Page 38 - e-agora 08-02-21
P. 38
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΉ ΔΟΚΙΜΉ Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid vs Mazda 2 Skyactiv-G
90 M Hybrid vs Opel Corsa 1.2 DI Turbo
Το
Mazda 2
πείθει πε-
ρισσότε-
ρο με το σχή-
μα του
22,5 Volt με γεννήτρια-μίζα ολοκληρώ- λώνουν ηλεκτρική ενέργεια ή για boost
νει τις διαδικασίες του stop&start πο- του θερμικού κινητήρα. Ποιο είναι το
λύ μαλακά, συλλέγοντας ταυτόχρονα τελικό όφελος; Με κατανάλωση 5,7 λί-
ενέργεια από το σύστημα πέδησης σε τρων το Mazda είναι το πιο οικονομικό
έναν πυκνωτή, ώστε να τη χρησιμοποι- όλων, ενώ η βελτιωμένη ανάρτηση εξα-
εί μετέπειτα σε συστήματα, που κατανα- κολουθεί να μην είναι πολύ ευχάριστη
σε δρόμους με κυματοειδείς ανωμαλί-
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣ ες.
Ακόμα κι αν η ποιότητα των υλικών στο Mazda θα
μπορούσε να είναι καλύτερη και μπορείτε να ακούσετε
καθαρά τριγμούς και θορύβους σε πλακόστρωτες
οδούς, το μείγμα των διακοπτών για τις πιο σημαντικές
λειτουργίες, αλλά και αυτήν του κεντρικού περιστροφικού
χειριστηρίου μάς αρέσει πολύ. Σήμερα, ωστόσο, η
κεντρική οθόνη μάς δίνει την αίσθηση πως είναι
μικροσκοπική, ενώ το στροφόμετρο στο κέντρο, μπροστά
από τον οδηγό, θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των
κλασικών cockpit.
Ο χώρος
αποσκευών
είναι αρκετά
μικρός και
στενός,
όπως και το
άνοιγμα της
πόρτας του.
Στις πίσω
θέσεις δεν
περισσεύει
πολύς χώρος
πάνω από το
κεφάλι. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-08-02-21.indd 38 5/2/2021 11:45:11 πμ