Page 28 - e-agora 08-02-21
P. 28

n ΔΟΚΙΜΉ Hyundai Tucson 48V 2WD 150PS



                                 ήπια  ηλεκτρική  υποβοήθηση.  Πιο  συ-       Στο δρόμο: Κορυφαία ποι-
                                 γκεκριμένα,  όταν  ο  οδηγός  αφήσει  το
                                 πόδι του από το γκάζι, έχουμε αυτόμα-        ότητα κύλισης
                                 τη αποσύμπλεξη επιτρέποντας στον κι-           Η  πρώτη  εντύπωση  από  το  νέο
                                 νητήρα να απενεργοποιηθεί με όφελος  Hyundai  Tucson  ήταν  απόλυτα  θετική,
                                 σε  κατανάλωση  και  ρύπους.  Μόλις  οι  με τα κυριότερα στοιχεία που το χαρα-
                                 σ.α.λ. μειωθούν κάτω από ένα όριο, ή  κτηρίζουν να είναι η κορυφαία ποιότητα
                                 ο οδηγός πατήσει κάποιο πεντάλ, ο κι- κύλισης και η άνεση. Οι αεροδυναμικοί
                                 νητήρας  ενεργοποιείται  αστραπιαία.  θόρυβοι απουσιάζουν, αποτέλεσμα του
                                 Όσον αφορά στις επιδόσεις, το αμάξω- χαμηλού  συντελεστή  οπισθέλκουσας,

                                 μα των 1.425 κιλών ολοκληρώνει τη δι- ενώ την ίδια  ώρα η δυναμική συμπερι-
                                 αδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις  φορά του αμαξώματος εκπλήσσει θετι-
                                 10,3  δλ.,  ενώ  η  τελική  ταχύτητα  αγγί- κά  ελέω  ανεξάρτητης  ανάρτησης  στον
                                 ζει  τα  189  χλμ./ώρα.  Τέλος,  η  μεικτή  πίσω άξονα.
                                 κατανάλωση του 1.6 T-GDi ορίζεται στα          Το  τιμόνι,  αν  και  ελαφρύ  σε  αίσθη-
                                 6,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυ- ση  προσφέρει  την  απαιτούμενη  πλη-
                                 πα WLTP, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής  ροφόρηση  στον  οδηγό,  ενώ  τα  φρένα
                                 διαπιστώθηκε ότι κυμαίνεται κοντά στα  αποδεικνύονται αποτελεσματικά για τα

                                 8,5 λτ./100 χλμ.                             1.425 κιλά του Hyundai Tucson. Το πε-
                      Κατά τη
                    σχεδίασή
                  του δόθηκε
                    ιδιαίτερη
                έμφαση στην
               αεροδυναμική
               συμπεριφορά,
                       με τον
                  συντελεστή
              οπισθέλκουσας
                  να είναι εν
                  τέλει 0,315
                 Cd, επίδοση
                   εξαιρετική
              δεδομένης της
                 κατηγορίας.


















                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-08-02-21.indd   28                                                                     5/2/2021   11:27:01 πμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33