σε 14,2 δλ., αλλά οι ρεπρίζ
κατάλληλη θέση, γεγονός που το κα- κρίνονται ικανοποιητικές και η τελική
θιστά ιδιαίτερα ευκολοδήγητο, ενώ η ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Η
ποιότητα των πλαστικών και η συναρ- κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός
μογή τους ικανοποιούν συγκριτικά με τροχούς μέσω αυτοματοποιημένου κι-
τον ανταγωνισμό. Στην κεντρική κονσό- βωτίου 5 σχέσεων, το οποίο κάνει μόνο
λα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους του τη διαδικασία σύμπλεξης-αποσύ-
8 ιντσών για την ενημέρωση και ψυχα- μπλεξης δίνοντας τη γνώριμη αίσθη-
γωγία των επιβατών, η οποία συνδέεται ση αυτόματου σασμάν στον οδηγό. Όσο
με κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογών αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για
όπως το Apple CarPlay, ενώ δεν απου- καύσιμο, η Hyundai ανακοινώνει 4,7
σιάζει η δυνατότητα ασύρματης φόρτι- λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δο-
σης. Όι χώροι κρίνονται ικανοποιητικοί κιμής την είδαμε να κυμαίνεται κοντά
για τα δεδομένα της κατηγορίας και θα στα 7 λτ./100 χλμ.
φιλοξενήσουν με κάθε άνεση τέσσερις
επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγ- Στον δρόμο: Στιβαρό και
γίζει τα 252 λτ. και αποτελεί άλλο ένα ευέλικτο
δυνατό σημείο του Hyundai i10 απένα-
ντι στον ανταγωνισμό. Με έναν αξιοθαύμαστο τρόπο, το
Η τιμή του Hyundai i10 καταφέρνει να ικανοποιεί
νέου Hyun- Κινητήρας: Επαρκείς επι- στην πόλη, αλλά και να προσφέρει την
dai i10 στην δόσεις, πολιτισμένη λει- απαραίτητη σταθερότητα όταν η ταχύτη-
έκδοση της τα αυξάνεται. Με την ορατότητα από τη
δοκιμής, με τουργία
τον κινητήρα θέση οδήγησης να είναι άριστη και την
1,2 λτ. των Όπως ήδη αναφέραμε, το αυτοκίνη- ακτίνα στροφής να περιορίζεται στα μό-
84 ίππων και το της δοκιμής εξοπλίζεται με τον ισχυ- λις 5 μέτρα, το νέο Hyundai i10 γίνεται
το αυτοματο-
ποιημένο ρό ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότη- ο απόλυτος σύμμαχος για τις αστικές
κιβώτιο τας 1.197 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μοτέρ μετακινήσεις. Ό κινητήρας κινεί αξιο-
ξεκινά από τα είναι τετρακύλινδρο με δύο επικεφα- πρεπώς το αμάξωμα των περίπου 950
12.740 ευρώ κιλών, ενώ το σύστημα πέδησης με δι-
στην βασική
έκδοση σκόφρενα στον πίσω άξονα είναι ιδι-
εξοπλισμού αίτερα αποτελεσματικό. Ενδεικτικά, η
«FRESS» απόσταση ακινητοποίησης με αρχική τα-
έπειτα από
έκπτωση χύτητα τα 100 χλμ./ώρα είναι 40,3 μέ-
ύψους 800 τρα. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση
ευρώ της του i10, η οποίο δε δημιουργεί έντονες
ελληνικής
αντιπρο- κλίσεις, αλλά αποσβένει αποτελεσματι-
σωπείας. κά τις ανωμαλίες χωρίς να περνά έντο- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata-25-01-21.indd 52 22/1/2021 12:11:13 πμ