Page 26 - e-agora 08-02-21
P. 26

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Tucson 48V 2WD 150PS



                           Οι
              αεροδυναμικοί
                     θόρυβοι
               απουσιάζουν,
                 αποτέλεσμα
                του χαμηλού
                  συντελεστή
             οπισθέλκουσας,
                 ενώ την ίδια
             ώρα η δυναμική
               συμπεριφορά
            του αμαξώματος
                   εκπλήσσει
                 θετικά χάρη
            στην ανεξάρτητη
              ανάρτηση στον
                 πίσω άξονα.





                                 κάθε χρήσιμη πληροφορία στον οδηγό.  μα 48V. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει και
                                 Κάπου εδώ, αξίζει να τονίσουμε ότι πέ- η Plug-In υβριδική έκδοση από τη γκά-

                                 ρα από το συμβατικό σύστημα αναγνώ- μα, αλλά για την ώρα ας δούμε αναλυτι-
                                 ρισης τυφλού σημείου, μέσα στον ψη- κότερα τη βασική έκδοση με τον υπερ-
                                 φιακό πίνακα οργάνων ενσωματώνεται  τροφοδοτούμενο  κινητήρα  βενζίνης
                                 και το «Blind View Monitor» (προαιρε- 150  ίππων.  Στην  προκειμένη  περίπτω-
                                 τικός εξοπλισμός), το οποίο δίνει στον  ση, λοιπόν, κάτω από το καπό του αυ-
                                 οδηγό  ζωντανή  εικόνα  από  τη  «νεκρή  τοκινήτου  της  δοκιμής  βρίσκεται  ένας
                                 γωνία».  Η  νέα  πλατφόρμα  πάνω  στην  υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας  βεν-
                                 οποία αναπτύχθηκε το Hyundai Tucson  ζίνης T-GDi χωρητικότητας 1.598 κ.εκ.,
                                 παρέχει και βελτιωμένους χώρους τόσο  ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδι-
                                 για τους επιβάτες, όσο και για τις απο- κό  σύστημα  48-Volt.  Αξιοσημείωτη  τε-

                                 σκευές,  όπου  ο  συνολικός  όγκος  κυ- χνολογία  που  φέρει  είναι  το  σύστη-
                                 μαίνεται από τα 577 λτ. έως τα 1.756 λτ.  μα CVVT (Continuously Variable Valve
                                 λόγω της ύπαρξης αναδιπλούμενων πί- Duration), το οποίο ανάλογα με τις συν-
                                 σω καθισμάτων σε αναλογία 40/20/40.          θήκες  οδήγησης  ρυθμίζει  συνεχώς  το
                                                                              βύθισμα και τη διάρκεια που θα μένει
                                 Κινητήρας: Ήπια υβριδικό                     ανοιχτή η κάθε βαλβίδα, προσφέρονται

                                 από τη βασική έκδοση                         καλύτερες επιδόσεις και οικονομία.
                                                                                Η  ισχύς  αγγίζει  τους  150  ίππους  και
                                   Πριν  πάμε  στο  αυτοκίνητο  της  δο-
                                 κιμής,  αξίζει  να  τονίσουμε  ότι  πλέ-     η  μέγιστη  ροπή  των  250  Nm  έρχεται
                                 ον  όλη  η  γκάμα  κινητήρων  του  νέου      από  τις  1.500  σ.α.λ.  Η  κίνηση  περνά

                                 Hyundai  Tucson  είναι  ήπια  εξηλεκτρι-     στους εμπρός τροχούς μέσω του μηχα-
                                 σμένη, αφού ακόμα και στη βασική έκ-         νικού κιβωτίου ταχυτήτων iMT έξι σχέ-
                                 δοση συναντάμε ήπια υβριδικό σύστη-          σεων, το οποίο έχει δεχθεί επίσης μία      S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-08-02-21.indd   26                                                                     5/2/2021   11:46:50 π
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31