Page 28 - e-agora 08-02-21
P. 28
n ΔΟΚΙΜΉ Hyundai Tucson 48V 2WD 150PS
ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση. Πιο συ- Στο δρόμο: Κορυφαία ποι-
γκεκριμένα, όταν ο οδηγός αφήσει το
πόδι του από το γκάζι, έχουμε αυτόμα- ότητα κύλισης
τη αποσύμπλεξη επιτρέποντας στον κι- Η πρώτη εντύπωση από το νέο
νητήρα να απενεργοποιηθεί με όφελος Hyundai Tucson ήταν απόλυτα θετική,
σε κατανάλωση και ρύπους. Μόλις οι με τα κυριότερα στοιχεία που το χαρα-
σ.α.λ. μειωθούν κάτω από ένα όριο, ή κτηρίζουν να είναι η κορυφαία ποιότητα
ο οδηγός πατήσει κάποιο πεντάλ, ο κι- κύλισης και η άνεση. Οι αεροδυναμικοί
νητήρας ενεργοποιείται αστραπιαία. θόρυβοι απουσιάζουν, αποτέλεσμα του
Όσον αφορά στις επιδόσεις, το αμάξω- χαμηλού συντελεστή οπισθέλκουσας,
μα των 1.425 κιλών ολοκληρώνει τη δι- ενώ την ίδια ώρα η δυναμική συμπερι-
αδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις φορά του αμαξώματος εκπλήσσει θετι-
10,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγί- κά ελέω ανεξάρτητης ανάρτησης στον
ζει τα 189 χλμ./ώρα. Τέλος, η μεικτή πίσω άξονα.
κατανάλωση του 1.6 T-GDi ορίζεται στα Το τιμόνι, αν και ελαφρύ σε αίσθη-
6,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυ- ση προσφέρει την απαιτούμενη πλη-
πα WLTP, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής ροφόρηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα
διαπιστώθηκε ότι κυμαίνεται κοντά στα αποδεικνύονται αποτελεσματικά για τα
8,5 λτ./100 χλμ. 1.425 κιλά του Hyundai Tucson. Το πε-
Κατά τη
σχεδίασή
του δόθηκε
ιδιαίτερη
έμφαση στην
αεροδυναμική
συμπεριφορά,
με τον
συντελεστή
οπισθέλκουσας
να είναι εν
τέλει 0,315
Cd, επίδοση
εξαιρετική
δεδομένης της
κατηγορίας.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-08-02-21.indd 28 5/2/2021 11:27:01 πμ