Page 44 - e-agora 08-02-21
P. 44
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid vs Mazda 2 Skyactiv-G
90 M Hybrid vs Opel Corsa 1.2 DI Turbo
ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΆΡΆΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ HYUNDAI MAZDA OPEL
Κινητήρας 3κύλινδρος, turbo + γεννήτρια-μίζα 4κύλινδρος + γεννήτρια-μίζα 3κύλινδρος, turbo
Θέση εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 12/2 16/2 12/2
Τύπος εκκεντροφόρου με καδένα με καδένα με ιμάντα
Κυβισμός κ.εκ. 998 1.496 1.199
Ισχύς PS/σ.α.λ. 100/4.500 + 12 kW 90/6.000 + 5,3 kW 100/5.500
Ροπή Nm/σ.α.λ. 172/1.500 148/4.000 205/1.750
Τελική ταχύτητα km/h 188 183 194
Κιβώτιο/σχέσεις χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6
Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς στους μπροστινούς τροχούς στους μπροστινούς τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου δοκιμής εμπρός-πίσω 215/45 R 17 Y 185/60 R 16 H 205/45 R 17 V
Ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 Toyo Proxes R55 A Michelin Pilot Sport 4
Διάσταση ζάντας 7 x 17’’ 5,5 x 16’’ 7 x 17’’
Ρύποι CO2 123 g/km 120 g/km 126 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 5,4 l/100 km 5,3 l/100 km 5,6 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 40 l/super αμόλυβδη 44 l/super αμόλυβδη 44 l/super αμόλυβδη
Θόρυβος (πέρασμα) 68 dB(A) 64 dB(A) 66 dB(A)
Συνδυαστική τάση mild hybrid συστήματος 48 V 22,5 V -
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.110/450 kg 900/550 kg 1.200/580 kg
Χώρος αποσκευών λίτρα 262-1.075 280-950 309-1.081
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.040/1.775/1.450 mm 4.065/1.695/1.495 mm 4.060/1.765/1.433 mm
Μετρήσεις
Επιτάχυνση 0-50 km/h 3,4 δευτ. 3,5 δευτ. 3,7 δευτ.
0-100 km/h 10,7 δευτ. 10,9 δευτ. 10,7 δευτ.
0-130 km/h 19,9 δευτ. 19,4 δευτ. 18,9 δευτ.
Ρεπρίζ 60-100 km/h 9,8/13,1 δευτ. (4η/5η) 15,0/26,6 δευτ. (4η/5η) 7,7/10,4 δευτ. (4η/5η)
80-120 km/h 14,2/19,1 δευτ. (5η/6η) 27,4/82,0 δευτ. (5η/6η) 12,2/16,3 δευτ. (5η/6η)
Βάρος/φόρτωση 1.177/443 kg 1.078/458 kg 1.135/485 kg
Κατανομή βάρους ε./π. 62/38% 63/37% 62/38%
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά 11,1/11,0 m 10,6/10,7 m 10,9/10,7 m
Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 km/h κρύα 34,4 m 37,4 m 34,0 m
από τα 100 km/h ζεστά 33,9 m 38,5 m 34,2 m
Θόρυβος στο εσωτερικό στα 50 km/h 59 dB(A) 60 dB(A) 60 dB(A)
στα 100 km/h 68 dB(A) 69 dB(A) 68 dB(A)
στα 130 km/h 70 dB(A) 72 dB(A) 70 dB(A)
Ύψος καθίσματος 555 m 550 m 550 m
Κατανάλωση test-CO2 6,6 l - 157 g/km 5,7 l/135 g/km 6,3 l - 150 g/km
Αυτονομία 605 km 770 km 150 km
Τιμή βασικής έκδοσης (στην Ελλάδα) 15.790 ευρώ 14.946 15.300 ευρώ
1. Hyundai i20 Ευρύχωρο 2. Opel Corsa Ένα σβέλτο μικρό 3. Mazda 2 Υποδειγματικά
αμάξωμα και αρχοντική μοντέλο για την καθημερινότητα, οικονομικό σε κατανάλωση
ανάρτηση. Παρότι έχει την αλλά οι μέτριοι χώροι πίσω τού και κομψό, αλλά μικρών
υψηλότερη κατανάλωση, στερούν τις όποιες πιθανότητες διαστάσεων και όχι με ιδιαίτερο
είναι ο νικητής. επικράτησής του. ταμπεραμέντο.
Συμπέρασμα
Λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα και τα μει- από την Κορέα. Το Opel παρέχει αξιοπρεπές ταμπε-
ονεκτήματα σε όλους τους τομείς, το Hyundai βρί- ραμέντο και αξιόπιστη τεχνολογία, ενώ το όμορφα
σκεται ξεκάθαρα μπροστά. Κανένα άλλο μοντέλο σχεδιασμένο Mazda μπορεί τελικά να πείσει μόνο σε
δεν εμφανίζεται τόσο ώριμο και πλήρες όσο αυτό ό,τι αφορά την κατανάλωση. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44
#e-agora-themata-08-02-21.indd 44 5/2/2021 5:28:47 μμ