Page 34 - e-agora 08-02-21
P. 34

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΔΟΚΙΜΉ Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid vs Mazda 2 Skyactiv-G
                                                90 M Hybrid vs Opel Corsa 1.2 DI Turbo


















               Ο μοναδικός τετρακύλινδρος          Συνηθισμένη για την Opel η          Η Hyundai βασίζεται εν πολλοίς
               κινητήρας της σύγκρισής             αρχιτεκτονική του κινητήρα. Ο       στη στήριξη του mild hybrid
               μας και ο μόνος χωρίς turbo.        τρικύλινδρος των 1,2 λίτρων         συστήματος, όπως η Mazda. Ο
               Με χωρητικότητα 1,5 λίτρων          αποδίδει, χάρη και στο turbo,       τρικύλινδρος, turbo 1.0 αποδίδει
               αποδίδει ισχύ 90 PS και μέγιστη     ισχύ 100 PS και μέγιστη ροπή        ισχύ 100 PS και μέγιστη ροπή
               ροπή 148 Nm.                        205 Nm.                             172 Nm.

                 Από την πλευρά της, η Hyundai έχει το-                       επιτρέπει στο χρήστη του Corsa να γλιτώ-
               ποθετήσει στο νέο i20 μια γεννήτρια- μίζα                      νει χρήματα, και στο αυτοκίνητο, βάρος.
               με ιμάντα για να εξοικονομεί ενέργεια. Το                        Η σύγκρισή μας στις επόμενες σελίδες

               mild hybrid σύστημα λειτουργεί στην πρό-      Γεμάτα ορμή      αποσαφηνίζει, αν τα ηλεκτρικά υποβοη-
               ταση από την Κορέα με διπλάσια τάση και       και στο πίσω     θούμενα μηχανικά σύνολα, μικρής χωρη-
               συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχό-        μέρος τους:      τικότητας, από την Ασία είναι δυνατό να
               μενο συμπλέκτη. Πολύ συναρπαστικό!            Τα i20, Cor-     ηττηθούν, καθώς και τι άλλο μπορούν να
                                                             sa και Mazda
                 Τέλος, η Opel εμπιστεύεται ένα -συνηθι-     2 διαθέτουν      κάνουν τα τρία μικρά αυτοκίνητα. Μέχρι
               σμένο πια- μικρό τρικύλινδρο turbo κινη-      όμορφη           στιγμής μπορούμε να σας αποκαλύψου-
               τήρα, χωρίς καμία ειδική τεχνολογία εξοι-     σχεδίαση και     με ήδη πως η συνέχεια δε θα είναι ανι-
                                                             στην πίσω
               κονόμησης καυσίμου, κάτι που κατά βάση        πλευρά τους.     αρή.


































                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34




          #e-agora-themata-08-02-21.indd   34                                                                     5/2/2021   11:40:19 πμ
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39